Onko tällasia olemassakaan?

suza

Onko enää olemassakaan tällasia miehiä, joilla olis kaikki nää ominaisuudet samassa paketissa?
Koska tällane olis mun ihannemies=)

-rehellinen ja luotettava
-pitää lupauksensa
-hyvännäköinen
-huumorintajuinen
-uskollinen
-lihaksikas
-harrastaa liikuntaa/painonnostoa
-juo kohtuullisesti(osaa lopettaa ajoissa,voi käydä myös pelkästään "parilla", ei juo viikolla)
-ei tupakoi/käytä huumeita/nuuskaa
-harkitseva
-rauhallinen, kärsivällinen
-omaa terveet elämäntavat
-hyvä itsekuri
-hyvä asema työelämässä
-huolehtivainen
-menevä ja tykkää matkustella
-innostuu asioista
-huolehtii ulkonäöstään
-parisuhteen kumpikin osapuoli tasa-arvoinen(esim.kotityöt jaetaan)
-osaa pitää asiat tasapainossa(parisuhde, kaverit jne.)
-osaa käsitellä rahaa järkevästi
-osaa puhua tunteistaan, empaattinen, ymmärtäväinen
-epäitsekäs
-fiksu herrasmies

Tällanen ku tulis vastaan ni olis oikea aarre!=)
Sitä odotellessa..

203

42778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita varmaan

jossain ON... Eri asia vaan että missä ja että onko ihan tasan juuri tuollainen sitten... Jos olisi tasan tuollainen niin varmaan olisi todellakin aika aarre että sikäli kehotan ihan realistisessa mielessä hieman löyhäämään vaatimuksia.:)

• pikkujutun

että sinä täydellisyydessäsi olisit hänen ihannenaisensa

• kyLLÄ

tuossa huomasin aivan oman poikaystäväni:) kaikki muut natsaavat paitsi tuo painonnosto liikuntaa kylläkin harrastaa mutta painonnostoa ri:( lihaksikas???jos tarkoitat harteikasta miestä:D no minun poikaystäväni ei ole mikään kaappi mutta sixpäkki löytyy ja käsilihaksia on:d turvallista kulkea vierellä:D kaikki muut tuntuu löytyvän minun poikaystävästäni joten ainakin yksi noista on jo varattu;D paitsi että tuo juomis juttu hän harvemmin edes juo:D ja täysin uskollinen, rehellinen ja luotettava!!! JA TODELLAKIN HERRASMIES!! ajattelin nähen herrasmiestaitojaan kun aloimme seurustelemaan 6 vuotta sitten että ne lopahtavat ensimmäisen vuoden aikana!!HUOH...EIPÄS OLE YHTÄÄN LOPAHTANEET VAAN PÄIN VASTOIN!! pitää minua kuin kukkaa ruusua tyynyllä ettei vaan piikki pistäisi!!ja minä yritän pitää häntä kuin kultakimapaletta jonka kerran menettäisi ei saisi ikinä takaisin:d ainoa lisäys tuohon listaan on että hän tykkää puuhailla autojen kanssa ja minusta se kyllä kuuluu vielä näinkin nuorten kun me olemme heidän elämäänsä!! olemme vasta 25 joten suon sen hänelle että hän duunailee autoaan...totta hänen autonsa on niin hieno katseenkääntäjä kaupungilla että annan hänen mielellään vielä duunata minunkin autoni:D ja hän todellakin on hyvässä asemassa työssään vaikka onkin niin nuori:D

• 555

höpö höpö..kaikkee paskaa tänneki pitää kirjotella.

• Äitee puhuu
        555 kirjoitti:

höpö höpö..kaikkee paskaa tänneki pitää kirjotella.

aivankuin mun poikani. No, vielä opiskelee, ettei ole ehtinyt päästä hyvään asemaan. ja sitten tuo tunteista puhuminen voi olla vaikeata (vaikka kuka poika nyt äiteelleen puhuu).
        Puhelias tytöntypykkä varmaan saisi hänet avautumaan.

• juupa juu

Ai että 25? No mites jos kasvaisit aikuiseksi ja alkaisit käyttäytymään ikäsi mukaisesti!!!!

• isä 40

Tehkää muutama täyrellinen lapsi,niin tää maailma muuttuus vähän täyrellisemmäksi.

• LIE
        Äitee puhuu kirjoitti:

aivankuin mun poikani. No, vielä opiskelee, ettei ole ehtinyt päästä hyvään asemaan. ja sitten tuo tunteista puhuminen voi olla vaikeata (vaikka kuka poika nyt äiteelleen puhuu).

AIKAMOINEN SADO SUN POIKA TODELLISUDESSA.LUULTAVASTI AIKA SEKO LOPPUPELEISSÄ.NE YLENSÄ ON,,NE ÄITIN POJAT

• Sargo

>Vilpittömästi onnellinen sun puolesta ja kiitos toi auttaa uskomaan et ehkä joskus minäkin löydän vastaavan:)))

• Sargo
        Äitee puhuu kirjoitti:

>Pojat on poikii toivottavasta omastanikin kasvaa kunnon mies mut se riittää et tekee parhaansa.

• *n23

mutta varmasti ovat kiven alla näinä päivinä.
      Oman kultani tuosta tunnistin

• suza

Onhan tuossa kyllä aikamoiset vaatimukset mutta voihan se olla mahdollista että maailmas tosiaan on vielä sellasia aarteita..! Te ootte kyllä niin onnekkaita ku ootte löytäny tollaset kultakimpaleet..pitäkää niistä kiinni!Voi kun munki kohalle sattuis joku sellanen..ehkä..joskus...

• sen,

mitä hänestä tällä hetkellä luulet.

• John Deere

Kyllä varmaan on! Mutta Akat ei edes vastaa viesteihin,eronneilla on kauhea kiire.Hyvä raitis ja rehellinen ei kelpaa,jotain kriminaalia pitäis olla,minkki vois jo herättää kiinnostusta.Näin on

• akoittele......

että se siitä.

• sanoi sen

mikä suurimmalla osalla suomalaisia miehää on sanottavaa.Kunnollinen ei kelpaa,renttua sen olla pitää nykyajan naisille.

• enää

miten niin enää....
      Onkohan tuollaisia koskaan ollutkaan!

• esgo1

jos tuommoinen mies löytyy,niin löytyykö naisista vastinetta sellaiselle miehelle???tuskinpa nyky akoista.

• simsalabim

Vai nykyakka?! Mikäs muinaisjäännös ukko mahdat itse olla? Huh!

• kjhgfd

oletko itse sellainen että kelpaat tälläiselle miehelle? oletko itse täydellinen? mistä noista olet valmis tinkimään?

vaikuttaa että haluaist kovin värittömän, hajuttoman, äänettömän ja mauttoman miehen?

entä luonne? eikö se ole loppujen lopuksi tärkeintä että luonteeltaan tulee toisen kanssa juttuun? ja eikö se kipinä myös ole aika tärkeä? siinä kyllä kannattaa muistaa että nainen ihastuu ja rakastuu hitaammin kuin mies...

;) vaikuttaa että vaaka- mies sopisi sinulle :)

• matkusteleva

ja vieläpä hyvin toimeentuleva mies katselee hyvinkin nopeasti uusia yhtä suurilla odotuksilla olevia,sillä ethän voi roikkua mukana kaiken aikaa tai jos vaikkapa hankitte lapsia..

• suza

Itseasiassa täytän kaikki nuo kriteerit eli kerroin tavallaan itsestäni! Paitsi tietty toi lihaksikas ja herrasmies! Et kyllä pitäs kelvata tollaselle miehelle jos sellanen tulis vastaan! =)

Ja voisin vielä lisätä et tärkeimmät noista on rehellisyys, luotettavuus, urheilullisuus, juo aina kohtuullisesti eikä polta tai käytä huumeita/nuuskaa. Ja tietty et on fiksu herrasmies!

• suza
        suza kirjoitti:

Itseasiassa täytän kaikki nuo kriteerit eli kerroin tavallaan itsestäni! Paitsi tietty toi lihaksikas ja herrasmies! Et kyllä pitäs kelvata tollaselle miehelle jos sellanen tulis vastaan! =)

Ja voisin vielä lisätä et tärkeimmät noista on rehellisyys, luotettavuus, urheilullisuus, juo aina kohtuullisesti eikä polta tai käytä huumeita/nuuskaa. Ja tietty et on fiksu herrasmies!

Tietysti myös seksuaalinen intohimo toista kohtaan on tärkeää =) Ja että kemiat pelaa eli ollaan samalla aaltopituudella.

• yks
        suza kirjoitti:

kruunaa toisensa

• only a human
        suza kirjoitti:

Eikös se ois vähän niinkun seurustelis ittensä kanssa?:)mun mielestä ei välttämättä toimi jos on aivan samanlaisia,pientä erilaisuutta peräänkuuluttasin mutta ei liikaa...

• lie

, ainakin omalla kohdalla ollut, että miehet käy kuumana, mutta itse ihastuu/rakastuu hitaammin.

• just jooooo
        suza kirjoitti:

Peili taitaa olla paras kaverisi

• just jooooo
        just jooooo kirjoitti:

Peili taitaa olla paras kaverisi

**************'

• cherix

Ei ihanne miehen tarvitse ko. ominaisuuksilla olla varustettu.Jokaisellahan meistä on omat käsityksensä ihannekumppanista, jokainen arvostaa tiettyjä ominaisuuksia. Joissakin ihmisissä sietää niitä puutteita joita ei toisessa hyväksy.
      Ihannemies on eri mies kuin se jonka kanssa arkesi jaat. Juu-u, kyllä mullakin omat vaateet ihannemiehestä, jatkaisin listaasi ja joitakin ominausuuksia poistaisin listastasi. Niin-pä, onneksi jokaisella on omat mieltymyksensä. Erilaisuus on rikkaus!
      "Ken täydellistä etsii, se yksin jää".

• kaikkea ........

miten voi joku vaatia,katso ensin peiliin,ootko itse muka täydellinen.JOs luulet olevasi,kyllä oot sairas tai omahyväinen.voi..voi..ei leikilläkään näin tyhmää pitäis kirjoittaa

• elämä on

Juuri sellaista halusin ja sen myös sain. Kaikkea on ja kaikkea antaa..Lupaukset pitää ja ulkomaille vie. Kun antaa saa itsekkin.Ja ensin täytyy rakastaa itseään, ja sit vasta muita.

• lie

ottaa kuka tahansa vastaan tuleva? Miksei saa vaatia mitään? Tuo listako täydellisen ihmisen määritelmä? Ei kai sentään. Puuttuu vielä paljon.

• ............

Hmm.. tuli mieleen kun tuota listaa luin, että...

Miksi huumorintaju pitää erikseen mainita ? Kai jokaisella ihmisellä on huumorintajua, erilainen vain meillä kaikilla. Joku toinen ymmärtää toisen huumorintajua, joku toinen taas ei. Joku toinen on erilaisissa asiassa tosikompi kuin toinen ja niin edelleen.

• sydän murusina

Minulla oli tuollainen aarre, 98% luettelosta piti hänen kohdallaan paikkansa. mutta sitten 3,5 kk:n seurustelun jälkeen hän sanoi, ettei ole aikaa seurustella. Hemmetin huono selitys mielestäni, hän oli nimittäin sairaseläkkeellä, eli 7pv viikossa teki omia hommia. Ei ollut aikaa seurustella.....

• täydellisen upea

viuhka myös naissuhteiden suhteen, eli taisitpa vaan liittyä muiden maitolaiturilta vilkuttelijoiden joukkoon...

• huhmari

Ihannemies sairaseläkkeellä?
        no huh, huh.
        Sairasta

• sydän murusina
        huhmari kirjoitti:

Ihannemies sairaseläkkeellä?
        no huh, huh.
        Sairasta

En todellakaan tarkoittanut että hän sen takia oli ihannemies, koska oli sairaseläkkeellä. Vaan muuten koko pakkaus sellainen kuin miehen kuuluisi ollakkin, hänen "vammansa" oli vähäinen, mutta esti kuitenkin tekemästä töitä vieraalle, eli siis ulkopuoliselle työnantajalle. Se ei minua haitannut. Saimme olla enemmän yhdessä kun hän ei käynyt työssä.

• isä 40
        sydän murusina kirjoitti:

En todellakaan tarkoittanut että hän sen takia oli ihannemies, koska oli sairaseläkkeellä. Vaan muuten koko pakkaus sellainen kuin miehen kuuluisi ollakkin, hänen "vammansa" oli vähäinen, mutta esti kuitenkin tekemästä töitä vieraalle, eli siis ulkopuoliselle työnantajalle. Se ei minua haitannut. Saimme olla enemmän yhdessä kun hän ei käynyt työssä.

muille jakaa ku ei ollu töis,mutta lopuksi ei sulle,miten sellaanen voi olla ihannemiäs. Pitääskö työssä käyvien pystyä samaan ja pitää huolta myös yhteiskunnasta ja omista lapsista.Ehkä listaan pitääs lisätä pitkäjänteisyys.

• yrjö

on jotain vikaa, että et ansainnut täydellistä miestä.

• lie
        isä 40 kirjoitti:

muille jakaa ku ei ollu töis,mutta lopuksi ei sulle,miten sellaanen voi olla ihannemiäs. Pitääskö työssä käyvien pystyä samaan ja pitää huolta myös yhteiskunnasta ja omista lapsista.Ehkä listaan pitääs lisätä pitkäjänteisyys.

ainakin kyvyn tehdä kompromisseja.

• haloo pahvi

johan se oli kaukana ihanteesta jos ei SUN kans ollu aikaa seukata. just tollasia ne on. itelläni on kans "täydellinen" mut ton listan mukaan ehkä "vaan" n 50 prosenttisesti. mieti vähän mitä haluut tai hanki vibra

• Jepjep.

Kyl tota listaa ku kattoo nii juu-u.. :D
      Vähän hävettää suomalaisten naisten puolesta. Ku kaikki tarttis olla niin tarkan ruodun mukaan. Eikö sitä sit voi rakastua ihmiseen, sen luonteeseen?
      Ku ulkonäkö ja harrastus, ect. muuttuu jatkuvaan, mut luonne pysyy suht samana. :)

Ja totaniin. Ku naisilla on niin uskomattoman tarkka lista siitä mikä on ihannetta. Vähä halpaa sinänsä. Ja tota, jos o joku niin täydellinen ja ihana ja ton listan mukanen mies, niin kai sit yhteen kohtaa tota listaa pitäs lisätä kans, et se mies haluis just sellasen naisen ku sä oot?
      Jos se jätkä on todellaki täydellinen, niin mikä tekee sit naisesta niin ihanan ja täydellisen, ettei mies vaihda muijiaan ku paitoja?

Oon sit kyl ite nainen, etten sortavasti tarkottanu. Miettikää nyt vaan vähän.

• Nimetön

Mitä tuota listaa tuli nopeasti silmäiltyä, niin kyllähän noita voi pitää ihan asiallisina vaatimuksina... Ei siis mitään ylitsepääsemätöntä varmasti kenellekään (tästä nyt voi ruveta halkomaan hiuksiakin). Omalla kohdalla pompsahti lähinnä alkoholin juonnin suhteen, sekin sillä tavalla että juomiset ja baarissa käynnit jää pariin kertaan vuodessa. Joidenkin mielestä liian vähä alkoholin lipittäminenkin tuntuu olevan epätoivottu asia kumppanissa. Näin olen ainakin itse tullut huomanneeksi. Hyvä asema työelämässä myös puuttuu sillä valmistuminen häämöttää parin vuoden päästä, niin ja pistetäänpä matkusteleminenkin tähän samaan sillä opiskelijalla ei meinaa olla varaa... Tulevaisuudessa kylläkin.

Ps. Tämä viesti ei sitten yritäkään olla mikään ehdotus millään tapaa, vaikka oma ilmoituskin treffipalstalta löytyy ;)

• mietteliäsmies

No siis minä esim. olen lähes sellainen :) Paitsi että silloin tällöin vedän perseet, mutta sekin johtuu vain siitä että eräs nuori nainen ei ymmärtänyt minua. Ja saatan viikolla juoda ehkä yhden aina opiskelujen jälkeen. Se rentouttaa, :) mutta en siis ryyppää.

Olen ehkä vähän liiankin tunteellinen, ujo (tuntemattomien tyttöjen kanssa) ja sen takia en saa esille kaikkia niitä piirteitä joita tunttujen ihmisten kanssa olen. Että näin. Uskon ja toivon ja tiedän että löydän vielä ihannetytön jossa on melko samat piirteet kuin itsessäni.

• MrPerfecT

Itte muka sit niin täydellinen, et ansaitsisit tollasen miehen?? Ja vaikka saisit tollasen, ni osaisitko kuitenkaan arvostaa sitä.. Epäilen vähän..
      Enpä usko että täydellisyyttä hipovia naisiakaan oo pahemmin olemassa...

• ilona34

No ensimmäiseksi herää kysymys, oletko itse naispuoleisena noin täydellinen... itse en kyllä ole, joten en odota toiseltakaan mitään täydellisyyttä. Sitä paitsi kukaan ei varmaan viime peleissä oo.

• 100%

olen juuri sellainen. En vain ole koskaan nähnyt ketään lähellekään tasavertaista naista.

• Ukki

onko ENÄÄ???Eihän tollaista ole koskaan ollutkaan eikä tule koskaan olemaankaan.Ja miksi miehen pitäisi olla juuri tuollainen 120% täydellinen?
      Siksikö ettei sun,kumppanina,tartteisi tehdä juuri mitään eikä huolehtia juuri mistään,kun mies tekisi kaiken ja saisi vieläpä "kaupan päälle" elvistellä kavereille???Täytätkö itse noi kaikki kriteerit?

• suza

Kyllä täytän itse noi kaikki kriteerit, paitsi tietty toi lihaksikas ja herrasmies =) Ja en tarkoittanut että mies tekisi kaiken, vaan, jos tarkemmin luet, molemmat osapuolet ovat tasavertaisia ja esim. kotityöt jaetaan.

• 36 v. herrasmies
        suza kirjoitti:

Kyllä täytän itse noi kaikki kriteerit, paitsi tietty toi lihaksikas ja herrasmies =) Ja en tarkoittanut että mies tekisi kaiken, vaan, jos tarkemmin luet, molemmat osapuolet ovat tasavertaisia ja esim. kotityöt jaetaan.

Kyllä meitä löytyy joka on kutkuinkin listasi mukainen.

Painonostoa en harrasta, liikuntaa kylläkin. Lihaksia löytyy mutta en ole mikään "komero".

Herrasmiehen (gentlemanin) suhde alkoholiin on huomattavan suvaitsevainen. Herrasmies voi hyvin nauttia viinä hyvän illallisen yhteydessä myös keskellä viikkoa tai ottaa jopa aika ajoin wiskin tms. myös viikolla. Ero on siinä että herrasmies ei esiinny humalassa eikä edes juo tullakseen humalaan - "ei dokaa". Näin ollen "herrasmies" ja "ei alkoholia viikolla" on ristiriidassa. Totta kai tulkintasi "herrasmiehestä" voi olla eri kun muualla maailmalla hyväksytty normi. Siihen en ota kantaa.

Miellyttävää päivän jatkoa!

• Tallukka*

En ole kuullut vastaavia *naisistakaan*Mutta nythän puhuttiinkin miehistä.

• Olipas vaatimuksia, jopas heikottaa ;)

• helpompaa
        Alex-77 kirjoitti:

Olipas vaatimuksia, jopas heikottaa ;)

Ei tarvi olla kuin alasti ja kantaa kaljaa!!!

Buah hah hah haa

• huh huh
        Alex-77 kirjoitti:

Olipas vaatimuksia, jopas heikottaa ;)

Ihan sikana miinnuuki heikottaa, yhtään kriteeriä en pystyisi tuon täydellisyyttä etsivän "täydellisyyden" hakukriteereistä täyttämään -eipä suoraansanottuna paljon haittaa.

• kuuluu myöskin

mun mielipide, viat. Ei nyt tietenkää mikää huumeiden käyttö/alkoholismi/mielisairaus, mut joku "pahe". Joha se elämä olis ihan kökköö jos kaikki olis ku sadussa. Mun mies on melkein kaikkee tota, mut se ei oo lihaksikas, harrastaa lähinnä penkkiurheilua ja hän tupakoi. Eipä sillä, en minäkään urheile (hyötyliikunta) ja myöskin poltan.

Jos haluaa "täydellisen" paketin, ni en voi sanoo ku et saat muute ootella hamaan loppuun. En tiiä ootko koskaan kuullu sellasta ku et "kukaan ei ole täydellinen..."

• Jani1974

Vaan mistä löytäisi samanlaisen naisen? Suhteen alussa vakuuttelevat uskollisuuttaan, rehellisyyttään jne. mutta ajan kanssa samanlaisia huithapeleita, ainakin toistaiseksi osunut kohdalle.

- Jani

• sinulla

juuri käynyt flaksi sen ruotsalaisen missi-Marin kanssa? :)

• entäs

mutta entäs seksi?

• Nimetön

Kyllä meitä kunnollisia vielä on olemassa.
      Hienoa että joku nainen arvostaa ja kunnioittaa tällaista miesta. Kyllä näitä kaikkea löytyy (paitsi painonnosto)ja paljon muutakin, esim.siisteys, kaunis koti, kesämökki,hyvä kokki. Ym, Ym, ja Kesällä moottoripyöräily.
      Mutta kumma kun ne samanlaiset ei vaan kohtaa.Harmi !

• womman.

Itse olen löytänyt sellaisen... on vaan varattu! Tottakai. :)
      Älä menetä toivoasi, tai menetä rauhassa, joskus vielä sen miehen kuitenkin kohtaat. Jos vaan onni suo. Millainen itse olet, sellaisia sulle ollaan...huomaa joka päivä maailman kauneus ja ihmeellisyys, kulje rakkaus sydämessäsi niin tsadan, kyl kohtaat sen oikean.

• Paketti kasassa

Aika helposti tunnistin itseni avaajan listasta.

• Untako vain

Komeat miehet on yleensä narsistisia naistenmiehiä tai sit niillä on jo poikaystävä...;)Joka tapauksessa komeiden miesten ei tarvi kuin valkata,jos jonkin sortin naista pörrää ympärillä ja se vaikuttaa itsetuntoon niin, että neste alkaa nousta päähän...Harvinainen laji on nöyrä ja komea mies, joka ei käytä avujaan hyväks. Siis nää nätit pikkusormimiehet kyl erottaa "komeista" miehistä et ensi alkuun, sen kuulee ässäviasta ja ne käyttää paljon "kiva" sanaa sekä korvista korvassa, ai nii tennarit ja pillifarkut kuuluu myös asiaan...;)
      Mun miesihanne on miekekkäällä tavalla komea, rauhallinen, syvällinen ja romanttinen mies,jolla on selkärankaa. Antaa naisen olla nainen ja on itse vahva oman arvonsa tunteva mies. Mun ihannemies ei pistä päätä pusikkoon, sillä perse näkyis kuitenkin. Se ei juoruile ja sillä on omat periaatteet. Se ei juokse joka helman perässä, vaan kunnioittaa ja arvostaa omaa naistansa ja pitää sen puolia. Se ei ryyppää kuin hyvässä seurassa ja hemmottelee naistansa pikku yllätyksin, talous on tietysti kunnossa...Syvälliset keskustelut ja ruoanlaittotaito lasketaan eduksi. Mies saisi olla myös hienotunteinen ja tahdikas herrasmies, joka osallistuu kotitöihin, ei ole sohvaperuna, mutta joka ei liehu alati omissa harrastuksissakaan... Huhhuh! Tollasen jos löytäis, pulloon panisin, enkä päästäis pois!Mut voisko noin täydellistä ees rakastaa??? Onneks täydellistä pakettia ei ookaan, sitä mieltä olen et paha Paavon kanssa ja paha ilman Paavoa...:D

• fghf

on ihannemies....miesten mies, kuin kallio, turvallinen ja huolehtiva. Antaa mun olla nainen, prinsessa oikein. Yllättää välillä ja halaa ja pussaa paljon. Tekee sapuskat ja huolehtii paljosta arjen jutuista. Puhuu tunteista ja muustakin. Mulle se on söpö nallekarhu ja välillä oikein kovis harrikkamies;D. Itsetunto on kohillaan ja tuntee oman arvonsa, tekee duunia kovasti.
        Rakensi mulle talon ja hankki muutakin tavaraa, huolehtii lapsistakin vaik ei ole niiden isukki.
        No nyt kysytte et mitä vikoja sil on??? Ok, polttelee tupakkaa ja onhan niitä muitakin....ehkei hän ole kaikkien mielestä se komein kapistus, mut mulle passaa kyllä.

• Rakastunut!!!!!!!

Unohdit kemian, mikä on kyllä kaikkein tärkeintä. Siinä sitten unohtuu suuret vaatimukset, kun on ihminen jonka kanssa on taivaallista olla.

• varattu!!!

Parhaat on jo varattu. Ois kannattanu katella aiemmin =) Onnea etsintään......

• kuin ihannenaisia

Kuvatun kaltaisia ihannemiehiä on suunnilleen saman verran kuin ihannenaistani - jolla voisi olla vaikka seuraavat ominaisuudet (vrt. ihannemiehen ominaisuuksiin):

-pitää lupauksensa
      -kaunis
      -huumorintajuinen
      -uskollinen
      -hoikka ja urheilullinen vartalo
      -harrastaa monipuolista ulkoliikuntaa
      -juo kohtuullisesti
      -ei ole impulsiivinen
      -omaa terveet elämäntavat, mutta ei juokse naistenlehtien trendien perässä
      -hyvä itsekuri - erityisesti suklaan suhteen :)
      -älykäs ja kiinnostunut yhteiskunnastaan
      -ymmärtää miehensäkin tarpeita
      -tykkää matkustaa, mutta matkailu ei ole itseisarvo
      -ei ajaudu muodin mukana harrastuksesta toiseen
      -ei peitä kauneuttaan sotamaalauksin
      -antaa tarvittaessa tilaa
      -tekee hankintoja tarpeeseen, ei "shoppaile"
      -osaa kuunnella kun mies puhuu tunteistaan
      -epäitsekäs
      -tarpeen mukaan "hyvä jätkä" tai hieno Lady

:)

• Nimetön

Tuollaisiakin varmasti on.

Tosin kauneudellekin on erilaisia kriteereitä.
        On varmaan tärkeää miehelle että nainen on kaunis, mutta varmasti naiselle yhtä tärkeää, että mies rakastaa ja pitää häntä kauniina (vaikka ei olisikaan täydellinen, niin kuin ei kukaan meistä eikä mieskään ole).

Toisaalta jos ei arvosta ihmistä riittävästi, ei myöskään ansaitse tätä. Olisipa kyse nyt miehestä/naisesta.

Tärkeää on, että arvostukset/arvot on suurin piirtein samat.
        Mielestäni on suloista, jos voi pitää kumpaaninsa huonoistakin puolista, jotka kuitenkin kuuluvat elämään ja niitä on jokaisella.

• vastata

Tuo oli hieno :)

• kutsui minua?

Kyllä sopis noi minuun kuin valettu, ainoo että poltan kannabista alkoholijuomien siasta

• Masa_J

Oikein hyvä lista muutama lisäys vaan:

- On seksuaalisesti aktiivinen ja haluaa kehittää oman ja partnerinsa nautintoa. Osaa myös tehdä aloitteen seksuaaliseen kanssakäymiseen.
        - Osaa pyydettäessä, tai itsenäisesti, tehdä päätöksiä. Myös nopasti mikäli tarve vaatii. Ja seisoo itse ja yhdessä tehtyjen päätöksien takana.
        - Naisen tulee osata hyväksyä sen että kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan ja että maailma ei kaadu siihen.

Lisään kohtaan "antaa tarvittaessa tilaa".
        Naisen tulee myös hän osata "lukea" miestään ja ymmärtää milloin mies tarvitsee tilaa!

• olen

täällä ihannenaisesi! Missä sinä???

• vaan

mutta älä pitkästy odottamaan!

• mirja m

On todellakin olemassa, olen tavannutkin.
      Mutta niin se vain on että naisen on itse oltava yhtä täydellinen saadakseen tällaisen miehen...

• biologisetä

... naisten on monikossa oltava... eihän ihannealfaurokselle yksi nainen riitä vaan jo luonnostaan "geenejä" pitää jakaa monelle, jotta laji pysyy elinvoimaisena

• anarkinen

No siis. Kuka kestäsi sellaista täysin paheetonta ihmistä? Kukaan ei sitäpaitsi ei ole täydellinen. Täydellisyys on illuusio, johon on turha edes pyrkiä!! Imiset pitäisi ottaa vastaan paheineen ja hyveineen, ja arvoostaa häntä sellaisenaan. Sukkahoususankarit(eli sellaiset, jotka pyrkivät hyveelliseen elämään)ovat mielistelijöitä :)

• Totta kai on 1/1000 naiselle mutta siltikin saattas olla parin vuoden päästä kaikki yhteiset hetket koettu, luulisin... Ja kun mustakaan ei riitä 1000 naiselle.. :D

• Ceiju

OHO!
      Enpä ole ennen kuullutkaan, että miehen pitäisi olla melkein ihmemies, että hän kelpaa seurusteluun?!
      Eikö luotettavuus ja esim. huumorintaju riittäisi??

• ei lihaksikas

Haloo siellä,,et maininnut petisuorituksista,,luultavasti tärkeintä tänäpäivänä,en ole lihaksikas mutta takaan parit orkut joka kerta naiselleni,90% olen onnistunut,perinteisellä,muutoin hoitelen homman hellimällä,,jos tiedät mitä tarkotan.Vaikuttais että jos nuo kriteerit muutoin täyttäis niin kelpais neljän sekunnin mies!Etsimisintoa kuitenkin.

• suomalainen mies

Kyllä meitä viel muutama löytyy. Tunnistin itteni tuosta muuten, mutta olen vasta opiskelija (3v ammattikorkeeta jäljellä, lopetin polttamisen 2kk sitten ja en ole kaappi, vaan sopivan lihaksikas ja urheilullinen...juon joskus, mutta en koskaan sammu tai konttaa :)

Sitä oikeaa ei ole tännekään löytynyt. Tahtoo olla vissiin sama vika kaikilla "kilteillä miehillä" kun mitä itse olen huomannut niin nykynaiset rakastuu aina niihin renttuihin ja ties mihin elämäntapa-alkoholisteihin...harmi sinänsä koska sinkkuilu on kohtuu yksinäistä hommaa :(

• miksi en kelpaa kellekään

-hyvä asema työelämässä
      (työtön,kouluja käymätön)
      -lihaksikas
      (lihaa vain keskivatsassa
      sopivasti,
      hiukan liikaa) .
      muut on tietääkseni.
      enkä juo EDES kohtuudella vaan tosi vähän.
      KELPAAKO?

olen vapaa poikamies

• pasiR

Täytän lähes kaikki.

mutta en
      -lihaksikas en ole
      (olen pitkä ja ruipelo)
      (harrastan 400m juoksuja ja uintia)

-en ole fiksu tai herrasmies,
      jo töissä vaihdan vaatteet ja matkatkin jo verkkareissa ja t-paidassa.

-juo kohtuullisesti(osaa lopettaa ajoissa,voi käydä myös pelkästään "parilla", ei juo viikolla)
      (olen täysin raitis, vain juhlissa, ne pakolliset)

------ON---------------
      -hyvä itsekuri, armeijassa olin laskuvarjohyppääjä
      -hyvä asema työelämässä,
      on, yulot 50 t€ 100 t€ pääomatulot.
      (työaika vapaa noin 8.30-15.30, vain kesäkuukausina voin olla tuon yli.)

Olen jakanut kotityöt ja lastenhoidon.

kun lapset (5) nuorinkin täytti 10 v aloimme matkustelun, joka vuosi on ollut
      2, 2-3 viikon matkaa.

Kavereita ei oel paljoa,
      muta sukua ja siinä toimintaa on paljon,
      mm. 18 serkkua.

olen 35v, enkä vaoaa, enkä vapautumasa.

Jos etsit samanlaista, kuin itse ollet,
      laita lehti-ilmoituksia,
      niin mekin läysimme 15 v. ja 16 v.

• laitappa omat ominaisuutesi

Täydellistä miestä odotellessa,luulen että sulla on runsaasti aikaa selvittää mulle omat vastaavat ominaisuutesi!

• en ala

provo mikä provo!se siitä.painoa ja ikää riittävästi!

• xjr

Se on kyllä ihme juttu tosiaan että miehille asetetaan vaatimuksia mutta mies ei saa esittää naiselle. Ja mistä sekin johtuu että naiset eivät vaivaudu edes vastaamaan viesteihin monestikaan? Tositarkoituksella haetaan seuraa mutta ...
      Luulen että joku niistäkin, kenelle itse olen vastannut heidän ilmoituksiin, olisi kenties voinut yllättyä positiivisesti tutustuttuaan /tavatessaan esim. minut ja takuulla monet muutkin kaverit.
      Nyt olen lopettanut etsinnät ja katsotaan mitä elävä elämä tuo tullessaan.
      Ei tässä nyt NIIN kauan olla yksin oltu että olisi menetetty toiveet kumppanista. Tsemppiä kaikille! ;)

• Tuttu täällä..

Jännitys tihenee ;-).......

15 kohtaa löytyi 100% varmuudella =).
      (14 vuotta yhdessä oltu)

Muutamassa osittain jotain, mutta tupakoi kyllä ja paljon. Plussaa siinäkin, että ei sisällä, kuin liesituulettimen alapuolella =).

-Uudesti mieheensä rakastunut-

• orvokki76

minun mielipiteeni on, että ei sellasta ihmistä ole, joka olisi aivan täydellinen ihanne, josta haaveileepi. nuo tuossa, joita listasit, eivät tietystikään päde minun miesmakuuni, mutta olen huomannut, että aina kumppanissa on myös niitä huonojakin puolia..ja eikös se olekkin myös se suhteen suola, että joskus tulee jotain erimielisyyksiäkin, ettei aina ole tylsää tappavan tasapaksua..heh

• närhin värkit...

oot ihan oikeessa!ja lisättäköön vielä ettei se kumppani yleensä vaihtamalla parane!

• orvokki76
        närhin värkit... kirjoitti:

oot ihan oikeessa!ja lisättäköön vielä ettei se kumppani yleensä vaihtamalla parane!

se on kyllä tullut joskus nuorena todetuksi...vaikka, sen verran tuo on "valetta", että nyt minulla on tietyistä syistä paljon parempi mies, kun ex-mieheni, lasteni isä..

• unelmiis...

Hah hah haa!!!!

• täytän noi edellytykset

Uskokaa tai älkää, olen juuri tuollainen kun yllä on kuvattu ja myös tyttöystäväni täyttää alempana luetellut ihannenaisen kriteerit.., ja olemmekin onnemme kukkuloilla :))), elikkäs ei noi mitään mahdottomia, Kaikilla vaan on oma katsantokanta asioihin.

• kuis käy

Laitatko listan omista erinomaisuuksistasi. Vertailen pikkaisen ja katson sitten onko aiheellista tai tarpeellistakaan jatkaa keskustelua millään tasolla. T: Ihannemies

• Onnellisen vaimon mies

Juu, kyllä meitä on, pakko ihteni kehuu, kun vaimo sitä niin usein toistelee minulle, että olen niin paras mies. Siitä sitte tulee semmoinen kierre, että olen vielä parempi ;) On tää ihanaa... Pusuja rakas vaimoni, jos näät tän viestin, mä olen se mies jota ilman et kuulemma jaksais:) Toivoisin tällaista miestä kaikille naisille;)

• kurmu

Vielä lisäks iso kulli ja hillitön himo anaalipanoihin

• Sargo

..noi kuulu automaattisesti tähän rotlaan mis on kaikki mitä itse on haaveillut ja kaverina sellanen tyyppi ku hyväksyy sut kuitenkin virheineen... aika unelma!!!

• Melkein täydellinen

Terve etsijä!On sulla kovat vaatimukset. Mahdatko itse olla noin lähellä täydellisyyttä. Jaa, ehkäpä omasta mielestäsi. Minä omaan aika lailla nuo kuvaamasi ominaisuudet, mutta tuo painonnosto on aika lailla jäänyt; Ei kulje enää, kuin 130 kg penkiltä. Onkohan olemassakaan sellaista naista, joka "virittäisi" miehen täydellisyyteen parisuhteessa? Vain ja ainoastaan parisuhteessa voisi kuvailemasi tilanteen arvioida!

• Gyver

Soita teräsmiehelle,se varmaan alkas seurustelemaan kanssasi. Oletko itse täydellinen? Luultavasti olet niitä naisia jotka odottaa vaan että mies on supermies ja itse saa olla pullaa mutusteleva 120 kiloinen laiska 4 lapsen työtön yksinhuoltaja...

• simsalabim

Mikä teitä miehiä riivaa? Saa kai sitä ihminen pullaa syödä! Jos mulla on hyvä olla nahkani sisällä, niin pullaa vedän se on varma. Itse mä kiloni kannan. Sitäpaitsi useimmiten se on mies, joka ei kykene perhe-elämään ja jättää naisen yksin vastuuseen lasten kanssa. Miehet ei pysty ne on niin vaikeita ja heikkoja.

-Ei 120 kiloinen eikä yksinhuoltaja-

• varmaa tietoa

Varmasti tuollaisia miehiä on mutta tuollainen mies ei huolikkaan mitään rupsahtanutta akkaa ,joka on epäsiisti ukoisesti kuin puheissakin jne...

• ihannehenkilö

Niin, tai onko ihannenaistakaan olemassa.
      Rakastuminen baareissa notkuviin käniseviin pilleri- ja juopponaisiin ei kuulosta houkuttelevalta.

Ehkäpä ihanneihminen on sellainen,
      joka tälläkin hetkellä on lähinnä sinua
      ja sydäntäsi.

Parinvalinta on kuin joulukuusen etsimistä,
      kun yhdenkin löytää, toiseen jo ihastuu.

• aapeli.k

Ihanne miestä ei ole olemassakaan ,niinkuin ei ole ihanne naistakaan.
      Jos olisi ihanne kumppani niin olisi tylsää..mutta kun kaksi erilaista mielenkiinto säilyyettä mitä tuostakin kumppanista löytyy kun oikeen etsii..sanonta "vakka kantensa valitsee"
      terkuin romanttinen mies

• tällästä sitten etii

Kysysimpä millanen on joka tällästä miestä itellensä etii ?

• Rontti

Siinähän ne olivat, kaikki ominaisuuteni ylöskirjattuina kuin katekismuksesta! En tietenkään halua Sinua moittia, mutta lähdesuojaan vedoten haluaisin kysyä, mistä olit ne kopioinut?

• supertollo

Noniin tässäpä omakohtaista arvostelua itsestäni

-rehellinen ja luotettava ...heh..heh..pettänyt oon jokaista tyttöystävääni, olisitko sinä seuraava?

-pitää lupauksensa ....katin kontit, harvoin on tullut pidettyä lupaukset viittä minuuttia pidempään tai sitten satunnaisessa mielenhäiriössä on täytynyt olla
      -hyvännäköinen ...tietysti ja ainakin omasta mielestä, tarpeeksi hyvän näköistä muijaa ei vain ole löytynyt
      -huumorintajuinen ...tietysti jos itseltäni kysytään, ex:ien mielestä oon kireä kuin viulun kieli
      -uskollinen ...niinkuin jo tuossa yllä mainitsin
      -lihaksikas ...sattumalta kyllä
      -harrastaa liikuntaa/painonnostoa ...miten ne lihakset muutenkaan olis tulleet?
      -juo kohtuullisesti(osaa lopettaa ajoissa,voi käydä myös pelkästään "parilla", ei juo viikolla) ...näin onnettomasti on käynyt vain kerran, yleensä aika lärvit niin, että kaveritkin saa hävetä ja se on siis jo aikas paljon. Tyttöystävillä on yleensä vitutuskäytä huipussaan meikän örväilyjen takia.
      -ei tupakoi/käytä huumeita/nuuskaa ...vain kännissä ja siis vain tupakkaa, huumeet on luusereille, oon ikuinen tupakkalakkolainen tän suhteen
      -harkitseva ...parhaat asiat tapahtuu extempore, vittuakos sitä miettimään liikoja
      -rauhallinen, kärsivällinen ...millin sytytyslanka...eh...eh, no joo, en oo tästä ylpeä...
      -omaa terveet elämäntavat, puuh...kun omaisinkin
      -hyvä itsekuri ...hmmm...satunnaisesti...harvemmin nykyään
      -hyvä asema työelämässä ...esimiesasemassa joo ollaan...
      -huolehtivainen, kukin huolehtikoot itsestään...ok jos lapsia olis niin niistä sitten.
      -menevä ja tykkää matkustella...miesporukassa ja muija kotona on parhaimmat reissut tullut tehtyä
      -innostuu asioista ...ikävä kyllä
      -huolehtii ulkonäöstään ...turhamaisuus on kaiken a ja o ...juu...juu...kyllä kyllä tykkään itsestäni
      -parisuhteen kumpikin osapuoli tasa-arvoinen(esim.kotityöt jaetaan) ...kun jaettaisinkin, itsellä menee hermot kun muijat on aika lorvailijoita nykyisin ja mitään ei saada aikaseksi
      -osaa pitää asiat tasapainossa(parisuhde, kaverit jne.) ...kuten sanottu ei toimi ei
      -osaa käsitellä rahaa järkevästi ...kaikki menee mitä tulee ja miehellä täytyy olla lelunsa
      -osaa puhua tunteistaan, empaattinen, ymmärtäväinen ...vain siihen pisteeseen saakka kun puhutaan vain minusta
      -epäitsekäs ...hah hah
      -fiksu herrasmies ...ne jotka eivat tunne minua, luulevat usein erheellisesti näin

Sitä odotellessa... niinpä niin odottele vaan, ehkä sinuakin natsaa vielä tämmöinen aarre kuin meikäläinen!!!!!!!!!

• pettynyt

pillua vähintään kolme kertaa viikossa, ettei lähde
        katsastelemaan uutta naista.
        Laskeppa esim. 30 vuodessa mitä se tekee. Onko sinusta siihen?
        Ettet petä tätä hienoa miestä.

• xxxxx

jos tuon listan kääntää toisinpäin, olisko sellaista naista olemassa, koska yleensä jos nainen on kaunis tai edes hyvännäköinen, niin ollaan ilmeisesti tekemisissä täysin itseään täynnä olevaa tambiota, jonka äö. on kengännumeron tasolla.... Löytyisköhän mistään luonnollisen kaunista (sisäisesti), miksei ulkoisestikkin herkkää ja luotettavaa naista?????

• rehellinen tai luotettava

Kai tuo oli vain kieli poskessa kirjoitettu (olihan se, olihan?). Enempi ihmettelen miten joku on jaksanut noin pitkän luettelon tänne vääntää. -rehellinen TAI luotettava-

• 100% täydelinen

no en minäkään täydelinen oo multa puutuu heikoudet ja mun kaa on helppo elää kun tekee niin kun mä haluan

• kkk666999

Ja opettaa sut kirjoittamaan..

• PEEKOOPEE

HEIP ON NOITA VIELÄ,HARVASSA KYLLÄ MUTTA ITSELLÄNIKIN YKSI KULTAKIMPALE 105KG.
      TERVE PÄÄ, KOMEA KU MIKÄ JA SYDÄN PUHDASTA KULTAA.
      KÄY TÄYTTÄMÄSSÄ NUO HALUAMASI KRITEERIT SUOMI24 TREFFI PALSTALLE, SIELTÄ ITSE AIKANAAN OMAN RAKKAANI LÖYSIN TAI SIIS HÄN LÖYSI MINUT. ONNEA MATKAAN JA MUKAVAA VUOTTA 2007.

• Naiseuden puolesta

Todellinen mies, jolla on itsekunnioitusta, elinkeino ja älykkyyttä, ei kotitöitä tee, vaan nainen tekee ne kyllä ilomielin saadessaan viettää aikaa tällaisen miehen kanssa. Mies kuitenkin on joka tapauksessa perheen pää, joka päättää taloutensa ja siten myös naisiensa, tyttäriensä ja alaikäisten poikiensa asioista.

Tällainen johdon ja vastuun ottava todellinen mies on ihanne, joka on monin paikoin kadonnut Nyky-Suomesta, missä miehet eivät usein kykene edse itseään hallitsemaan puutteellisen kasvatuksen ja veltostuttavan hoivayhteiskunnan vuoksi. Tosimiehen alaisuudessa naisen on hyvä ja turvallinen olla, ei tarvitse huolehtia tai tehdä sellaista, mitä ei osaa, vaan voi keskittyä olemaan tunteellinen ja rakastava nainen.

• lukeja

Ihana sanottu...

• mulla on

Kaikki muu täsmää, paitsi ei käytä alkoholia edes kohtuudella!

• ihanneko???

Löysin itsestäni kaikki muut ominaisuudet paitsi lihaksikkuus ja punttisalilla käynti. En silti katso olevani mikään ihanne, ainakaan vaimoni silmissä, pitäiskin ehkä näyttää tämä lista hänelle. Kiitos.

• daiju.

oot...............

• mies...

on kaikkea tätä ja siltä saa vielä mahottoman makkeeta seksiä. niin ja minä ite tietysti olen täydellinen :=)

• hearthunter

Kuvaus sopii omaan miehekkeeseen

• ...

Naisjoukko lähti lomamatkalle ja huomasi lomakohteessaan hotellin, jonka ovessa luki: "Vain naisille".

Koska mimmit olivat matkassa ilman miesystäviään, päättivät he katsoa mistä oli kysymys. Komean oloinen portieri selitti asian näin: "Hotellissa on viisi kerrosta. Kiivetkää ylös kerros kerrallaan ja kun löydätte etsimänne, jääkää sinne. Asia on helppo päättää, sillä joka kerroksessa on kyltti, jossa kerrotaan mitä kerroksesta löytyy. Ainoa sääntö on, että jos lähdette pois kerroksesta, sinne ei voi enää palata."

Naiset pitivät pikapalaverin ja päättivät tutustua paikkaan. Ensimmäisessä kerroksessa oli kyltti, jossa luki: "Kaikki miehet täällä ovat surkeita rakastajia, mutta herkkiä ja miellyttäviä persoonia."

Naiset nauroivat ja siirtyivät kohti kakkoskerrosta. Siellä sanottiin: "Kaikki miehet täällä ovat mahtavia rakastajia, mutta he kohtelevat naisia huonosti."

Tämäkään ei naisille kelvannut, joten he jatkoivat ylöspäin. Kolmosessa luki: "Kaikki miehet täällä ovat mahtavia rakastajia ja he ymmärtävät naisen tarpeita."

Aika hyvä jo, mutta kerroksia oli vielä kaksi jäljellä. Neloskerroksen kyltti oli täydellinen: "Kaikki miehet täällä ovat täydellisiä keholtaan, ottavat huomioon naisen tarpeet, ovat täydellisiä rakastajia sekä vielä sinkkuja, rikkaita ja heteroita."

Naiset näyttivät tyytyväisiltä, mutta ajattelivat kuitenkin vielä katsoa, mitä viitoskerroksella olisi tarjottavanaan. Sinne päästyään he näkivät kyltin, jossa luki: "Täällä ei ole lainkaan miehiä. Tämä kerros rakennettiin vain todistukseksi siitä, että naisia on kertakaikkiaan mahdotonta miellyttää."

• työelämässä?

Aloin miettimään, mitä ihmiset pitävät hyvänä asemana työelämässä? Onko sellainen rivi-insinööri, paperimies, yrittäjä vai pitääkö olla johtotehtävissä? Mikä taas on hyvä palkka 4000 E/kk vai 5000 E/kk vaiko vielä enemmän?

• simsalabim

Palkkana 5000 euroa tai enemmän, hmmm... Sellainen mies olisi kieltämättä mukava, mutta tuskin mä niitä rahoja näkisin. :(

• Täältä löytyy

Toihan on mun mies... hehee... varattu on. Täyttää kaikki kohdat painonnostoa myöten, melkein ainakin. Toki, ajan kanssa muovautunut... täydellinen.

• Räyhänhenki

Ihannemiehesi kuuluu samaan kastiin Joulupukin ja muiden satuolentojen kanssa.

Suomesta ei löydy prinssiä valkoisella hevosella. Korkeintaan prinssinakkeja syövä kaljamaha (likaisella) valkoisella sohvalla.

Ja vaikka tälläisiä valioyksilöitä löytyisikin, niin ovat melko suurella todennäköisyydellä jonkun toisen valioyksilön kanssa.

Meidän tavallisten tahvojen on parempi vain suosiolla laskea vaatimustasoamme realistisemmalle tasolle.

• ITSE TÄYDELLISYYS

No on siinä vaatimuksia sulla. Taidat itse ilmeisesti olla täydellinen???
      Noi tyhmä saa uneksia tommosesta miehestä!!!

• ,pölkkypää

Tättädää

• Ei tuu

Ei tilata

• flapparette

Muuten kiva, mut ei mulle tupakoinnilla ole väliä kun itsekin poltan. Ja ei niitä lihaksia tarvita sen enenpää kun vaan jaksaa kantaa sohvan asuntoon. (=

• Mäyräkoira maha(ssa)

-rehellinen ja luotettava: Useimmiten.
      -pitää lupauksensa: Ainakin pyrin siihen.
      -hyvännäköinen: Joskus nuorempana varmaan.
      -huumorintajuinen: Hieman persoonallisella tavalla.
      -uskollinen: Jos ei muita tilaisuuksia ole tarjolla.
      -lihaksikas: Jonkin verran.
      -harrastaa liikuntaa/painonnostoa: Usemman kerran vuodessa, ei tosin painonnostoa.
      -juo kohtuullisesti(osaa lopettaa ajoissa,voi käydä myös pelkästään "parilla", ei juo viikolla): Myös kohtuullisesti, mutta ei aina. Joskus viikollakin.
      -ei tupakoi/käytä huumeita/nuuskaa: Silloin tällöin nuuskaa ja kaljapäissään sattaa tupakoidakin.
      -harkitseva: Ei aina ja kaikkialla.
      -rauhallinen, kärsivällinen: Pääsääntöisesti, kunnes hermostuu jostain.
      -omaa terveet elämäntavat: Myös mutta ei pelkästään.
      -hyvä itsekuri: Ei juuri.
      -hyvä asema työelämässä: Hyvä on vaikka palkka ei olekkaan.
      -huolehtivainen: Ilman muuta.
      -menevä ja tykkää matkustella: Matkustelen mielellään. Kotona tykkään löhöillä sohvalla kalsareissa ja rapsutella.
      -innostuu asioista: Ilman muuta jos asia on innostava. Tylsistä asioista ei kummemmin.
      -huolehtii ulkonäöstään: Etkös sä ollutkaan kiinnostunut heteroista?
      -parisuhteen kumpikin osapuoli tasa-arvoinen(esim.kotityöt jaetaan): Jakaminen kuuluu asiaan. Kaikki kotityöt eikä varsinkaan liian usein jaksa kiinnostaa.
      -osaa pitää asiat tasapainossa(parisuhde, kaverit jne.): Tasapaksua on.
      -osaa käsitellä rahaa järkevästi: Pääsääntöisesti, mutta eikös sitä pitänyt joskus jostain innostuakin?
      -osaa puhua tunteistaan, empaattinen, ymmärtäväinen: Kyllä mä ainakin kerron jos vituttaa, tai ainakin se näkyy päälle.
      -epäitsekäs: No en helvetissä.
      -fiksu herrasmies: Kyllä mä filmatakin osaan tarvittaessa.

• Nikatchu

-pitää lupauksensa
      -hyvännäköinen
      -huumorintajuinen
      -uskollinen
      -harkitseva
      -hyvä itsekuri
      -hyvä asema työelämässä
      -huolehtivainen
      -innostuu asioista
      -huolehtii ulkonäöstään
      -fiksu herrasmies

Eli en oo mikää lihaksikas, enkä juoxe salill.. (oikeastaa ikin ei ees käynny semmoses).

• only a human

Oliskos tuommonen niin sanottu miehinen vastine itsellesi?odotatkohan turhan paljon, epäilen tokko täydellistä ihmistä onkaan...ja hyvä niin,pienet paheet tekevät inhimillisemmäksi.

• Huoh!!

Täytän nuo kriteerit mielestäni. Mutta en ikinä haluaisi sinua tekstisi perusteella. Luetteloit jopa harrastuksen:D voi herranjestas!!No joo toisaalta, sinähän vaan kerrot ihanteestasi.. Itselleni naisessa eniten merkkaa LUONNE... Ihan sama oletko universumin kaunein nainen, jos luonne ei sovi niin se on siinä. Tottakai ulkoinen olemus merkkaa paljon mutta, kyllä se sisältö lopulta määrää missä mennään... Aikuiset täällä varmasti tietävät mistä puhun. Sinusta voin näkemättä sanoa että, ei todellakaan kiitos!

• Kamupete27

Ei ole, ei!

Juupa, juu! Kyllähän voit joutua odottelemaan?? Ja mitä kauemmin se alkaa kestämään, sitä enemmän sitä joutuu antamaan vaatimustensa suhteen periksi. Sillä ajan myötä alkaa ainakin lihaksekkuus ja hyvännäköisyys häviämään, paitsi ei tietenkään charmantilta herrasmieheltä.

Itse en täytä seuraavia kohtia, jotka luonnollisesti olisivat samantien lemppaamisen perusteet.

-lihaksikas
      En ole bodari.

Elikkä ei, koska on joskus tullut ja tulee varmaan joskus myöhemminkin eteen tilanne, että tulee otettua hieman liikaa. Sinulle itsellesihän niin ei ole tietenkään koskaan käynyt.

Nuuskattua tulee aina silloin tällöin.

Onkohan ketään joka on aina rauhallinen ja kärsivällinen? Onko liian rento ja stressaamaton tyyppi tosiaan unelmien täyttymys? - Joo, kyl se siitä! Relax!

Käyn aika usein hampurilaisella tai pitsalla ja juon pari kaljaa saunan jälkeen ja mm. nuuskaan silloin tällöin et se siitä terveellisyydestä.

-hyvä asema työelämässä
      Opiskelijana sellaista ei ainakaan vielä ole.

Ei ole varaa paljoa matkustella.

-innostuu asioista
      Minkalainen mies innostuu kaikista naisten hömpötyksistä?

Tämä on tätä iän ikuista. Aina löytyy kuulemma joltakin sellainen poikaystävä, joka on tosi innokas siivoaja? Ei ihan heti, silloin ois ainakin tossun alla. Kyllä minä siivoan, mutta vastuu huushollin siisteydestä on kyllä naisella.

- Ei jaksa enempää kirjotella, mut todennäköisesti puutteita tulisi löytymään niin paljon lisää, et oisin sulle todellinen riippakivi. Mut tsemppiä vaan miehen hakuun, voisin veikata et lähinnä tollaisen etsimäsi tyypin voisit löytää seurakunnan palveluksesta.

• kivapoika32

Vaadit aivan liikoja ja kukaan/harvoin löytyisi sellaista samalaista sun vaatimuslistan mukaan.. Mä itse en oo lihaksikas tai hyvänäköinen. Muista kutenkin että SISÄINEN KAUNEUS on tärkeintä! Jos löydät sen miehen vaatimuksesi mukaan ja huomaat varmasti pian erttä täydellinen "nukkepoju" onkin päinvastoin kun tulee vanhemenaan.. Siinä piste!
      Riittää vain terveet elämätavat omaava ja ei tupakoi. Juoda saa esim.jussina perskänniin vaikka sun kans. muutaman kerta vuodessa saa juoda perskänniin mutta ei usein. Ei tarvitse olla rikas kunhan elää hyvin kun on ruokat,vaatteet,asunto ,työpaikka,perhe ja terveys sekä seksi. Eikö niin? Ei siis kannata matkia amerikasta mallia täydellinen mies-aatteet! Suomalainen mies/poika on paras kuin amerikan liiantäydelliseen! :D Rillipäinen ja kiva 32 poju

• srp

menin naimisiin tällaisen miehen kanssa viime heinäkuussa. ainoastaan tuosta asemasta työelämässä en tiedä... tavallinen duunari on.

• jamssi

Kannattaa odotella. Itse odotin vuosia, kunnes se suorastaan tuotiin minulle. Tosin tavallinen duunari ja harrastaa autourheilua. Luulin aina, ettei tuollaisa löydykään, ja paranee vaan jatkuvasti. Tsemppiä odotteluun!! ;))

• topias

Vaimolta juuri kysyin joka ikisen kohdan..eli olenko minä kuvailemasi kaltainen.
      99% kysymyksistä vastaus oli välittömästi kyllä.
      Parissa kohdassa myönteinen vastaus oli harkinnan tulos.
      Lisäksi tuon listan päälle tulee vielä monta mukavaa asiaa ikäänkuin kaupan päälle.

Kuvailemasi kaltaisia miehiä on kyllä olemassa enemmänkin..mutta he ovat naimisissa,tai sitten eivät vain pidä sinua arvoisenaan.

• tellu36

AP:lle oletko 15vee kun tuollaisia kyselet,
      voin vastata ei ole.

• Mies 47

Onko tuonkaltaisia naisia sitten olemassa ????

• Oho!

Luin nuo toiveesi muutaman kerran, sillä en ollut uskoa sitä, mitä en kyennyt silmilläni löytämään. Olet sikäli erittäin toistan erittäin harvinainen nainen, ettet toivelistalle kirjoittanut mitään miehen pituudesta. Voiko tosiaan olla niin, että ymmärrät ettei miehen pituus ole se, mikä ratkaisee? Kumarran kunnioituksesta.

• simsalabim

Mun mielestä tosta listasta puuttui VÄKIVALATON ja seksuaalisesti aikuisiin naisiin suuntautunut (ei teinitytöistä innostuva). Hyvänä ohjenuorana antaisin näin aikuisena naisena, että kiinnittäisit huomiota kuinka rakastamasi mies kohtelee äitiään ja kuinka tärkeät yleensäkin omat vanhemmat hänelle ovat. Nimittäin mies, joka ei ole omalle äidilleen sydämellinen, ei tule ikipäivänä olemaan sitä sinullekkaan.

-nimimerkillä kokemusta on-

• semmonen juttu....

Minun äitini on ainakin semmoinen kanamuori että hälle ei voi kun vittuilla kun on niin blondi ettei se ole koskaan oikeassa.

Siksi varmaan kainalossa on nainen jolla on älliä päässä ja fiksu ja kyllä todellakin kohtelen paremmin kuin kukaan ketään ikinä missään.

• no olenhan tietenkin ...

-pitää lupauksensa
      -huumorintajuinen
      -uskollinen
      -harkitseva
      -hyvä itsekuri
      -huolehtivainen
      -innostuu asioista
      -huolehtii ulkonäöstään
      -epäitsekäs
      ----------------------------------------------

ylläolevat pitää paikkansa, alapuolelta en voi sanoa mitään jostakin ja herrasmiehet ovat yleensä kusettajia.

------------------------------------------

-hyvännäköinen
      -lihaksikas
      -hyvä asema työelämässä
      -fiksu herrasmies

• suza

Voisin vielä "tiivistää" viestini. Eli siis tärkeimmät noista olis rehellisyys, luotettavuus, urheilullisuus, juo aina kohtuullisesti eikä käytä huumeita/nuuskaa. Ja tietty fiksu ja miehekäs herrasmies. Ja lisään vielä sen että hänellä olisi samanlainen arvomaailma ja omat mielipiteet, mutta kemiat pelais yhteen eli oltais samalla aaltopituudella. Seksi olis taivaallista ja intohimoista, huomaavaista ja hellää, molemmat tyydyttävää. Hän olisi suojelevainen ja huolehtivainen minua kohtaan, molemminpuolinen arvostus ja kunnioitus kunnossa, meillä olis hauskaa yhdessä ja tykättäis samoista asioista. Molemmat olis kuitenki tarpeeksi itsenäisiä, että molemmilla olis myös omaa tilaa ja kummankaan ei tarvisi katsella muita eli ennen kaikkea rakastettais toisiamme ja tehtäis toisemme onnelliseks!=) Eikä koskaan pidettäis toisiamme itsestäänselvyytenä.

Eiköhan siinä nyt ollu kaikki oleellinen!

PS. Täytän itse kaikki nuo kriteerit=) Paitsi en oo kauheen lihaksikas vaan sopivasti niinkuin pieni, hoikka ja urheilullinen nainen voi olla!

• Mäyräkoira maha(ssa)

Toivottavasti et kuitenkaan ole kovin miehekäs;)

Satavarma voit joka tapauksessa olla omasta markkina-arvostasi miesten silmissä, jos luvassa on taivaallista ja intohimoista seksiä.

Toisaalta aika monille yli 10-v naimisissa olleille ukkomiehille kelpaisi sekin, että seksiä olisi ylipäänsä luvassa...

• Toiveesi tuntuvat fiksuilta. Toisaalta harvempi varmaan toivoisikaan esimerkiksi epärehellistä kumppania.

Vastaavat toiveet voin naiselle esittää. En kuitenkaan tiedä, millainen ihannenaiseni todellisuudessa on. Uskon tietäväni millainen ihannenaiseni on vasta, kun olen hänet tavannut. Joidenkin ominaisuuksien tietämiseen voi tosin vuosia mennä.

Koska ihmisesta ei helpolla tiedä millainen hän on juttelematta, niin toivotan uskallusta tutustua uusiin ihmisiin. Milloin esimerkiksi viimeksi olet aloittanut keskustelun ventovieraan miehen kanssa? Ihannemiehesi saattaa kulkea vierestäsi milloin vain! Hän saattaa katsoa kyseisellä hetkellä syyttömänä väärään suuntaan, eikä siksi sinua huomaa. Sitten, kun kemia toimii, saatat yllättyä siitä, mitä ominaisuuksia ihannemiehesi omaa. :)

• junttipalikka

valkoinen hevonen ja puoli valtakuntaa...

• mulla

Paitsi ei lihaksikas, mutta hyväkroppainen - nyt 60 v. ukkeli ja kova kunto vielä, myös "mieskunto" !! JEE !!!

• Meitsi745

Nainen joka:

-osaa käyttää uunia
      -osaa tehdä ruokaa, muuta kuin pikamuonia
      -osaa käyttää pölynimuria
      -haluaa siivota
      -haluaa sexii väh. 7x viikos, eikä tyydy pelkkään saarnaja asentoon
      -yllättää miehensä esim. "french-maid", tai hoitajan asussa.
      -kannustaa miestään
      -omaa missin mitat ja pärstän
      -omavarainen, niin rahaillisesti kuin muutenkin
      -ei ole mustasukkainen
      -on hiljaa urheiluohjelmien aikana
      -käy ostoksilla
      -ei nalkuta

• mutta...

"-yllättää miehensä esim. "french-maid", tai hoitajan asussa."

...pitäisin umpipervona miestä, jonka yllättäisin töistä tullessani kotoa kyseisiin hepeniin pukeutuneena!

• Nimetön

Laitat raamit -vaatimus millainen miehen pitää olla. Tuskin koskaan löydät itsellesi mieleistä ja jos joku liki vastaava kohdallesi tulee niinsaattaa käydä niin että ryhdyt muokkaamaan hänestä sitä ihannetta. Se ei tee hyvää parisuhteelle. Löytyykö sinusta ominaisuuksia esim: ei arvostele,ei nalkuta, on suvaitsevainen, hyväksyy toisen sellaisen kuin tämä on, antaa toiselle tilaa, ottaa huomioon toisen mielipiteen, kykenee myöntämään olleensa väärässä,tajuaa että nainen ja mies ovat toisiaan täydentäviä -fysiologia ja ajatustapa erilainen. Pystytkö vastaamaan itse "kyllä" omalta kohdaltasi noihin vaatimuksiin.
      Parisuhteissa usein kuultu "kun sä oot tollanen", harvemmin "miksi mä suhtaudun näin, miksi oon tällainen". Opettele Suza tutustumaan itseesi ennen kuin esität "ympäristölle" vaatimuksia, pohdi mitä itse voisit antaa sen sijaan että olet vaatimassa. MÄ haluun tuollaisen miehen, mikä teissä miehissä on kun että ole sellaisii.
      t. liki nuo ominaisuudet omaava

• komilus

Olen kaikkea tuota ja vähän päällekkin. Mutta koska olen uskollinen vaimolleni olen varattu, kuten useimmat kuvailemasi miehet. Eli koska ihannemiehesi kriteereihin kuuluu myös uskollisuus, etsintäsi ei oo ihan helppoa...
      Mut tsemii hakuun!

• Nimetön

Hyviä miehiä - ha, ha...
      Olen kolmatta vuotta sinkkuna ja silmät ovat avautuneet "todellisuudelle". Harvoin olen ulkona käynyt, mutta kertaakaan en ole esim. jäänyt ilman "ukkomiehen" ehdotuksia. Samanlaisia ne kaikki on. On sitten lihaksia tai ei. Sorry, jos rikoin pilvilinnasi.

• että hänellä

täytyy olla 25 senttinen jorma..
      jotain robottia ilmiselvästi olet hakemassa jos kaikki nuo ominaisuudet täytyy löytyä.

• millis77

Mun mies on juuri sellainen. No liikuntaa ehkä vois harrastaa enemmän, mutta kyllä muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä.

• EIHÄN

SE SIT OO SEMMONEN JOS EI LIIKUNTAA HARRASTA.
        KUITESKI NYKÄSEE AINA AUTOTALLISSA SALAA..

• olisi toki

meikäläiselläkin tilaa tuommoiselle Ihannemiehelle...
      Ja kyllähän jokaiselle naiselle löytyy se oma ihannemies jos vaan jaksaa tyytyä siihen, että se on vain siellä omissa pienissä unelmissa... Oma kokemus on ikävä kyllä se ettei kaikkea hyvää voi saada samassa paketissa....

• yrjö

että pitää olla usiampi paketti.Jos meinaa saara haluamansa.Oliskahan sellaanen nainen miästen ihanne.Sehä o huara.

• mine

En haluaisi rikkoa pilvilinnaasi mutta kriteerisi ovat aika tiukat..moni mies omaa noista kriteereistä suurimman osan mutta sitten on myös puutteita..omat kriteerini ovat että tykkää urheilusta ja liikunnasta,autoista,lätkästa ja leffoista ja rock ja metal musiikista..eli aika pienet on mun kriteerit ja arvaappas mitä..ei oo vieläkään löytyny ketään joka täyttäis noi kaikki kriteerit..suurimman osan kyllä mut puutoksia on...eli täydellistä ei olekaan joten tyydy melkein täydelliseen ja ole onnellinen kun löydät jonkun vierellesi :)

• huonompi

kelpaa niin yksin kuolet..

• Jutta27

On näitä varmasti paljon. Mutta ne kaikki on varattuja. Sinkkumarkkinoilla heitä tuskin liikkuu ainuttakaan. Ainakaan Savossa.

• Harmissaan

..että tällainen on jo löytynyt. Harmi että kaikki parhaat vaan on varattuja.

• ...

minulla kyseisenlainen mies on kihlattuna

• isä 40

se on nimittäin parisuhteen perusta.Tuottaa mielihyvää kumppanille.Vaimoni sanoi ensimmäisen yhdyntämme jälkeen että,jos mä tuun saamaan tällääsiä orkkuja jatkoskin niin sun ei tartte imuroora ikää.Eikä tään 6:ren vuaren aikana oo käsketty kertaakaa imuroora.Mä kyllä teen miästen töitä,että en oo mikää sohovaperuna.Jotta kannattaas kokeella orotelles jotain vähemmän täyrellistä,voit vaikka yllättyä.

• suza

Oli kiva lukea sun vastaus oikee pohojammaan murteella! Oon iteki sieltäpäi kotoosin. Ja kyllä oot ihan oikeessa. Intohimoinen, molempia tyydyttävä seksielämä on myös tosi tärkeetä parisuhteessa. Tosi hienoa että teillä on se elämänalue kunnossa! Hyvää jatkoa teille!

• poiken

mulla on 35 vuotias tyttöystävä ja hän sanoi minulle, että vaikka kuinka nuoren ja komean miehen näkis ja tapais, hän ei alkaisi hänen kanssa, koska olen niin hyvä hoitamaan häntä seksissä, olen 60 vuotta ja 8 tuntia siinä hommassa menee, tietenki kahvi ja ruokatauot pois, nehän ovat työehtosopimuksessakin jo mainittu.
        kiikaa varressa kun hullu ja lissää haluaa vain.
        olemmen sellaista sukua, että meillä on kampe toiminut vielä vanhemmillakin aina 90 vuoteen saakka, son tosi

• pkkjdhuy

On olemassa mutta niille ei tahdo millään löytyä naisia.

• yrjö

Tee niin kuin muutkin naiset.Ota komia miäs ja mee sen kaas naimissn.Sitte siitä voit ruveta muovaamaan sellaista kun sä haluat ja tarttet.Jos tulee hankaluuksia niin vertais ryhmiä varmasti löytyy ja tukea.Jos mikään ei auta ota ero ja pualet omaasuuresta.Ja ei muutaku uutta komiaa miästä ettimään.

• kokemusta on

Luettelosi voisi kiteyttää kahteen sanaan: Rikas nahjus (josta voimuokata näyttelyesineen esim. kauppoihin ja ompeluseuroihin).

• sinua

Ihanne miehiä on paljon..täydellistä miestä tai naista sitävastoin ei ikävä kyllä. Ja onhan tuollaisia miehiä mutta jo kirjoituksesti perusteella tiedän ettei se ottaisi sinua.

• Aivan valtavan upeaa tää k...

Ainahan voi tietenkin suhtautua näin:

-uskon kaikki mitä mieheni sanoo
      -miehen selitykset on uskottavia
      -mies on persoonallisen näköinen
      -nauran silloin kun mieskin nauraa
      -minä olen kaikista tärkein, vaikka hänellä olisi muita naisia
      -pingottava kaljamahankin on kinnteä
      -auton rappaaminen näin talvella ja kesällä patiolle pyöräily on liikuntaa
      -pari alkoholiannosta päivittäin on terveellistä, oon lukenu jostain
      -tupakointi on charmikasta
      -nopea reagointi on tehokasta

- jne.

Kukapa ei haluaisi olla täydellinen :D
      Mut kun kukaan meistä ei siihen pääse...

• Tavallinen Suomalainen

Oletko Sinä mielestäsi se "Täydellinen"NAINEN?
      Kuinka joku voi olla tuollainen (aivokääpiö)
      et vaatii täydellisyyttä mieheltä?Pitäis käydä
      peilin edessä ja kattoo oikein tarkkaan et onko sitä sellaista olemassakaan.
      Siis enempää miehissä kuin naisissakaan.
      Jokaisessa meissä on jokin vialla tai pielessä,
      joten ollaan siihen tyytyväisiä mitä luoja on meille suonut.

• outo-x

-rehellinen ja luotettava: joo
      -pitää lupauksensa: joo, tai ainakin yritystä on
      -hyvännäköinen: joihinkin tehoaa, joihinkin ei
      -huumorintajuinen: omasta mielestään
      -uskollinen: jepu jee
      -lihaksikas: jonkun verran
      -harrastaa liikuntaa/painonnostoa: salia 2-3 k/vko
      -juo kohtuullisesti(osaa lopettaa ajoissa,voi käydä myös pelkästään "parilla", ei juo viikolla):
      muuten näin mutta muutaman kerran vuodessa voi mennä överiksi
      -ei tupakoi/käytä huumeita/nuuskaa: en
      -harkitseva: joo
      -rauhallinen, kärsivällinen: joo
      -omaa terveet elämäntavat: joo
      -hyvä itsekuri: joo
      -hyvä asema työelämässä: asiantuntijahommissa
      -huolehtivainen: joo
      -menevä ja tykkää matkustella: menevä? matkat ok.
      -innostuu asioista: jep
      -huolehtii ulkonäöstään: no, perussiisti olemus
      -parisuhteen kumpikin osapuoli tasa-arvoinen(esim.kotityöt jaetaan): passaa
      -osaa pitää asiat tasapainossa (parisuhde, kaverit jne.): näinhän sen tulisi olla joo
      -osaa käsitellä rahaa järkevästi: säästöönkin jää
      -osaa puhua tunteistaan, empaattinen, ymmärtäväinen: joo
      -epäitsekäs: no tavallaan, talkoiden vakiokalustoa
      -fiksu herrasmies: joo

-> ei ihan mahdoton lista, mutta eipä tuo vielä kerro, miten ajatukset, olemus ja ulkonäkö tosielämässä vastaisivat juuri sinun odotuksia.

• timanttimies

sopisko

• Niin... Laatikkoleuka on noita kaikkia mainittuja...
        Kiva lätsä muuten sulla tossa kuvassa.

• timanttimies
        Flutteri kirjoitti:

Niin... Laatikkoleuka on noita kaikkia mainittuja...
        Kiva lätsä muuten sulla tossa kuvassa.

oli yhden komeen nukenki pääs,nonii tuolla mun kirjahyllyn päällä,jaa se onki kaatunu,nostan pystyyn,on vähä iso sen päähän,vähä on vielä vinos,nonii nyt passaa

• timanttimies kirjoitti:

oli yhden komeen nukenki pääs,nonii tuolla mun kirjahyllyn päällä,jaa se onki kaatunu,nostan pystyyn,on vähä iso sen päähän,vähä on vielä vinos,nonii nyt passaa

Vai on sulla nukkejakin... :)

• timanttimies
        Flutteri kirjoitti:

Vai on sulla nukkejakin... :)

ko nii söötti oli,oon kai ko remu,kerää nukkeja ja muutaki kaunista taloonsa

• So close

-rehellinen ja luotettava joo
      -pitää lupauksensa joo
      -hyvännäköinen joo
      -huumorintajuinen joo (Siis tää on ihan yksilökohtaista toinen pitää rasistisista vitseistä ja toinen ei, itse en)
      -uskollinen joo
      -lihaksikas joo
      -harrastaa liikuntaa/painonnostoa 3x viikos
      -juo kohtuullisesti(osaa lopettaa ajoissa,voi käydä myös pelkästään "parilla", ei juo viikolla) en juo
      -ei tupakoi/käytä huumeita/nuuskaa en käytä
      -harkitseva joo
      -rauhallinen, kärsivällinen ehkä liiankin
      -omaa terveet elämäntavat joo
      -hyvä itsekuri joo
      -hyvä asema työelämässä aika nuori tähän viel
      -huolehtivainen joo
      -menevä ja tykkää matkustella en
      -innostuu asioista Tämä on ristiriidassa ton "rauhallinen kärsivällinen"-kohdan kanssa, eli en innostu helposti
      -huolehtii ulkonäöstään joo
      -parisuhteen kumpikin osapuoli tasa-arvoinen(esim.kotityöt jaetaan) Mulle nää tulee itsestään niin erikseen mainitseminen on aina turhauttavaa :). Eli JOO
      -osaa pitää asiat tasapainossa(parisuhde, kaverit jne.) joo
      -osaa käsitellä rahaa järkevästi rahastot? osakkeet? joo
      -osaa puhua tunteistaan, empaattinen, ymmärtäväinen joo
      -epäitsekäs itsekkäälle ihmiselle ei voi olla epäitsekäs (koska sillon suhteesta ei saisi mitään) eli tää toimii vaa jos molemmat on epäitsekkäitä
      -fiksu herrasmies joo (Osin herrasmies voi mennä tasa-arvon kanssa ristiin, mut se on jo viilaamista)

• nainennnn

Tuosthan puuttuu sexi, miehen pitää olla ehdottomasti taitava rakastaja !!

• yksinkertainen mies

Onko enää olemassakaan tällasia naisia, joilla olis kaikki nää ominaisuudet samassa paketissa?
      Koska tällane olis mun ihannenainen=)

-pitää lupauksensa
      -hyvännäköinen
      -huumorintajuinen
      -uskollinen
      -kurvikas
      -harrastaa liikuntaa/airobikkia
      -harkitseva
      -hyvä itsekuri
      -hyvä asema työelämässä
      -huolehtivainen
      -innostuu asioista
      -huolehtii ulkonäöstään
      -parisuhteen kumpikin osapuoli tasa-arvoinen(esim.remonttityöt jaetaan)
      -epäitsekäs
      -fiksu naisellinen naisellinen
      -tykkää seksistä ylikaiken

Sitä odotellessa

• Lie

-rehellinen ja luotettava: kyllä
        -pitää lupauksensa: kyllä
        -hyvännäköinen: kauneus on katsojan silmässä, jonkun mielestä jumalainen, jonkun mielestä ihan tavallinen
        -huumorintajuinen: kyllä
        -uskollinen: kyllä
        -kurvikas: Riippuu miten kurvikas pitää olla, pitääkö olla DD-kuppi, kapea vyötärö ja iso peppu?
        -harrastaa liikuntaa/airobikkia: Joka päivä lenkkeilyä ja salilla kävisin useamminkin.
        -juo kohtuullisesti(osaa lopettaa ajoissa,voi käydä myös pelkästään "parilla", ei juo viikolla): kyllä
        -ei tupakoi/käytä huumeita/nuuskaa: Ei mitään näitä paheita.
        -harkitseva: Kyllä, mutta onhan sitä välillä pystyttävä nopeisiin ratkaisuihin.
        -rauhallinen, kärsivällinen: Sitäkin, riippuu niin tilanteesta/asiasta.
        -omaa terveet elämäntavat: Ne on varmaan jo tullu ilmi.
        -hyvä itsekuri: kyllä
        -hyvä asema työelämässä: Valmistun pian ja työnhaku menossa.
        -huolehtivainen: Kyllä, mutta äidiksi en ala.
        -menevä ja tykkää matkustella: Aina valmis.
        -innostuu asioista: Kts. yllä.
        -huolehtii ulkonäöstään: kyllä
        -parisuhteen kumpikin osapuoli tasa-arvoinen(esim.remonttityöt jaetaan): Rempataan vaan, kun neuvot mitä pitää tehdä. Olen tarkka ja visuaalista silmää riittää.
        -osaa pitää asiat tasapainossa(parisuhde, kaverit jne.): kyllä
        -osaa käsitellä rahaa järkevästi: kyllä
        -osaa puhua tunteistaan, empaattinen, ymmärtäväinen: Eikös miesten mielestä naiset puhu liikaa tunteistaan? Puhun, kuuntelen ja yritän ymmärtää.
        -epäitsekäs: Kyllä. Suhde vaatii kompromisseja.
        -fiksu naisellinen naisellinen: Niin nuo miehet on musta sanoneet.
        -tykkää seksistä ylikaiken: Etenkin, jos mies ymmärtää, että nainen pitää saada nauttimaan ensin. Sen jälkeen vain taivas on rajana. ;)

• yks.mies
        Lie kirjoitti:

-rehellinen ja luotettava: kyllä
        -pitää lupauksensa: kyllä
        -hyvännäköinen: kauneus on katsojan silmässä, jonkun mielestä jumalainen, jonkun mielestä ihan tavallinen
        -huumorintajuinen: kyllä
        -uskollinen: kyllä
        -kurvikas: Riippuu miten kurvikas pitää olla, pitääkö olla DD-kuppi, kapea vyötärö ja iso peppu?
        -harrastaa liikuntaa/airobikkia: Joka päivä lenkkeilyä ja salilla kävisin useamminkin.
        -juo kohtuullisesti(osaa lopettaa ajoissa,voi käydä myös pelkästään "parilla", ei juo viikolla): kyllä
        -ei tupakoi/käytä huumeita/nuuskaa: Ei mitään näitä paheita.
        -harkitseva: Kyllä, mutta onhan sitä välillä pystyttävä nopeisiin ratkaisuihin.
        -rauhallinen, kärsivällinen: Sitäkin, riippuu niin tilanteesta/asiasta.
        -omaa terveet elämäntavat: Ne on varmaan jo tullu ilmi.
        -hyvä itsekuri: kyllä
        -hyvä asema työelämässä: Valmistun pian ja työnhaku menossa.
        -huolehtivainen: Kyllä, mutta äidiksi en ala.
        -menevä ja tykkää matkustella: Aina valmis.
        -innostuu asioista: Kts. yllä.
        -huolehtii ulkonäöstään: kyllä
        -parisuhteen kumpikin osapuoli tasa-arvoinen(esim.remonttityöt jaetaan): Rempataan vaan, kun neuvot mitä pitää tehdä. Olen tarkka ja visuaalista silmää riittää.
        -osaa pitää asiat tasapainossa(parisuhde, kaverit jne.): kyllä
        -osaa käsitellä rahaa järkevästi: kyllä
        -osaa puhua tunteistaan, empaattinen, ymmärtäväinen: Eikös miesten mielestä naiset puhu liikaa tunteistaan? Puhun, kuuntelen ja yritän ymmärtää.
        -epäitsekäs: Kyllä. Suhde vaatii kompromisseja.
        -fiksu naisellinen naisellinen: Niin nuo miehet on musta sanoneet.
        -tykkää seksistä ylikaiken: Etenkin, jos mies ymmärtää, että nainen pitää saada nauttimaan ensin. Sen jälkeen vain taivas on rajana. ;)

Jaa'a, tässähän voi mielikuvitus tehdä ympyrävoltteja jos tätä ihan oikein ajattelee, ainakin mukava että itse tuntemuksesi on noin positiivinen :-)

• minut

Mikä täsmällinen kuvaus minusta. Tosin yhdestä jää uupumaan, hyvä asema työelämässä. Sori, ei voi mitään. Jatkahan etsimistä. Minä en huoli naista, jonka vaatimuksena on "hyvä asema työelämässä".

Kuulostaa liian hienopierulta naiselta. Noh, toki sullekin varmaan joku ottaja löytyy.

• kdlfkrio

Kyllä ihannemies on myös sellainen, jolla seisoo ja jolle riittää yksi kunnollinen nainen, joka ei pihtaa...

• wth

On sun unelmissas. Palaa jo nyt todellisuuteen, painonnostaja joka tiskaa/pesee pyykkiä, jep jep!
      Eikö kunnostaan voi pitää muuten huolta kuin pumppaamalla rautaa? Sen lopetin jo vuosia sitten kun totesin ulkoilman olevan raikkaampaa... Kovin on kapeakaistainen mielipide esim. tässä asiassa. Palaa todellisuuteen! Jos kropan ei tarvi olla kohtuuton, eti esim joku pyöräilijä tai jos reisiä kaipaat niin pikaluistelija. Kuinka monelle riittää naisensa kanssa kuntolenkkejä tekevä avantouimari esim.? Mut jos elämässä ei oo muuta kuin oman itsetunnon vaalinta, niin älä pety kun kohtaatkin jonkun tasapainoisen joka dumppaa sut sun itsetunto-ongelmien takia. Sorry.

• gkgkgk

Eihän tässä ollut edes sitä rutiininomaista pituusvaatimusta, joka karsii vähintään 50% miehistä heti kättelyssä pois.

• typerää....

Kirjoittelua..hoh hoijaa...

• lähes täydellinen

Jos tollanen todella olis, nii kait se ois sit jo kakstoiminenkin,,, nii mitäpä se sulla tekis????

• itseltä...nainen 22 v.

Kyllä minun tuleva mieheni on juuri tuollainen..
      tosin saattaa ottaa yhden oluen sillon tällön myös arkisin.
      Hän on kuitenkin ymmärtäväinen,kuuntelee ja ymmärtää minua, niinkuin myös minä häntä.
      Arvostamme kumpikin tasapuolista suhdetta joka asiassa...

• jepjannne

no joo aika nuoren tyytösen puhetta.eikö luonne ratkaise?täytyy sanoa että joku joka laittaa tommoset vaatimukset miehelleen ei sitä ehkä edes ansaitse.itse jos olisin baarissa niin olisin varmasti tuo ihanne miehesi;)ja itse varmasti täytät nämä kriteerit vai mitä?ihminen ei osaa olla seurassa oma itsensä,jos joku toista väittää on väärässä!

• tosimies

Olen karvainen, ruma ja lihava
      käytän huumeita
      käyn maksullisissa naisissa
      minulla on kuppa ja klamydia
      tupakoin
      pelaan taskubiljaria bussissa
      juon 3 kertaa viikossa lärvit
      pidän alle 45 kiloisista naisista

• Sargo

>Ei kelpais teikäläiset on jo kokeiltu kantapään kautta:(((

• mm.67

ketjun aloittajasta näkee että kyseessä on todella yksinkertainen nainen.

• Been there

Muistapa, että nuo ominaisuudet ei pakosta tuo ihannemiestä, tai ainakaan sellaista, jonka kanssa haluat viettää loppuikääsi. Itsellänikin on ollut aikamoisia ominaisuuslistoja, mitä olen halunnut mieheltä, mutta olen saanut oppia, että se ei pakosta auta. Opin tuntemaan lähes samanaikaisesti sekä tuollaisen miehen, jolla oli kaikki haluamani ominaisuudet sekä miehen, jonka seurassa oli niin helppo olla, että olin valmis unohtamaan kaikki hänen huonot puolensa. Vaikka tämä ominaisuuksien mies oli hauska ja mukava, en vain tuntenut oloani läheskään yhtä luontevaksi hänen kanssaan. Joten loppujen lopuksi, oma neuvoni olisi, että älä keskity ominaisuuslistaan vaan siihen, jonka kanssa oikeasti viihdyt.

• Natalia2

Minun mieheni on;

rehellinen ja luotettava
      -pitää lupauksensa
      -hyvännäköinen
      -huumorintajuinen (nojaa...)
      -uskollinen (toivon mukaan)
      -lihaksikas
      -harkitseva
      -hyvä itsekuri
      -hyvä asema työelämässä
      -huolehtivainen
      -innostuu asioista
      -huolehtii ulkonäöstään

->olen itse uusavuton joten hänen on pakko

EI osaa puhua jollen kysy, mutta on kyllä ymmärtäväinen ja kiltti.

-epäitsekäs
      -fiksu herrasmies
      Nojaa, ei ranskalaisen mittapuun mukaan herrasmies.

• Sargo

>Täytyy toivoo parasta mutta pelätä pahinta eli totuutta. En oo törmänny moiseen ihanuuteen mut koskaan ei kannata sanoa "ei koskaan."Ilmottele ihmees jos törmäät edes johonkin vastaavaan?!!

• melkein 50 v

Tuommoista et kyllä löydä koskaan, ja jos löytäisit niin kyllästyisit heti. Olis liian "kiltti" et jaksais olla sen kanssa pitkään

• Miesasiamies

Ilmeisesti elättäjää haetaan, mutta toisaalta pitäisi tehdä hommia jotka ovat luonnollisia vain naisille.

Erittäin subjektiivisia muuten suuri osa vaatimuksista.

Suuri osa miehistä on valmiita uhrautumaan naisten hyvinvoinnin puolesta ilman kummempia perusteluja, tämä heijastuu valtiollisissa pakkotoimissa jotka vaativat miehiä pitämään itseään naisia arvottomampina, ja suuri osa ei aktiivisesti vastusta.

• +++++

Jos vaatimuksena on lihaksikas ni en ymmärrä mitä sillä vaatimuksella tekee.. ajattelitko vieda sen johonkii näyttelyyn..Onhan se hienoa kertoa että mun mies on lihaksikas ja hyvä käytöksinen ja osaa käyttää rahat viisaasti..Ja sitten se osaa juoda kohtuudella koska silla on hyvät elämäntavat ja kaiken kukkuraksi se mun bodari ei käytä huumeita ei polta ja nuuskaakaan ei pullota huulessa.. jee jee.. Kannattaisko hommata bulldog koira...

• repe

aina löytyy värittömien joukosta helmiä kaik muut löytyy mut turha lihaksilla pullistelu on mautonta.

• Mutta blondit ei tällaisia pakkauksia saa, vaikka kuinka yrittäisi metsästää. Meidän naiset on myös aivan omaa luokkaansa..!

• Gentleman44

Haluaisin tutustua sinuun paremmin..

• Losoperseet

Turhaan täällä mouruatte kun että osaa pitää kiinni jos sellaisen sattuisia saamaan.Satujen prinssit on pikku tyttöjä varten.Kun meettä peilin eteen ja katsotte pukeutumistanne ja kroppaanne niin ja teette niihin pieniä muutoksia sekä menette ulos ja suljette chatin niin jotain vois löytyäkkin. Tv.Liian hyvä mies ;)

• miten sen ny ottaa?

Rehellisyys maan perii.

-pitää lupauksensa

Tähän pyritään.

-hyvännäköinen

Semmosekski on haukuttu. Kivan näköinen kaveri.

-huumorintajuinen

Huumori on elämäni suola, exäni sanoi et joskus jopa liiankin, siis hyvässä mielessä:)

-uskollinen

Kyllä olen. Odotan tätä myös naiselta.

-lihaksikas

Sen verta löytyy et jaksan kopata sut syliini.

Liikuntaa kyllä mut en painonnostoa.

Homma hoidossa.

hyhhyh.

-harkitseva

Ensin mietitään, sit toimitaan!

Pinna on melko pitkä.

Pyrin syömään terveellisesti.

-hyvä itsekuri

Keskitasoa.

-hyvä asema työelämässä

Nettopalkka 1250e/kk, joillekki riittää, joillekki ei.

-huolehtivainen

Asiat tärkeysjärjestykseen.

Ilomielin.

-innostuu asioista

Jep, olen kokeilunhaluinen.

-huolehtii ulkonäöstään

Päivänselvä.

Vähän oon laiska näiden hommien suhteen mut kaikki kotityöt onnistuu, silitystä lukuunottamatta.

Pyrin ottamaan kaikkien toiveet huomioon mut kaikkia ei pysty millään miellyttään.

Luottotiedot on kunnossa ja tulee pysymään!

Kyllä tämäkin onnistuu, kunhan olen tutustunut ihmiseen kunnolla. Siis enemmän kuin 2kk.

-epäitsekäs

Jep.

-fiksu herrasmies

Omaan hyvät pöytä- ja käytöstavat.

• jeppe11

ootsä ihan tosissas ???

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1669
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1021
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe