Ostin eilen ton pelin ja haluaisin siinä apua :/. Olen aivan jumittunut siihen ekaan painajaiseen :/ En pääse eteenpäin, onko se tärkeä osa sitä mysteeriä? :) Kiitos paljon avusta ja míten sinne kilpailuun voi osallistu mulla on ihan hyvät arvot hevosella :)
Hevostallin salaisuus.! :)
17
966
Vastaukset
seurata sitä valoa, niin kauan, et Amandan isä tulee huoneeseen. Jos törmäät johonkin, salaperäinen musta varjo saa Amandan kiinni ja uni loppuu ja joudut aloittamaan sen alusta.
Kilpailuun pääsee osallistumaan vasta sen unen jälkeen ja kun olet jutellut Anien kanssa kilpailun voitosta.- panteneee ;) (en jaksa kirj...
Menin unen just läpi, sit toinen ongelma ne KISAT ;o ÄKKK!!! En todellakaan saa sitä enkkaa tehtyä alle 30 sekkaa, teen oikoreittejä,hyppään oikeet esteet painan koko ajan eteenpäin nappia HUOH!" MITÄ TEEN ;/
- Kisat!!!!!!!!
panteneee ;) (en jaksa kirj... kirjoitti:
Menin unen just läpi, sit toinen ongelma ne KISAT ;o ÄKKK!!! En todellakaan saa sitä enkkaa tehtyä alle 30 sekkaa, teen oikoreittejä,hyppään oikeet esteet painan koko ajan eteenpäin nappia HUOH!" MITÄ TEEN ;/
En siis pääse niitä kisoja millään läpi se on mahotonta apua jos osaatte auttaa ni AUTTAKAA!!!!!!!!
- Peksu 0096
Kiitti Tanzu! Nyt pääsen varmana sen läpi! Kiitti, kiitti, kiitti!!
- Peksu 0096
Jaa-a! Mukama 3 ? Se uni on MAHDOTON!! *nyyhkyttää*
- -suklaatyttö-
oon jumissa siinä ekassa unessa..kuinka kauan sitä valoa täytyy seurata?? auttakaa minua joku!!
- santtu <3
Peksu 0096 kirjoitti:
Jaa-a! Mukama 3 ? Se uni on MAHDOTON!! *nyyhkyttää*
olen kanssasi aivan samaa mieltä!!!!
- Pretty
Oloethan huomannut, että sinun täytyy unessa seurata valoa nuolinäppäimillä itse? Ilman sen läpi menoa, et voi jatkaa.
- pretty
Hidasta kisassa vaikeissa käännöksissä, äläkä mene täyttä vauhtia. Tärkein ei oo se aika. Täytyyhän saada hyvä aika, mutta ei sen huippu tgartte olla. Liiku hevosel hitaammin.
- apua
pretty kirjoitti:
Hidasta kisassa vaikeissa käännöksissä, äläkä mene täyttä vauhtia. Tärkein ei oo se aika. Täytyyhän saada hyvä aika, mutta ei sen huippu tgartte olla. Liiku hevosel hitaammin.
Mitä siinä toisessa unessa pitää tehä ja mikä se niinkun on kiitos jos tiedät.
- pretty
apua kirjoitti:
Mitä siinä toisessa unessa pitää tehä ja mikä se niinkun on kiitos jos tiedät.
Toinen uni on riippumatossa, ja siinä tehään samoin kuin ekassa. Eli seurataan valoa nuolinäppäimillä. Paina reitti mieleesi, sillä unen jälkeen Amanda menee talon takana olevaan maastoon, ja yrittää seurata samaa reittiä kuin tokassa unessa.
- Mä taas
En pääse millään sitä unta läpi ja voisitko kertoa tuleeko sen unen jälkeen näyttö ja mikä ja mitä siellä sitten on kun lähtee ratsastamaan sinne talon taakse maastoon vastaa kaikkiin mielellään.
- Mikkihiiri
APUA! En pääse eteenpäin! Olen pussannut Markuksen kaa ja löytäny ne hevoset, mut mä en tiiä mitä pitää tehä seuraavaks! Sen Kaarlon tila vilkkuu, mut siellä ei oo muuta kun ne kisat ja nekin mä oon jo päässy läpi....Koko lista on mun ukkelin kuvia siinä!!!! oon epätoivoinen!!!
- Glunks
Mä en oo päässy unesta eteenpäin ja missä ne avaimet on? En oo päässy vielä kouluratsastusta kunnolla ja maastoa, ja kaipaan vähän apua. ekassa unessa on niitä puita ja kiviä niin en pääse sitä oikein läpi. ;/
- Glunks
ja sitten vielä,että eikö maastossa ole vain kaksi reittiä?! ja lisää kysymyksiä on tulossa vielä joskus.
- ihmettelijä;o
hei. ostin just tänää ton hevostallin salaisuus pelin, ja oon asentanu sen koneella, mutta en pääse alottamaan peliä vaikka kuinka monesti klikkaan jotakin niistä tyhjistä hevoskuvakkeista. :o rupee ärsyttämään.. eli voisko auttaa miten pääsen alottamaan pelin? vai onko pelissäni jtn vikaa?
- santtu <3
Mulle on käynyt samoin kun aloitin pelaamisen! Mut sä oot näköjään kertonu ton jo aika aikasin et oot varmaan päässy alottaa pelin =) tsemppiä!! (jota mulla ei tahdo enää riittää!! ;/ Tää peli ei oo 3 vaikka kannessa lukee)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009