Tooosiii hölmä kysymys mut mikä Kristiina Braskin esittämän biisin nimi on ja kenen biisi? Mä en saa millään sitä päähän? =) Tuttu biisi monen vuoden takaa mut en silti muista! =(
Veti muuten hyvin sen, ja vast 16... !!!
Tsemppiä sille...
Kiitos jos joku viitsii vastata
Kristiina Brask?
8
3499
Vastaukset
- joku
kappaleen nimi on kai Vandraren ja se on Nordmanin biisejä
- jippiiiuuiiu
jeeees.
- minä....
se biisi on Vandraren ja esittäjä on Nordman.
Hyvin se laulo mut väärin sanat äänsi.. osa sanoista ei ees tarkottanu mitään, oli vaan vähän sinnepäin. Tää on mun mielipide ja olen itse ruotsinkielinen, eli Kristinalla on huono ruotsi, mutta hyvä lauluääni.- Anonyymi
Sulla huono suomi kun kirjotat nimenkin väärin, eipä oo sua näkyny idolsissa 16v vetämässä vieraalla kielellä mitä ei ole edes pakko opiskella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla huono suomi kun kirjotat nimenkin väärin, eipä oo sua näkyny idolsissa 16v vetämässä vieraalla kielellä mitä ei ole edes pakko opiskella.
En menis liikaa sinunkaan suomen kielen taitojasi kehumaan.
- brask
Hei
kuka kertois missä joukkuees pelaa... nimittäin pelaa jääkiekkoo, tuttu nimi, mut ei tuu joukkue mieleen ????- mumin
niin sehän o LeKi-75:n pelaaja #15
- gf,yu
mumin kirjoitti:
niin sehän o LeKi-75:n pelaaja #15
leki -75 ja pelaaja numeroo en tiiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709