Elikkäs mitäpä mieltä oletten. Kuinkas hyvin sopivat belggari ja saku yhteen?
En siis tarkoita lisääntymis aikeissa vaan luonteiden yhteen sopivuudesta ja toimeen tulemisesta.Narttu narttu yhdistelmä?
Olen nimittäin harkinnut perheeseemme toista koiraa ja mielessä on käynyt belggarin hankinta. Saku meillä on jo.
Mitä tulisi ottaa huomioon belggaria hommatessa,lähinnä eroavaisuuksien vuoksi yms?
Belggari aina kiehtonut,mutta vielä vieras rotu.
Belggari ja saku saman katon alla?
4
889
Vastaukset
- luupäät
Kumpikin on touhukkaita ja hieman vaativia rotuja. Henkolökohtaista kokemusta ei ole belggareista, mut saksanpaimenkoirista kylläkin. Ennemmin voisin suositella ottamaan uroksen toiseksi koiraksi. kaksi narttua voi olla hieman hankalampi yhdistelmä, mut miks ei sekin vois toimia varsinkin jos on ainakin se n. 3 vuotta ikä eroa. Omistajan käytösella ja johtajuudella on myös selvä vaikutus koiren käyttäytymiseen. Nartut ottavat rankastikkin yhteen jos sille tielle lähtevät.
Ja onhan kyseessä kaksi eri rotua, melkein neuvoisin kääntymään noiden belggari kasvattajien puoleen millainen on belggari. Kannattaa muutenkin ensin hieman tutkia asioita.- Begarosa
Samaa ajattelin itsekin, kun kahden saku nartun tappeluissa ollut erotuomarina. Ikäeroa tulisi olemaan jopa 8 vuotta. Elikkäs isosti. Tarvinee kysellä belggari kasvattajilta. Mutta kiitokset asiallisesta kommentistasi =)
- urokset
Nii eli meillä on belgi ja saku urokset. Hyvin tullu juttuun keskenään vaikka puoli vuotta vaan ikäeroa. Nyt koirat 4vee ja ollaan selvitty isommilta yhteenotoilta. Murkku iässä oli vähän kokeilua mutta sekin selvisi ilman suurempia yhteenottoja.
- .............
minulla on saman katon alla saku ja belgi. narttuja. ei onkelima.. sakun leikit vaan rajumpia kun beldin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722