Heissan kaikki kansantanssijat eli tutummin tanhuujat, te muut jotka ette oo tanhuujia, vaan haluisitte tulla tanhuujiksi, te jotka ette voi sietää kansantanssia ja te, jotka ette omista harmaata aavistusta, mitä kansantanssi on !
Mistä päin olette ja kauan olette harrastaneet, jos olette? Miksi pidätte harrastuksesta, miksi ette ? Itse oli tanssinut jo yli 10 vuotta, vaikka vasta viime vuosina olen kehittynyt jonnekin päin.... Ottakaa kantaa, olisi kiva saada uusia mielipiteitä!
kansantanssia
6
506
Vastaukset
- tanssijatar...
mun mielestä kansantanssi on hienon näköstä kattoo! ite oon tanssinu muutamia kertoja "tanhuujien" kanssa ja se on ollu hieno kokemus:) harrastan vain lavatansseja tällähetkellä, siinä sivussa jenkkitansseja...mutta missä täällä pk-seudulla voisi harrastaa kansantansseja?
- tanzziija
...myös pk-seudulta löytyy seuroja, ainakin luulisin. Itse asun keski-suomessa. Mukavaa, että olet saanut kansantanssista hyviä kokemuksia. Kysyppä paikallisista harrastekeskuksista asiasta... Kansantanssi on hyvä harrastus, jota voi suositella kaikille; kaikenikäisille ja kaikenkarvaisille, joten siitä vaan !
- alex
Tanssipalvelimesta löytyy kansantanssiryhmien yhteystietoja paikkakunnittain. Ks. http://tanssi.net/fi/kansantanssi/maakunnat.html
- Minä vaan
Pk-seudulla on aika paljon tanhuryhmiä riippuen missä asut. Itse asun suht koht pienellä paikkakunnalla ja täälläkin toimii tanhuryhmä. Esim Joensuussa todellä hyvä kansantanssijaryhmä, Motora ja niillä on ilmeisimmin myös aikuisten ryhmiä. Kannattaa kysellä ja katsella ja tutkia kyllä varmastiryhmä löytyy ja kannattaa aloittaa. tanhuaminen on hauskaa ja kehittävää eikä ole "vain ei coolien" harrastus ja sen voi aloittaa milloin vain ! Onnea mahdolliselle uudelle harrastukselle!
- Sirpa
Minä olen tanssinut kansantanssia nyt syksystä asti kansalaisopiston ryhmässä. Aiemmin olin jo haaveillut siitä ja äitinikin olisi laittanut minut lasten tanhuryhmään ollessani pieni, jos niitä olisi ollut lähistöllä.
Tanhut ovat todella hauskoja, koska ne ovat nopeita, monipuolisia ja muutenkin iloisia tasseja, niitä tanssiessa tulee hyvä mieli. Ja tanssiporukka on myös tärkeä, meillä on mukava ryhmä, vaikka ainoa nuori siinä olenkin.
Kesällä olen lähdössä Nordlek2003:een Tanskaan, pohjoismaiseen kansantanssitapahtumaan ja sitä odotan jo innolla. Onkos muita, varsinkin nuoria, lähdössä sinne? - Anonyymi
Naapurin Kaisa polkka kansantanssi, se joutaa Nahkuri orsille.
Kärsämäki nahkuri katu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722