onko teidän mielestä hyvä näyttelemään belleä?mun mielestä se on parempi kuin charity.
martha madison
6
603
Vastaukset
- Monskuliini
Oon aikalailla samaa mieltä sun kanssa. :) Mut...
- ...
mutta olin juuri kerinnyt tottua Charityyn, joka alkoi jo tuntua ihan mukavalta (aluksi se oli mielestäni ihan kauhee)! Alkuperäinen Belle on silti paras ja se "ainoa ja oikea" Belle!
- jhkjg
Martha Madison on hitusen parempi kuin Charity Rahmer,mutta alkuperäinen Belle eli Kristen Storms on silti paras.
- patsy
Martha on mielestäni paras Belle, vaikka vihaankin Belleä ja haluan sen pois sarjasta.
- pindy
Martha on parempi kuin Charity, mutta Kirsten on silti se aito oikee Belle
- jasminA
musta martha osaa näytellä hyvin,mutta ei kuitenkaan ole parempi kirsteniä.mutta onhan martha sentään parempi näyttelijä kuin charity.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774