Oon kauan haaveillu kääpiöhamsterin ottamisesta.. Nyt rahatilanne olis sopiva, mutta.. Lähden ehkä ensi syksynä opiskelemaan enkä voi ottaa sitä mukaan. Onko paha jos otan sen silti ja joko annan sen siskolleni syksyllä/talvella(lokakuussa) tai kaverini ostaisi sen..
Olen vain kauan jo halunnut sellaisen... Ne ovat ihania
onkelma..
2
160
Vastaukset
Tuollainen on sinun ihan itse mietittävä, ei kukaan voi tulla sanomaan oikeaa ratkaisua. Mutta yritän silti jotakin.
Hamsteri elää vain vähän aikaa, maksimissaan noin kolme vuotta. Ehtisit viettämään aikaa hamsterin kanssa ennen lähtöä vain muutaman kuukauden, sen jälkeen näkisit sen ehkä vain joskus viikonloppuisin, jos käyt kotona/kaverilla. Et oppisi tuntemaan hamsteria, sillä se olisi kuin jonkun toisen lemmikki.
Oletko miettinyt, että jos malttaisit odottaa siihen asti, kunnes voit ottaa hamsterin sinne, minne sitten menetkin? Silloin näkisit sitä joka päivä ja siitä olisi sinulle enemmän iloa kuin jos se olisi siskollasi/kaverillasi.
Itse tekisin vastaavassa tilanteessa siten, että hankkisin hamsterin vasta, kun pystyn sen itse hoitamaan ja pitämään omassa asunnossani.
Minkä lajista kääpiötä olet muuten miettinyt? Kääpiöhamsterilajeja on lemmikkinä neljä: venäjänkääpiöhamsterit talvikko, campbelli ja roborovski ja kiinankääpiöhamsteri. Ne ovat kaikki erilaisia ja eriluonteisia.- Lartta
En ole vielä miettinyt niin tarkasti minkä ottaisin.. Siskoni sanoi että hän haluaisi sellaisen myös, ja että se olisi hyvä ratkaisu.. Ehkä kuitenkin otan sen, vaikka se ei ehkä ole kaikkein viisain päätös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029