Osaisikohan joku arvioida, kannattaako kolikko viedä numismaatikon nähtäväksi... Minulla on ollut vuosikausia tällainen tavallinen vuoden 1976 USA:n neljännesdollarin kolikko, jossa on toisella puolella Washingtonin profiili, ja toisella puolella joku paraatiäijä rumpuineen. Toinen puolikas on kuitenkin painettu "ylösalaisin" verrattuna kolikon etupuoleen. Sain tämän lapsena tuntemattomalta mieheltä, joka auttoi minua eksynyttä löytämään äitini. Ihmetyttää kyllä, että jos tällä jotain arvoa olisi, niin miksi antaa se pienelle lapselle joka hyvin todennäköisesti hävittäisi sen :)
Jos se kannattaa näyttää asiantuntijalle, niin mistä löydän sellaisen, ja maksaako arvio jotain? Kiitos!
Vuoden 1976 neljännesdollari painovirheellä?
..........
2
355
Vastaukset
aivan tavallinen neljännestaalan kolikko. Jenkkien kolikot ovat lähes kaikki lyöty juuri tuolla tavalla. Lantti on materiaaliltaan on kupari-nikkeliä ja sitä on lyöty yli 800 miljoonaa kappaletta, joten keräilyarvoa kolikolla ei ole (Krausen hinnaston mukaan virheettömänä hieman alle taalan).
- .........
tiedosta. Pitihän se arvata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806