Millaista on, mikä palkka, mikä koulutus ois hyvä? Onko vaikea päästä?
TYÖVOIMAOHJAAJAN työ?
8
2467
Vastaukset
- neuvojista
Täällä ohjaajat ovat tietääkseni kaikki sellaisia, jotka ovat olleet ensin työvoimaneuvojina tai jossain muussa työssä työhallinnossa. Koulutuksella ei ole väliä, enimmäkseen kuitenkin kaupallista tai yhteiskunta-alan koulutusta noilta löytyy. Olen ollut itse työkkärissä tukityöllistettynä, joten siltä pohjalta tämä vastaus.
- lisää asiasta
Kävin äskettäin haastattelussa kyseiseen toimeen. Olisi ollut virkavapaan sijaisuus, ja siihen palkattiin työtön. Vaatimuksena ylempi korkeakoulututkinto (minulla on YTM). Palkka olisi ollut n.1800 virassa olevilla, ilmeisesti työllistetyllä hieman vähemmän.
En saanut paikkaa, joten tätä tarkemmin en osaa vastata. Varmaankin suurin osa, jotka työkkäriin palkataan tulevat ensin tekemään sijaisuutta ja sitten voi ehkä hyvässä lykyssä saada joskus viran. Palkkahan tuolla ei päätä huimaa...eli kyllä koulutus kannattaa jälleen kerran.- Ribbe
Mikä ero on työvoimaneuvojan ja -ohjaajan toimenkuvassa?
- Jossu**
Ribbe kirjoitti:
Mikä ero on työvoimaneuvojan ja -ohjaajan toimenkuvassa?
Ymmärsin sen niin, että ohjaajan työ on hieman vaativampaa. Ja siihen vaaditaan ylempi kk tutkinto.
- että..
Jossu** kirjoitti:
Ymmärsin sen niin, että ohjaajan työ on hieman vaativampaa. Ja siihen vaaditaan ylempi kk tutkinto.
..työvoimaneuvoja tekee lähinnä asiakaspalvelutyötä. Ohjaaja suunnittelutyötä ja vähemmän asiakaspalvelua, sitäkin kyllä.
- tehtäviä
että.. kirjoitti:
..työvoimaneuvoja tekee lähinnä asiakaspalvelutyötä. Ohjaaja suunnittelutyötä ja vähemmän asiakaspalvelua, sitäkin kyllä.
Täkäläisessä työvoimatoimistossa ohjaajat pitävät alkuinfoja ja työnhaku- ym. ryhmiä, käyvät esittelemässä työvoimatoimiston palveluita oppilaitoksissa, tapahtumissa ja yrityksissä, järjestävät työvoimatoimistoon rekrytointitapahtumia ja sen sellaista.
- OLET
Miten olet päästäsi pipi kun tuommoseen virkaan pyrit?Oletko joku pervo ja saisit orkkuja toisten pompottelusta vai mikä on mennyt pieleen?Työvoimatoimisto on jo sinällään suuri vitsi ja tarpeeton laitos myös älyttömän kallis veronmaksajille.ELÄTTÄÄ NYT SEMMOSTA RUPUSAKKIA VERORAHOILLA KUIN TYÖVOIMAVIRKAILIJAT HYI! HYI!ETTÄS KEHTAATKIN AJATELLA MOISTA VIRKAA!!!!!!!
- TÄYTTÄ!
ASIAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774