Kertokaapa viisaammat ja kokeneemmat kuskit onkohan Fiat Panda (käytetty) vm.2001 hyvä auto? Jostain luin, että olisi jotenkin "jäykkäajoinen"??? Toimii bensalla, olen tuore kuski enkä ole koskaan bensa-autolla ajanut joten kertokaapa samalla onko bensa-autolla esim. mäkilähtö jotenkin vaikeampaa?
Kokemuksia Fiat Pandasta?
4
481
Vastaukset
Aja itse.
Valitse auto sen perusteella, miltä se ajossa tuntuu. "Jäykkyys" ja niin edelleen on suhteellista; 191-senttisen miehen tai 155 senttisen naisen näkökulmat voivat olla melkoisesti toisistaan poikkeavia.
3.000 kilometriä vuodessa ajava mummo ja 45.000 ajava kaupparatsumerkonomi vaativat autolta eri ominaisuuksia. Toisten ihmisten mielipiteille ei yleensäkään kannata antaa paljon arvoa. Itse vaan teet päätöksen.
Toisten mielestä (erityisesti köyhien) esimerkiksi minun tekemäni autonhankinnat ovat aina vääriä. Vuodesta toiseen. :D
Master Eq- harteikas tai
tällainen tankki kuin minä niin unohda koko auto. Ainakin minulla, "rotevalla" 185 cm ja 100 kg, mieshenkilöllä ottavat hartiat kipeästi siihen etu- ja takaoven väliseen pilariin. Ihmeen ahdas auto tuossa suhteessa, Unoon ja Puntoihin mahtuu paljon paremmin.
- Panda 2005
Onko kyseisiä Pandoja tuotu Suomeen koskaan? Eikös Panda uudistunut ja tullut uudelleen suomeen myyntiin joskus 2004 - 2005, sitä ennen myyty joskus 80 -luvulla?
Et kai tarkoittane Puntoa? - nippeli
Jos sulla on kiikarissa vuoden 2001 Fiat Panda,niin se täytyy olla ulkomailta tuotu auto.Pandaa tuotiin 1980-luvulla Suomeen,mutta sen jälkeen oli pitkä tauko.Vasta vuonna 2004 uuden Panda-mallin tultua maahantuonti alkoi.Vanhaa Panda-mallia kyllä valmistettiin aina 2000-luvun alkuvuosiin,joten kyllä vm.2001 Fiat Panda Suomessa mahdollinen on,mutta erittäin epätodennäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929