Iskän naapurissa asuu 12.w koira jonka nimi on Milla ja sillä on juoksuaika! Mä toivon että se sais pentuja. Mä voisin sit aina hoitaa ja helliä niitä iskän luona!
Se ois NIIIN mukavaa!
Haluaisin et Milla saa pentuja...
ansku135
3
642
Vastaukset
- ****''----*****
Kuules nyt, se naapurin Milla on jo liian vanha saaman pentuja. Entäs sitten, jos Milla vaikka kuolee siihen synnytykseen. Kuka ne pennut sitten hoitaa ja imettää??? Hoida nyt vain Millaa ja pidä sitä hyvänä, sillä on kuitenkin aika paljon ikää jo.
- kirjoittaja taisi
olla nuorempi kuin tuo "Milla".
- lartzu
kirjoittaja taisi kirjoitti:
olla nuorempi kuin tuo "Milla".
minäkin mietin. koira on sitäpaitsi ihan liian vanha saamaan pentuja, ja jos kerran naapurin koira on niin tuskin kirjoittajalla on paljoakaan sanomista siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712