Kirkossa nähtiin enkeli

JuttaNoel

Keskustelin eilen bussipysäkillä kahden rouvan kanssa, jotka olivat tulossa tamperelaisesta Viinikan kirkosta. Jokunen oli kertonut nähneensä siellä enkelin. Toinen naisista oli järkyttyneen oloinen, eikä pystynyt itkemiseltään juuri puhumaan. Oletteko kuulleet vastaavasta? Outo ilmiö, jos totta.

31

3267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummolle.

Se mummo, joka itki, ei näe kevättä.

• tyttäreni näki

6-vuotiaana enkelin ja on nyt 13-vuotias.
        silloin hän vain kuvaili millaisen ihmeen näki huoneensa ovella,tytön joka oli tosi kirkas ja hynyili.tajusin heti että se oli enkeli.
        Olen kuulut myös mita tarinoita enkelinäyistä.Eräs mies tarvitsi todistuksen Jumalan olemassaolosta ja illalla tämä mies näki kaksi enkeliä,ja hänen pitkäaikaiset särkynsä hellittivät sinä yönä.Mies tuli uskoon,ymmärrettävistä syistä.

• hirveen julkisesti
        tyttäreni näki kirjoitti:

6-vuotiaana enkelin ja on nyt 13-vuotias.
        silloin hän vain kuvaili millaisen ihmeen näki huoneensa ovella,tytön joka oli tosi kirkas ja hynyili.tajusin heti että se oli enkeli.
        Olen kuulut myös mita tarinoita enkelinäyistä.Eräs mies tarvitsi todistuksen Jumalan olemassaolosta ja illalla tämä mies näki kaksi enkeliä,ja hänen pitkäaikaiset särkynsä hellittivät sinä yönä.Mies tuli uskoon,ymmärrettävistä syistä.

houriko noita juttujanne. Kelatkaa nyt vähän mitä te heitätte. Syökää niitä teille määrättyjä lääkkeitä. Kuka muuten maksaa teidän nettiyhteydet? HUS? Anna mun kaikki kestää.... Enkeleitä, voi perkele sentään, kirjaimellisesti.

• jenny.
        hirveen julkisesti kirjoitti:

houriko noita juttujanne. Kelatkaa nyt vähän mitä te heitätte. Syökää niitä teille määrättyjä lääkkeitä. Kuka muuten maksaa teidän nettiyhteydet? HUS? Anna mun kaikki kestää.... Enkeleitä, voi perkele sentään, kirjaimellisesti.

"Ikävä" tuottaa sinulle pettymys, mutta enkeleitä ON OLEMASSA.

Toivon sinulle itsellesi aitoa enkelikokemusta, jotta voit osallistua rakentavammin keskusteluun ja näet VALON!:)

• Paavo Rehellinen
        jenny. kirjoitti:

Toivon sinulle itsellesi aitoa enkelikokemusta, jotta voit osallistua rakentavammin keskusteluun ja näet VALON!:)

>>mutta enkeleitä ON OLEMASSA

• enkeli pitää
        jenny. kirjoitti:

lapsia kädestä ja suojelee. Esimerkiksi silloin kun joku pedofiili raiskaa heidät, kerta toisensa jälkeen. Taitaa enkelit pitää omia orgioitaan, kun eivät jouda hoitamaan hommiaan.

• PAINUKOOT HELEKATTIIN TÄÄLT...
        Paavo Rehellinen kirjoitti:

Vainoharhainen hörhö oot sinä !

• jenny.
        Paavo Rehellinen kirjoitti:

Eipäs kun se aito enkelikokemus on tehnyt minusta uskovaisen, vai pitäisikö sanoa "uskovan".:)

• jenny.
        enkeli pitää kirjoitti:

lapsia kädestä ja suojelee. Esimerkiksi silloin kun joku pedofiili raiskaa heidät, kerta toisensa jälkeen. Taitaa enkelit pitää omia orgioitaan, kun eivät jouda hoitamaan hommiaan.

Et kai syytä ENKELEITÄ kaikesta siitä pahuudesta, mikä maailmassa vallitsee?

Enkeleillä ei sitä paitsi ole oikeutta puuttua ihmisen vapaaseen tahtoon.

Heidän ensisijainen tehtävänsä on välittää (jumalallisia) viestejä, toimia pikku "apureina", kun tietävät, että nyt ollaan "jumalan asialla" ja sitten konkreettisesti suojella esim. silloin, kun "ei ole aika lähteä", sillä meidän kuolinaikamme on määrätty jo syntyessämme.

• HYVÄ NIIN
        jenny. kirjoitti:

Eipäs kun se aito enkelikokemus on tehnyt minusta uskovaisen, vai pitäisikö sanoa "uskovan".:)

Niin että hyvä niin!!

• hyvänen aika taas
        enkeli pitää kirjoitti:

tämmösesä tapauksessahan soitetaan poliisit, että tiedoksi vaan.

• jenny.
        HYVÄ NIIN kirjoitti:

Niin että hyvä niin!!

Joskus Jumala apureineen = enkeleineen "POTKAISEE" ihmisen huomaamaan asioita, joita ihminen ei muuten ikinä uskoisi/tulisi todella ajatelleeksi/ajattelisi vain pinnallisesti...:)

En tiedä (aivan varmaksi), miksi juuri minä sain kokea jotain jumalallista, mutta näin kävi ja käsittääkseni tällä on selkeä tarkoitus.

• jenny.

Ei mikään ihme.:)

Olisi ihan loogista (ja onkin) nähdä juuri kirkossa enkeli "osallistumassa Jumalanpalvelukseen".

Hienoa, jos noin on käynyt.

• olisi nähdä

enkeli vaikkapa eduskunnan täysistunnon suorassa tv-lähetyksessä. Siinäpä olisi kansalla ja epäilijöillä ihmettelemistä. Vaan eipä ole näkynyt...

• sittenkö
        olisi nähdä kirjoitti:

enkeli vaikkapa eduskunnan täysistunnon suorassa tv-lähetyksessä. Siinäpä olisi kansalla ja epäilijöillä ihmettelemistä. Vaan eipä ole näkynyt...

alkaisit enkeleihin uskomaan jos tv:ssä ja oikein eduskunnassa vielä enkelin näkisit?
        tyypillinen materialistinen ajattelutavan omaava..

• olisi nähdä kirjoitti:

Ehkä olisi mielenkiintoista nähdä TV:ssä enkeli, tuntuisiko se todelliselta, uskoisitko, uskoisito silloin Jumalaan vai siihen enkeliin. Jos näkisit Jumalan enkelin tai itse Jumalan niin että se tuntuisi todelliselta, olisitko iloisempi, vai pelkäisitkö ennemmin. Jumala ei tarvitse niin kipeästi sitä, että ihmiset uskovat hänen olemassaolonsa. Jos he eivät tahdo häntä rakastaa, hylkää Jumala heidät tietämättömyyteen, johon he silloinkin itse itsensä johtavat.

• Paavo Rehellinen

Jos tarpeeksi uskoo niin voi nähdä vaikka lentäviä norsuja. Herkkäuskoisten hyväksikäyttö on jotain niin typerää ja sairasta, mitä en ikinä tule hyväksymään. Siksi uskonnot pitäisi kieltää kokonaan.

• Toiset kannattavat sitä että kaikki uskonnot sallitaan, toiset sitä, että kaikki kielletään. Jos kaikki sallitaan, pääsevät ihmiset tekemään pahaa uskonnon vapauden varjolla, jos kaikki kiellettäisi, kiellettäisi myös ateismi, materialismi, panteismi ja kehitysoppi, toisin sanoen kiellettyä olisi kaikki keskustelu niistä asioista. Kuitenkin Jumala on hyvä, ja hänen luonaan on hyvä olla vaikka iankaikkisesti. Tulkoot vaan kaikki uskonnot kielletyiksi, niin Jumalan lapset yhä jäävät. Kuka voi vastustaa häntä, joka on kaiken luonut?

Toisinaan herkkäuskoisia käytetään hyväksi, sellaista pitää aina varoa, mutta yleensä kristinuskossa ei tavoitella levittäjiensä etua. Älä usko niihin, jotka yrittävät kerätä hyötyä itselleen, vaan niihin, jotka tekevät hyvää muille, kootakseen aarteita taivaaseen.

• llllllllllllll

Mikähän siinä on että Hengellisiin asioihin ja näkyihin käydään käsiksi aina niin vihamielisesti.
      Minulle itselleni on tullut profetian kautta jotain mitä profeetta ei ikinä olisi voinut tietää.
      Miten siis jos profeetta on hullu ja minä olen hullu voisi toinen hullu tietää toisen asioista ja jopa osata auttaa niissä?

Entäpäs näyt ja ilmestykset joita on nähnyt suuri joukko ihmisiä kerralla?

Entäpäs kielilläpuhuminen joka tutkimusten jälkeen on osoittautunut virheettömäksi muinaiseksi hepreaksi ja täysin virheettömänä runollisena kokonaisuutena kaikkine ajan henkeen kuuluvilla vivahteilla jossa ylistettiin Jeesusta?

• ITSEKIN OLEN SAANUT NÄHDÄ E...

Kyllä tuo totta vaan on.
      Ne jotka eivät usko...so what!
      Se on MAHTAVAN ANTOISA kokemus ja lahja Jumalalta.
      Siunattua elämää sinulle!!

• niis

Tässä joku vuosi sitten Venäjällä näkyi enkeli taivaalla ja sen näki koko kylä jossa se näkyi.

• KERROHAN TARKEMMIN ASIASTA
        niis kirjoitti:

Tässä joku vuosi sitten Venäjällä näkyi enkeli taivaalla ja sen näki koko kylä jossa se näkyi.

Elikä, mistä puhut, kerrohan tarkemmin.
        Koska yms?????????????

• niis
        KERROHAN TARKEMMIN ASIASTA kirjoitti:

Elikä, mistä puhut, kerrohan tarkemmin.
        Koska yms?????????????

Enkeli taivaalla venäjällä, en muista edes sen kylän nimeä mutta se jäi mieleen koska se sanottiin uutisissa,
        olisi pitänyt näköjään panna se kalenteriin ylös, siitä on muutama vuosi.Mutta kuitenkin -80 luvun jälkeen.
        Ja lehdissäkin oli että koko kylä sai katsoa sitä ja siinä oli myös se aika jonka enkeli näkyi.

• selitys
      • selitys

Masspostittaminen on kiellettyä

• Promilleja vai lääkkeitä

Yks hullu itki pysäkillä ja se on ELÄVÄ TODISTE JUMALAN LÄSNÄOLOSTA. Viinikan kirkossa on ennenkin tapahtunut väkeviä näyttöjä. Kerran yks sekatyämiäs Nieminen päästi väkevän kaasupurkauksen, jota luultiin enkeliksi.

• ENKELEITÄ ON..........

Kuka ei usko, ei usko.
      Ehkei sitten niin ole tarkoitettukaan.
      Kaikki ihmiset eivät saa nähdä enkeliä mutta IHANAA, kun sain itse kohdata enkelin.
      Olen aina uskonut ja uskon suurempaan voimaan!!!

• Ames

Uskottomat ei halua uskoa ja siksi pilkkaavat heitä jotka kokevat tällaista. Enkeleitä on, ja Jumala on. Tätä heillä on vaikea hyväksyä- helpompi ilmeisesti haukkua sitten uskovia hörhöiksi.
      Emme me uskovat loukkaannu tällaisesta pilkasta, mutta kieltämättä tulee surullinen olo pilkkaajien puolesta.

• rukoileva

usein rukoilenkin niiden puolesta jotka niin jyrkästi kieltävät Jualan olemassaolon tai "vainoavat" että Herramme Jeesus lähettäisi enkelin ilmestymään näille ihan henkilökohtaisesti tai ilmestyisi itse.
        Olen saanut kuulla näitäkin totuuksia,että juuri rajalla-valossa käyminen kuoleman rajalla on saanut vankan ateistinkin alkaneen uskomaan,että on toinenkin todellisuus,josta vain uskovat tietävät.
        Paras tapa löytää totuus,on ASTUA itse Raamatun sisältöön ja antaa elämänsä Jeesukselle,niin huomaa,että saa voiman tulla Jumalan lapseksi.
        Ei lottovoittoakaan voi saada jos ei ensin vie lappua kiskalle.Eli eikun rukoilemaan!!Puoleen väliin vastaan."joka kolkuttaa,sille avataan"
        Rakkautta kuitenkaan unohtamatta.Jumalalla ei leikitä,Häntä etsitään KOKOsydämisesti.

• nep
        rukoileva kirjoitti:

usein rukoilenkin niiden puolesta jotka niin jyrkästi kieltävät Jualan olemassaolon tai "vainoavat" että Herramme Jeesus lähettäisi enkelin ilmestymään näille ihan henkilökohtaisesti tai ilmestyisi itse.
        Olen saanut kuulla näitäkin totuuksia,että juuri rajalla-valossa käyminen kuoleman rajalla on saanut vankan ateistinkin alkaneen uskomaan,että on toinenkin todellisuus,josta vain uskovat tietävät.
        Paras tapa löytää totuus,on ASTUA itse Raamatun sisältöön ja antaa elämänsä Jeesukselle,niin huomaa,että saa voiman tulla Jumalan lapseksi.
        Ei lottovoittoakaan voi saada jos ei ensin vie lappua kiskalle.Eli eikun rukoilemaan!!Puoleen väliin vastaan."joka kolkuttaa,sille avataan"
        Rakkautta kuitenkaan unohtamatta.Jumalalla ei leikitä,Häntä etsitään KOKOsydämisesti.

Rauhaa onko väärin (rukoilla)anoa Jumalalta että näkisi enkelin?

• Enkelit, henkiolennot ja Jumalan ilmestymiset voivat tuntua hyviltä tai pelottavilta. Sitä en tiedä oliko tuo Jumalan lähettiläs, vai paha henkioleto.

1Moos. 15:12-13
      12. Kun aurinko oli laskemaisillaan, valtasi raskas uni Abramin, ja katso, kauhu ja suuri pimeys valtasi hänet. 13. Ja Herra sanoi Abramille: "Niin tiedä totisesti, että sinun jälkeläisesi tulevat elämään muukalaisina maassa, joka ei ole heidän omansa, ja heidän on niitä palveleminen, ja ne sortavat heitä neljäsataa vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe