Helsingin palauttaminen vanhaan

Kun kerran moni valittaa että helsinki on paska paikka niin jos palataan vanhaan hieman muutosten kanssa.
Laitetaan puomit helsingin kaupungin rajoille niin ei pääse juntit tänne säheltää ja saastuttaa jos haluu läpi niin 30€ maksu ja siitä eteenpäin 24h aikaa poistua lupapaperin kanssa helsingistä.
ja jos joku tulee luvatta läpi niin se on kuolemaan tuomittu heti ja poliisi ja armeija on sitä varten että saavat suortittaa telotuksen täällä.
Työpaikoista kaikki ei hesalaiset pois ja ulkomaalaiset karkotetaan kokonaan pois sano kuka mitä tahansa.
Noin kun tehtäisiin niin kyllähän ilmanlaatu ja työttömyys aste tippuisi helsingissäkin roimasti.
Tuolla toimenpiteellä poliiseille jäisi resursseja puhdistaa hesaa muutenkin pois nisteistä ja sun muista paskoista.

10

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

Helsinkihän on tunnetusti koko sivistyneen maailman kehto ja muodin mekka. Jos poika joskus kävisit helsingin rajojen ulkopuolella, niin huomaisit että sielläkin on sivilisaatioita. Katso kun muu maailma sijaitsee siinä ihan rajan takana.
      Mistä työttömyysasteen tippumisesta oikein horiset? Jos työttömyys tässä pitäjässä on 7,7 % niin ei se enää siitä hirveästi putoa, vai meinasitko, että töitä pitäis saada kaikille puistokemisteillekin?

• Laardibonanza

90% Suomen kansasta taputtaa käsiään tuolle. Katsos kun niiden puomien läpi ei sitten kuljeta ulospäin ollenkaan. Saa tämä 90% olla rauhassa örveltäviltä hesalaisilta.

• Niitten puomien läpi kuljetaan kuitenkin ja hesalainen pääsee aina pois ja takaisin mutta juntit on erikseen. Valitan että jos olette noin näreissänne siitä että karu totuus olisi yksi vaihtoehto rauhottaa tää pääkaupunkiseutu jollain muotoa ja tosi hyvin.

• nainen**

Kylläpä olitkin viisas. Entäs jos rajaisit itsellesi puomeilla reunustetun alueen, ja pysyisit siellä?

• ja itkijältä!

Siis kautta aikojen on helsinkiläiset tullut tunnetuksi itkijöinä & vinkujina.. Lue poika Helsingin historia vähän paremmin! Eikä siinä kaikki: Helsinki on tullut tunnetuksi maailmalla maailman helpoimmin vallattavaksi valtion pääkaupungiksi! Valtaus olisi tehty jo useasti, mutta kuka haluaa skeidaa?

• ja itkijältä! kirjoitti:

Siis kautta aikojen on helsinkiläiset tullut tunnetuksi itkijöinä & vinkujina.. Lue poika Helsingin historia vähän paremmin! Eikä siinä kaikki: Helsinki on tullut tunnetuksi maailmalla maailman helpoimmin vallattavaksi valtion pääkaupungiksi! Valtaus olisi tehty jo useasti, mutta kuka haluaa skeidaa?

Minkäköhän takia mun pitäs pelätä ja olla itkijänä vaikka onkin vallattavissa helpommin kuin muut pääkaupungit.
        Mä en nää mitää syytä tuohon juttuun ollenkaan.

• ----------

jos isä aurinkoinen olis elossa, niin se varmasti taputtais käsiään ja kannustaisi: Hyvä poika, hyvä poika

• Landepaukku ja laukku

Kaikki tuntemani syntyperäiset Helsinkiläiset hyväksyvät kyllä meidät ulkopaikkakuntalaiset, pitävät meitä ihmisinä, eivät hauku landepaukuiksi ym. Ihme homma !?

• Aura Auto

Näin talvella vois tehdä niin, että ensin aurataan ne tiet ja kadut, joita stadilaiset tarvii duuniin mennessään. Ja sen jälkeen vasta aurataan pöndeltä tulevat tiet.

Nykyisin se menee niin, että stadilaisten omat asuntokadut jätetään kokonaan auraamatta ja stadilaiset joutuvat pöndeltä tulevien taakse ruuhkaan, elleivät osta jotain nelivetomaasturia. Edes tavallinen luistonesto ei aina riitä stadin katujen lumessa.

• tonkin voi tehdä samalla kuin sen puom,ituksen niin alkais asiat luistaa paikoilleen mutta se puomitus on este sille että liikenne sujuu hyvin ja on tilaa auraa ja ei ois niinkään kiirettä kuin nyky päivisin mennä auraamaan noit landelta tulevia teitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe