Ei kyl yhtää vaikuta siltä, et Katri ois muuttanu pois kotoa, ku jatkuvasti siellä perheensä nurkissa pyörii. Lol.
Katrin "muuttaminen"
5
938
Vastaukset
- itse..
asua vielä kotonasi? Että onko tullut mieleen että ehkä sitä haluaa vielä käydä kotonaan vaikka oman kämpän olisikin hankkinut. Ainakin jos lähellä asuu. Kuvittelet varmaan että kotoa muuttaminen tarkottaa sitä ettei enää tarvi vanhempia nähä ollenkaan.
- Daphnia
Salkkareissahan muutenkin kaikki on ihan normaalisti (kuten yleensä saippuasarjoissa). Kaikki samassa talossa asuvat ovat sukua tai toistensa entisiä tai nykyisiä tai parhaita kavereita muuten vaan tuntevat toisensa hyvin. Lisäksi kaikki ovat vielä työkavereita keskenään. Niin ja lapset joko asuvat kotona kolmekymppisiksi ja hankkivat sitten oman kämpän samasta rapusta tai katoavat maisemista muuttamalla ulkomaille.
Minä tunnen toisen seinänaapurini juuri ja juuri ulkonäöltä, muista ei mitään havaintoa. - Lålz
En itse todellakaan asu enää kotona (ja miten se tähän asiaan edes liittyy??:D) mutta lähinnä on outoa, että Katria ei esim. koskaan kuvata omassa kodissaan jne.
Lålz kirjoitti:
En itse todellakaan asu enää kotona (ja miten se tähän asiaan edes liittyy??:D) mutta lähinnä on outoa, että Katria ei esim. koskaan kuvata omassa kodissaan jne.
sielläkin kuvattu.
- mörömpi
tanzu84 kirjoitti:
sielläkin kuvattu.
voi itsenäistymiseksi sanoa kirveelläkään. tyyppi on asunut uudessa kämpässään maksimissaan pari yötä ja silloinkin on sotilas-isä rynnäkkökiväärin kanssa pitämässä vahtia ovella, ettei muumimörkö tule ja raiskaa.. kaiken muun ajan on viettänyt vanhempien nurkissa. voi jeesus sentään.
Miksi ostaa oma kämppä, jos kerran niin hirveästi pelkää mörköjä, että ei uskalla asua yksin? Ai niin, nämä olivatkin salkkarit. Niissähän ei koskaan mitään normaalia tapahdukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039