haiseeko teillä

kotona....

eli joku kyseli saksanpaimenkoirapalstalla sellaista että haiseeko teillä koiralle kotona ja tahtoisin tietää samaa belgeistä. itselläkin hieman vaivaa sellainen, että henkeä alkaa ahdistamaan jos talossa haisee vahvasti "koiralle" , joten kiinnostaa tietää miten teillä belgien kanssa (ei niin väliä muunnoksesta)?

kiitti

9

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahasti

Pitkävillat vähähajuisia. Malikat saattavat vähän löyhkätä, jos ovat paskakasaa tonkineet. Sakemanni on aina tiedetty löyhkäkoiraksi. Härski tali niissä haisee ja pesemätön perse.

• Jaana vaan

Jopas pistit pahan! Mulla saku ja haisee ulkoilun jälkeen märkänä voimakkaasti. Kuiva turkki ei juurikaan haise millekkään jos ei ihan nenää kiinni ihoon koiran turkkiin upota.

Pesemätön persekkään ei haise kun sitä pestään siinä missä koiraakin. Ja belggareista olen huomannut samaa,eivät haise sen enempää koiralle kuin sakutkaan jos likaisuus pestään pois. Märkä turkki haisee koiralla kuin koiralla.

• piskinen
        Jaana vaan kirjoitti:

Jopas pistit pahan! Mulla saku ja haisee ulkoilun jälkeen märkänä voimakkaasti. Kuiva turkki ei juurikaan haise millekkään jos ei ihan nenää kiinni ihoon koiran turkkiin upota.

Pesemätön persekkään ei haise kun sitä pestään siinä missä koiraakin. Ja belggareista olen huomannut samaa,eivät haise sen enempää koiralle kuin sakutkaan jos likaisuus pestään pois. Märkä turkki haisee koiralla kuin koiralla.

Hankkikaa ilmanpuhdistin joka poistaa hajut :)

Thank God otin koiran joka ei haise koiralle!!

• se sellainen
        piskinen kirjoitti:

koira mahtaa olla? alko kiinnostamaan=)

• unna_
        se sellainen kirjoitti:

koira mahtaa olla? alko kiinnostamaan=)

En tiedä mikä koira edellisellä on, mutta siskollani on 2 bedlingtoninterrieriä eikä ne ainakaan haise koiralle, ei edes märkänä. Lukee tietääkseni ihan sen rotumääritelmässä. Ja on kai noita muitakin.

Siskollani on kaiken lisäksi paha koira-allergia ja astma. Noista ei tule oireita. Eikä lähde karvaa :) tosi kivoja muutenkin.

• Jaana vaan
        piskinen kirjoitti:

on toistaiseksi riittänyt =)ja nenä koiraan tottunut. Kyllähän märän koiran haju alkuun oli aikamoinen nenää nyrpistävä kokemus. Toisaalta ehkä me ihmiset kuitenkin haistaan koiran nenään vieläkin pahemmille kaikkine dödöineen ja hiuskiinteinemme ja hikinemme.=/

• koiraa
        Jaana vaan kirjoitti:

on toistaiseksi riittänyt =)ja nenä koiraan tottunut. Kyllähän märän koiran haju alkuun oli aikamoinen nenää nyrpistävä kokemus. Toisaalta ehkä me ihmiset kuitenkin haistaan koiran nenään vieläkin pahemmille kaikkine dödöineen ja hiuskiinteinemme ja hikinemme.=/

asustaa sisällä niin kyllähän ne haisee jos ei päivittäin siivoa!

• jo on

Totta toki on, että koira haisee..varsinkin vesi sateen jälkeen-aivan -ulolta (ulko-ilmalta, ei paskalta).
      Toisaalta koira tuoksuu ,talvella pakkas-lenkin jälkeen jäältä ja menttoolilta..eli ihanalta.
      Eikä se haju/ tuoksu pitkään pysy.
      Koiran pierut pitempään =).

• NellyParturi

Mun koira haisee niiin ULOOLTA ku olla ja voi :0 mu ei se haittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60