''Äiti toi uuden miehen''

repesin

Niko käsitti aivan väärin!

23

4335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuden "isin"

Oikea nimi, tietoa?

• mutta

oli sitten meikkiä naamassa ainakin viis kiloa. Törkeen näköstä ku paistaa pakkelit läpi.

• nikovihaaja

Siis miten tollanen on päästetty näyttelemään. Kun sen piti sanoo "en" niin se sano "emmi" ja nikon jogurtinsyönti suorastaan ällötti

• nikovihaaja 2
        nikovihaaja kirjoitti:

Siis miten tollanen on päästetty näyttelemään. Kun sen piti sanoo "en" niin se sano "emmi" ja nikon jogurtinsyönti suorastaan ällötti

Ihmetyttää miks noin paska (jopa lapseks)näyttelijä on päästetty tohon sarjaan. Puhevamma, ärrävika jne jne.
        "Mä haluun maksamakkahrnaa"
        "Mä haluun dinopenaalin"
        "Eroaohaoaaminen on tyhmää"
        "Voinko mä mennä isin luo? JES "

• Nikovihaaja 3
        nikovihaaja 2 kirjoitti:

Ihmetyttää miks noin paska (jopa lapseks)näyttelijä on päästetty tohon sarjaan. Puhevamma, ärrävika jne jne.
        "Mä haluun dinopenaalin"

Nikoa huonompaa näyttelijää ei löydy. Luulisi jostain löytyvän parempia lapsinäyttelijöitä.
        Joka kerta kun Niko avaa suunsa niin verenpaineeni nousee. Ääni on niin monotoninen ja lattea ettei hän edes yritä. kaikki puheviat päälle.

N: isi mennään pelaamaan
        A: ei isi nyt tänään jaksa eikä ehdi
        N: Sää lupasit että me mennää
        N: jne jne jne.
        A: hyvä on mennään sitten
        N: hjee

Siis tuo Nikon jee tuli niin huonosti ja tylsistyneesti että itkin ja nauroin samaan aikaan. Nikon näyttelijä sai varmasti "vähän" palautetta siitä latteasta hjee:stä joten viimekertainen JES oli jo yliampuva.

• vika...........
        Nikovihaaja 3 kirjoitti:

Nikoa huonompaa näyttelijää ei löydy. Luulisi jostain löytyvän parempia lapsinäyttelijöitä.
        Joka kerta kun Niko avaa suunsa niin verenpaineeni nousee. Ääni on niin monotoninen ja lattea ettei hän edes yritä. kaikki puheviat päälle.

Siis tuo Nikon jee tuli niin huonosti ja tylsistyneesti että itkin ja nauroin samaan aikaan. Nikon näyttelijä sai varmasti "vähän" palautetta siitä latteasta hjee:stä joten viimekertainen JES oli jo yliampuva.

Ei nyt haukuta lasta hei, hänhän tekee juuri sen mitä ohjaaja pyytää.

Aika erikoisia valintoja on casting tehnyt pitkin matkaa salkkareissa, kuten tämä uusin kaveri, joka on muuttamassa Jennille. Mikä hänen oikea nimensä on on jäänyt minulle täydeksi arvoitukseksi ja hahmo sopisi vaikka Jennin pikkuveljeksi ennemmin kun mahd tulevaksi miesystävä ehdokkaaksi.

Eikö sarjaan saada muita,kun todella nuoria poikia esittämään "miehiä"?
        Viisi vuotta lisää tekisi hahmoista uskottavia usean kaverin kohdalla ko sarjassa.

• inula
        Nikovihaaja 3 kirjoitti:

että jotkut jaksaa....kyseessä on kuitenkin pikkulapsi...

• mennyt ohi multa?
        vika........... kirjoitti:

Aika erikoisia valintoja on casting tehnyt pitkin matkaa salkkareissa, kuten tämä uusin kaveri, joka on muuttamassa Jennille. Mikä hänen oikea nimensä on on jäänyt minulle täydeksi arvoitukseksi ja hahmo sopisi vaikka Jennin pikkuveljeksi ennemmin kun mahd tulevaksi miesystävä ehdokkaaksi.

Viisi vuotta lisää tekisi hahmoista uskottavia usean kaverin kohdalla ko sarjassa.

Eihän se Sami mihinkään kundikaveriehdokkaaksi oo menossa, sehän on homo. Jenni tarjosi sille vaan katon pään päälle.

• Vastaus.
        vika........... kirjoitti:

Näyttelijöiden ja etenkin lapsinäyttelijöiden vajavaisuudet ja muut omituisuudet ovat nimenomaan lapsia ohjaavien henkilöiden vika!

• Nikovihaaja 3
        inula kirjoitti:

Mutta pikkulapsissa on eroja. Esim Oona. Hän sentään yrittää, siksi hänen roolisuoritustaan jaksaa katsella. Niko taas ei edes yritä vaan on tylsä ja todella huono näyttelijä, jopa ikäisekseen.
        Tuntuu että Nikon vanhemmat ovat väkisin raahanneet lievästi kehitysvammaisen(?) pojan sarjaan koska he elävät omia näyttelijä haaveitaan pojan kautta.

Tai ehkä he vaan väkisin yrittävät tehdä pojastaan seuraavaa Jasper Pääkköstä jonka rahoilla he elävät eläkepäivänsä. Eivät vaan ole huomanneet että pojan kyvyt eivät riitä.

• minä minä
        Nikovihaaja 3 kirjoitti:

Mutta pikkulapsissa on eroja. Esim Oona. Hän sentään yrittää, siksi hänen roolisuoritustaan jaksaa katsella. Niko taas ei edes yritä vaan on tylsä ja todella huono näyttelijä, jopa ikäisekseen.
        Tuntuu että Nikon vanhemmat ovat väkisin raahanneet lievästi kehitysvammaisen(?) pojan sarjaan koska he elävät omia näyttelijä haaveitaan pojan kautta.

Tai ehkä he vaan väkisin yrittävät tehdä pojastaan seuraavaa Jasper Pääkköstä jonka rahoilla he elävät eläkepäivänsä. Eivät vaan ole huomanneet että pojan kyvyt eivät riitä.

Poika on kyllä vähän yksinkertainen. Muistan kerran kun Paula kertoi Annikan olevan kotona krapulassa, Jenni vastaa että häntä jo hirvittää se aika kun NIKO alkaa ottaa keppanaa. Repesin himassa että tollanen yksinkertanen tahvoko olis jossain juomassa, se pitäs nähä omin silmin.

• Nikovihaaja 3
        Nikovihaaja 3 kirjoitti:

"Nikon" äiti Stiina Laakso on muun muassa Salattujen elämien tuottaja ja isä Lauri Törhönen elokuvaohjaaja.

Eli tämän takia Niko on päästetty sarjaan.

• nikovihaaja 2
        Nikovihaaja 3 kirjoitti:

"Nikon" äiti Stiina Laakso on muun muassa Salattujen elämien tuottaja ja isä Lauri Törhönen elokuvaohjaaja.

Eli tämän takia Niko on päästetty sarjaan.

No eihän sitä tietenkään muuten ois siihe päästetty! "Ai se jjoka tekee superhr... ööö hyvät jätskiannokset?"

• näyttelemään
        Nikovihaaja 3 kirjoitti:

Amin näyttelijä Reunanen on tasan yhtä lattea.

• hyvinkin
        näyttelemään kirjoitti:

Amin näyttelijä Reunanen on tasan yhtä lattea.

Johonkin nuoriso rooliin, ei vastuulliseksi iskäpuoleksi, tuo on niin p......tä kun tyypit joilla on lahjoja laitetaan esittämään sellaista mistä niillä ei ole harmainta aavistustakaan.
        Ja niitä on luvattoman monta salkkareissa.
        HALOO CASTINNG/OHJAAJAT

• Nikovihaaja 3 kirjoitti:

sit jos toisella on puhevika. Ei se hänen oma vikansa ole. Ja mistä sen tietäsi, vaikka Nikolla pitää nimenomaan olla puhevika.

• hmmmmmm höh
        tanzu84 kirjoitti:

sit jos toisella on puhevika. Ei se hänen oma vikansa ole. Ja mistä sen tietäsi, vaikka Nikolla pitää nimenomaan olla puhevika.

Miten niin jos täytyy?
        Aika erikoisen pointin heitit.

• Nikovihaaja 3
        tanzu84 kirjoitti:

Ei Nikossa mikään yksittäinen puhevika ärsytä vaan se "latteus". Ääni on todella monotoninen joten pelkästä äänensävystä ei huomaa Nikon mielialaa. Hyvänä esimerkkinä kertomani "hjee" joka tuli niin latteasti ja innottomasti että tipuin tuolilta.
        Enkä usko että Nikolla täytyy olla puhevika, ei se sisälly juoneen millään lailla.

Eli fakta on se että Niko on todella huono näyttelijä eikä olisi iki maailmassa päässyt mukaan sarjaan ilman vaikutusvaltaisia vanhempia.

• smile monkey
        nikovihaaja 2 kirjoitti:

"Mä haluun dinopenaalin"

No se ehkä ärsytää joititakin se nikon ärrä vika jen... Mut s eon ehkä tarkotuksella kosa mix muuten ne ottas ärrä vikasen pennun sarjaan? Vaan sixkö et ne on tyhmii ja vähä älysii ohjaajia just joo.

• smile monkey
        inula kirjoitti:

aivan siis miten nää ihmiset jaksaa tätä. Mää oon kyl dun kaa sama amieltä. Tää on muutenkin aika lapellista haukutaan nyt pikku lasta jne..

• Nikovihaaja3
        smile monkey kirjoitti:

No se ehkä ärsytää joititakin se nikon ärrä vika jen... Mut s eon ehkä tarkotuksella kosa mix muuten ne ottas ärrä vikasen pennun sarjaan? Vaan sixkö et ne on tyhmii ja vähä älysii ohjaajia just joo.

Niko ärrä-vika ei häiritse eikä muutkaan "kirjain-viat" vaan se että hän ei osaa suomenkieltä. Sanasta maksamakkara tulee maskamakhara jne jne.
        Ja ei sekään vielä mikään iso ärsytys ole vaan suurin "vika" on monotonisuus ja ilmeettömyys.
        Niko ei osaa ilmaista tunnealaa äänensävyllä. Oli hän sitten suuttunut, paniikissa tai innoissaan niin äänensävy ja rytmi on tasaisen lattea ja ilmeetön.

Ja Nikon näyttelijä ei suinkaan päässyt sarjaan kykyjensä puolesta vaan siksi että hänen äitinsä on salattujen elämien tuottaja ja isä on elokuvaohjaaja.

• nikovihaaja 2
        Nikovihaaja3 kirjoitti:

Niko ärrä-vika ei häiritse eikä muutkaan "kirjain-viat" vaan se että hän ei osaa suomenkieltä. Sanasta maksamakkara tulee maskamakhara jne jne.
        Ja ei sekään vielä mikään iso ärsytys ole vaan suurin "vika" on monotonisuus ja ilmeettömyys.
        Niko ei osaa ilmaista tunnealaa äänensävyllä. Oli hän sitten suuttunut, paniikissa tai innoissaan niin äänensävy ja rytmi on tasaisen lattea ja ilmeetön.

Ja Nikon näyttelijä ei suinkaan päässyt sarjaan kykyjensä puolesta vaan siksi että hänen äitinsä on salattujen elämien tuottaja ja isä on elokuvaohjaaja.

Täysin samaa mieltä. Monotoninen ääni, ilmeettömyys jne! paska jopa lapseks

• näitä
        nikovihaaja 2 kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Monotoninen ääni, ilmeettömyys jne! paska jopa lapseks

vänisijöitä, jotka vinkuvat, että "älkää haukkuko pikkulasta" blaa blaa.. Maailmassa on monta kertaa parempitasoisia lapsinäyttelijöitä, kuin tuo kehitysvammainen ääliö, joka yksinkertaisesti EI OSAA NÄYTELLÄ ja näyttää siltä, että kaveri ei tule tuosta koskaan kehittymään mihinkään suuntaan. Puheääni ja liikkeet ovat sitä tasoa, että monta kertaa tulee suorastaan pelottava fiilis: "Voiko tuo olla ihminen? Ei, ei voi. Sen on oltava KONE." Tyyppi liikkuu ja puhuu kuin robotti, ilman minkäänlaista eläytymiskykyä. Aina sama vammainen ilme naamalla ja huulet sen näköiset, että varmaan ei tyypin vanhemmat ole koskaan kuulleetkaan sanaa "huulirasva". Minullekin nuo "JEE" ja "JES" aiheuttivat kyllä repeilyä ja paras oli tämä:

"Ai ooksä homo?"
        "Joo, oon."
        (Kehitysvammaisella äänellä: "EI SIIN OO MITÄÄN PAHAA!!!"

Luokaton näyttelijä luokattomassa sarjassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      114
      3131
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2016
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1885
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      400
      1754
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1166
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe