wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
On aikaa puhua
On aikaa olla hiljaa
Kuunnella nuotiopuiden räsähtelyä
ja tuulin huminaa muuten niin
hiljaisissa - lumisissa puissa
Kaikki tiivistyy tähän hetkeen
Miten voisin haluta muuta
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
YHDESSÄ
6
429
Vastaukset
- Rellu
niin vähän, ja silti niin paljon.
Lämpöä hehkuva tunnelmallinen runo, kiitz.
Pakkasta 20, joten eipä ole asiaa koiran kanssa
lenkille, hui !- *MURUKULTA*
Talvinen metsä on niitä kauniimpia talven elämyksiä. Siellä varmasti saa ladattua akkuja, jos malttaa kuunnella hiljaisuutta! :)
-10', hiljalleen pakkasvitiä - puuterilunta! :)
Ilta menee pensselit suussa ja korvan takana ja lattialla... ;o puuh..!
Oikein lokoisaa pvää vaikka kotitöiden parissa, R ! :)))
- TöllinLiisa
Tuo kuvaus talvisesta kauneudesta.
"Kaikki tiivistyy tähän hetkeen".
Kiitos ,herkkää .
Aurinkoista talvipäivää sinne.Liisa- *MURUKULTA*
Kaukana kavala maailma.. On läjäpäin hetkiä, jolloin ajattelee; että ei haluaisi koskaan sen hetken päättyvän,, Moneskohan tämä olisi listassa?! :))
Aikas paljon on ihania asioita! :)
Kivaa pvää, MURUKULTA vilkuttaa! :) - Kalle K.
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kaukana kavala maailma.. On läjäpäin hetkiä, jolloin ajattelee; että ei haluaisi koskaan sen hetken päättyvän,, Moneskohan tämä olisi listassa?! :))
Aikas paljon on ihania asioita! :)
Kivaa pvää, MURUKULTA vilkuttaa! :)Tuota minirunnoo lukkiissa tulj
mieleen inttiaejat kun talavipakkasella
teltassa yövyttiin.No kamina anto lämpöö
mutta tulj se Maejakii toesinaa aatoksii..... - *MURUKULTA*
Kalle K. kirjoitti:
Tuota minirunnoo lukkiissa tulj
mieleen inttiaejat kun talavipakkasella
teltassa yövyttiin.No kamina anto lämpöö
mutta tulj se Maejakii toesinaa aatoksii.....Eikö tullunna muut mieleen, ku puol'joukkueteltta? Voi yhen kerran! Ja mie nii romanttisest yriti jotta, niih sotaväki ja Maija mielest..! :/
Saiko sie yhtään palovammoi, ku sitä Maijoo unissas hallailit?! Tunnusta vuaan! :)
Joo, huaaveile sit siinä ja veitä mukava ilta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa632319En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151508Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 1061121
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999