Sehän on tuo internettekstipuhelin olemassa - en kyllä tiedä oikein toimiiko vielä. Piti olla joku kokeiluaika. Oon sitä joskus käyttänyt. Vaan mulle ei koskaan selvinnyt voiko sillä ottaa puheluja vastaan? Kuinkahan lienee??
internettekstipuh.
6
871
Vastaukset
- .....
ihmettelyt miten se toimii? En ole käyttänyt 6-7 vuoteen tekstipuhelinta.Oli vähän käyttöä. Nykyään käytän tekstipuhelinta tai sähköpostia.
- ....
.....käytän tekstiviestipuhelinta(ei tekstipuhelinta)....
- Paasikiwi
.... kirjoitti:
.....käytän tekstiviestipuhelinta(ei tekstipuhelinta)....
Käytät lyhyesti sanottuna kännykkää! Ok.
- käytä
messengeriä ollenkaan? :) Sehän on tosi kiva tapa pitää yhteyttä ystävien kanssa.
- en käytä
käytä kirjoitti:
messengeriä ollenkaan? :) Sehän on tosi kiva tapa pitää yhteyttä ystävien kanssa.
messiäkään.Vaikka nimeni on siellä.:)
- Anelma
Novacallin kautta pystyy vielä soitella, eikä voi ottaa itse puheluja vastaan. Mielestäni palvelu on vielä kokeiluvaiheessa? Kun se on vielä maksuton.. Kuitenkin se vaatii rekisteröitymisen.
Siellä on kaksi tapaa kommunikoida: tekstipuhelu ja chat. Suosittelen ekaa vaihtoehtoa...
Toivottavasti tulevaisuudessa pystyy ottaa puheluja vastaan yms. En yhtään tiedä, mitä suunnitelmia Novacallilla on.. että tuleeko enemmän palveluja silloin kun alkaa olla maksullista..
Eli osoite on www.tekstipuhelu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764