adventistien kirjekurssivihkosia. Ainakin alussa niissä siteerataan vaan raamattua eikä adventismia tuoda mitenkään esille. Kysynkin, että missä vaiheessa aletaan puhumaan Ellenistä? Monennessako vihkosessa aletaan raamatun jakeet korvaamaan jakeilla ellenin kirjoista? Missä vihkossa ellen esitellään ensimmäisen kerran?
Kirjekurssikysymys
5
153
Vastaukset
- Niin kyse
on ainoastaan Raamatusta, eikä Ellenistä. Uskova_1 niminen opettaja hän on ainoastaan
Ellenin opettaja. Olen käynyt tämän kurssin läpi hyvin pitkä aika sitten. Eikä Elleniä mainittu
yhtä ainoata kertaa. Vastaukset piti itse löytää
raamatusta. Tämä Raamtun paikkojen etsiminen
kehitti raamatun tuntemusta. Asia yhteyksistään
irti otettuja lauseita ei hyväksytty, koska
päämäärä oli saada todellinen rehellinen vastaus. Sen vain sanon, että raamatun tuntemuksesi varmasti lisääntyy. Tulet löytämään
aivan uusia näköaloja kokonaisuutena.- hirvas
otahan Kirjeellisen Raamattuopiston opintovihkot, Ilmestyskirja avautuu. Eiköhän sieltä löydy Ellen G.White ???
Miksi vaivata päätään ellenistien harhaoppisilla kirjekursseilla. Kyllä sen ajan voi hyödyllisemminkin käyttää, esim. Raamatun tutkimiseen.
- Raamattuun
Jos haluat Ellenin kirjekurssille.Sinun pitää mennä Uskova_1 kursille. Hän opettaa
sinulle Elleniäja sitäkin väärennettynä. Hänellä on aina tyypillisenä aineena Hänen oletettu käyntinsä Helvetissä Jossa hän söi omaa lihaansa
ja oksensi. Liha kasvoi jälleen entiselleen ja hän jatkoi oman lihansa syöntiä ja oksentamista.
Ehkä tämä kurssi opettaisi sinua hieman enemmän sitä. Uskova_1 sadistista luonnetta jota täällä kovasti ihannoidaan, Koeta välttää raamattu kursittit. koska siellä saatat oppia liian paljon
Jeesuksen Rakkautta syntistä sukukuntaa kohtaan. - annu42
jos haluaa pysyä tietämättömänä, mutta jos taas haluaa tietää jotakin, kurssi kannattaa. Itse täytyy punnita, mitä "minä tahdon".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902080- 1201983
- 761678
- 481668
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2371543- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097