Pedofiliaako ei ollut?

jotain sen suuntaista koken...

Eräs aikanaan adventtikirkossa palkoilla ollut mieshenkilö uimahalliretkellä käyttäytyi minua kohtaan hyvin omituisesti. Koin tilanteen silloin ahdistavana ja omituisena. olin silloin yläasteikäinen nuorukainen.(alle vuosikymmen sitten) Sitten kun aikanaan puhkesi kohu menneiden vuosikymmenten pedofilia skandaaleista niin mieleeni nousi, että olisiko minullekin voinut käydä samoin. Tämä mieshenkilö osoitti minua kohtaan selväää kiinnostusta ja kosketteli minua käsistä ja hakeutui vesitanssissa minun parikseni vaikka siinä lähellä olisi ollut naisiakin. no olisi siinä ollut tälle miehelle valittavana naisparikin, mutta söpö nuorukainen kai vaikuttti mielekkäämmältä.

11

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan niin

että muna pilaantuu, kana ei-siksipä ne pedo-jutut painettiin villaisella, osa vanheni, osalle ei saatu näyttöä jne. kiistäminen ei poista tapahtumia!

• auttoi

Selittely ja kallis rikollisten puolustajajuristi auttavat pälkähästä ja silloin olo ei tunnu yhtään syntiseltä.

• ei se ole
        auttoi kirjoitti:

Selittely ja kallis rikollisten puolustajajuristi auttavat pälkähästä ja silloin olo ei tunnu yhtään syntiseltä.

juristin vika, jos Suomen laki sanoo, että juttu on vanhentunut eikä voi johtaa mihinkään. Ei juristi voi kävellä lain ohi.

• ja sehän onkin se
        ei se ole kirjoitti:

juristin vika, jos Suomen laki sanoo, että juttu on vanhentunut eikä voi johtaa mihinkään. Ei juristi voi kävellä lain ohi.

Mutta eihän vanhentuminen poista tekoa? eihän? Se on adventistien tunnolla niin kauan kunnes tunnustavat. Eikä siinä auttanut sapatinvietotkaan estämään? Miksi ei? Luulisi noin pyhien olevan muita parempia?

• asbestisairaus syöpää
        ja sehän onkin se kirjoitti:

Mutta eihän vanhentuminen poista tekoa? eihän? Se on adventistien tunnolla niin kauan kunnes tunnustavat. Eikä siinä auttanut sapatinvietotkaan estämään? Miksi ei? Luulisi noin pyhien olevan muita parempia?

Asbestistit omasta mielestään pyhempiä kuin muut.
        Asbestistit ovat lainkuuliaisempia kuin muut pedofiilit.

• sellainen aihe

Ei vähempää vois kiinnostaa, tällä palstalla, yhtä jaaritusta ja jaaritusta...........

• kiltti
        sellainen aihe kirjoitti:

Ei vähempää vois kiinnostaa, tällä palstalla, yhtä jaaritusta ja jaaritusta...........

... erityisesti jos sanotaan syystä.

• kirkon piiristä

löytyne pedofiilejä,raiskaajia, lesboja homoja,murhaajia,varkaita ja kaikkea rikollisuutta kaikista eniten, kun mistään muista uskon suunnasta.Näkee selvästi,ettei sen kirkon jäsenet kunniota Jumalan käskyjä,vaan elävät siinä uskossa,että kun vastasyntyneenä kastettu ja kirkon kirjoihin otettu,niin se on matkalippu taivaaseen,vaikka sitten eläisi synnissä koko elämänsä.Että turhapa on tulla toisten seurakunnan jäseniä syyttelemään.Pitäkääpä huoli ensin omistanne.

• tai sitten ei

Vielä on armon aika tehdä parannusta
      laittomuudesta ja Jumalan käskyjen ja Jeesuksen sapatin rikkomisesta. Niin kauan kuin Ellen White toimii välittäjänä tutkivan tuomion opilla, niin kauan on armoa.

• se oli homo, olisit potkinu munille, se on niille ihan oikein.

• tanssitunnit

Oliko teillä altaalla vesitanssitunnit?
      Onko käsikosketus käsiin jotenkin pahantuntoinen?
      Kätteletkö? Kuinka sinulla tämä näin voimakkaana näin jälkikäteen nousee mieleen?
      Onhan tämä siinä mielin mielenkiintoinen, että jos vaikka ns. normaali opetustilanne on, niin miten oppilaat suhtautuvat opettajiin jos ohjausta ei uskaltaisi tehdä.
      Toisaalta, tänään oli erään koulun rehtorista lehti kirjoitus, että ihastui koulun tyttöön.
      Yksittäis- ongelmaisen valitettava tapaus, jopa koululle ja näitä valitettavasti aina tulee lisää.

Entäpä jos tämä kuvaamasi opettaja olisi tanssittanut tyttöjä ja koki siinä henkilökohtaisen vaaran, ja varoi sydäntään ja siksi tanssitti mies oppilasta, eikä näin herätä tunteita ja ongelmia asioihin.
      Eihän nämä silmissäni ole kovin kummoisia asioita. Näyttäisi normaalille koulun oppitunnille.
      Jos olette opettaja ja opettaisitte jotakin oppilaille, niin kuinka voidaan esimerkki ja esitykset toteuttaa kuin esimerkki näyttämällä se muille oppilaille? Näitä voi pohtia, kun lukee tällaisia kirjoituksia, ne laittaa uusiin raameihin asiat, eikä lähde ruokkimaan mitään turhuutta.
      Kirjoittaja on tarkoitushakuinen, ulkopuolinen ehkä tapahtuneeseen, mistä kirjoittaa.
      Olen itse opiskellut musiikkia alaikäisenä armeijan sisäoppilaitoksessa, alaikäisenä kokenut monenlaista, on tullut opettajalta rystysnapsausta kun soittoasento on ollut väärä, (tehokas muistuttaja, estettiin näin tulevat ongelmat), on oltu jääkylmässä suihkussa, on hajotettu punkat, solmittu peitteet kasteltu (kaikilta) nämä solmut, on ollut sitä sun tätä, mutta ei se ole jättänyt minuun mitään fobioita. Jos minä nostaisin käsienkoskettelun tahi muut nyt esille, niin olisi naurettavaa juttua.
      En ole adventisti, mutta näyttää jollakin olla fobia kirjoittaa asiaa josta ei tiedä kohdaltaan mitään. Toistaa ehkä toisten kirjoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1909
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      29
      1622
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1191
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe