perkele...

MikaelOne

..ois viinaa nin paljon,sais hengen pois. pääsis täst paskast maalimast.miulla ei täält mitää ootettavaa...((((

27

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalkahiki-Viki

kuhan tunninkin alakuu oot hekittämättä et viinaa
      enää tartte..

• juoppo kerää

sääliä. Hoidata itsesi kuntoon.

• MikaelOne

..kunnos,,viel. en kerää säälii,,elämän karu totuus. vähemmän taijan juoppo olla ko sie.

• noin risoo...

out ennen ollut rauhallisuuven perikuva...

• MikaelOne

...tottuus siitä,mitä naiset on..((( kieroilijoita,,puhuvat vain suusa mauks. jos koittaa lähestyy,selityksii löytyy,selitysten perrään,miks se ny ei oikei käy..((( saatana..((tietoksi,,oon selvinpäin.eijoo viinaa,,ainaskaa tännään.. ettikööt perkele komijoi miehii,,jotka kelepaa,sielusta viis..

• asijaa mitä...
        MikaelOne kirjoitti:

...tottuus siitä,mitä naiset on..((( kieroilijoita,,puhuvat vain suusa mauks. jos koittaa lähestyy,selityksii löytyy,selitysten perrään,miks se ny ei oikei käy..((( saatana..((tietoksi,,oon selvinpäin.eijoo viinaa,,ainaskaa tännään.. ettikööt perkele komijoi miehii,,jotka kelepaa,sielusta viis..

haastelet,on eteen sattunu tapauksii,vituttaa
        ain välillä.Minäkin oun periks ruvennu antamaan,ikäkin rupee painamaan...pitäs olla täys kymppi...

• MuisQuu

Kyl se neutaja tulee joku päivä...Ei tänne ole kukaan jäänyt notkumaan...määrättömästi...Halitus...nyt..hei..Antsa...:o)

• ..kahteen päivään en oo juonut mutta olo ei ota parantuakseen..eikä kukaan nainen edes katsonut meikän suuntaan noissa baareissa ja jos katsoikin niin ei ainakaan "sillä silmällä"..

• ..sitä vaan että pettynyt oon myös naisten käytökseen..kyllä sitä sisältöökin pitäs katsoo eikä pinnallisesti...

• MikaelOne
        pervokki kirjoitti:

..sitä vaan että pettynyt oon myös naisten käytökseen..kyllä sitä sisältöökin pitäs katsoo eikä pinnallisesti...

..vaan sitä tapahtuu vain puheissa,,ei käytännös..

• MikaelOne kirjoitti:

..vaan sitä tapahtuu vain puheissa,,ei käytännös..

..kovat vaikka aina ei kyllä niin paranis ees olla.. ehkä yleistystä mutta niin tuttua juttua..

• MikaelOne
        pervokki kirjoitti:

..kovat vaikka aina ei kyllä niin paranis ees olla.. ehkä yleistystä mutta niin tuttua juttua..

..kriteerit suuntautuu aivan ,miun mielest,toisarvosiin asijoihin.ei tarvii,ko vilkasta erotilastoihin,,näkköö,mite hepposin perustein mennää yhteen. tappelut perhepiiris,juopottelu,huostaanotot..siin muutamii,mainitaksein.

• MikaelOne kirjoitti:

..kriteerit suuntautuu aivan ,miun mielest,toisarvosiin asijoihin.ei tarvii,ko vilkasta erotilastoihin,,näkköö,mite hepposin perustein mennää yhteen. tappelut perhepiiris,juopottelu,huostaanotot..siin muutamii,mainitaksein.

..täytä moniakaa nykynaisten kriteereitä mutta ne kaikista kettumaisimmat eivät olleet ruusunnuppuja kyllä itsekkää.. noh liikaa yleistän muttas kyllä pitää ihmistä kokonaisuutena kattoo..ja taas menee niin perskutin vakavax..

• MikaelOne
        pervokki kirjoitti:

..täytä moniakaa nykynaisten kriteereitä mutta ne kaikista kettumaisimmat eivät olleet ruusunnuppuja kyllä itsekkää.. noh liikaa yleistän muttas kyllä pitää ihmistä kokonaisuutena kattoo..ja taas menee niin perskutin vakavax..

...mallikansalainen oo,,ei sinpäikää,,mut syvän miul luullaksein paikallaan,vaik itte sanonkin. mut se ei näemmä riitä tääl kivikovas maalimas..

• mee hoitoon

äläkkä valita.

• MikaelOne

...ny kuitekin itte menisit,,jos ei holistilaan,jonneki muuvaal,,asijantuntevaan...

• haukkujat

ja hoitoo käskijät tarvisvat itte hoitoo, eivät tiiä viel kuin julmaa elämä voip olla.
        Siulle Antza sanon et elä anna periks vaik joskus silt tuntuukii, paistaa se aurinko viel joskus meillekkii.

• MikaelOne
        haukkujat kirjoitti:

ja hoitoo käskijät tarvisvat itte hoitoo, eivät tiiä viel kuin julmaa elämä voip olla.
        Siulle Antza sanon et elä anna periks vaik joskus silt tuntuukii, paistaa se aurinko viel joskus meillekkii.

...Siul kannustuksest.*** tahtoo ny täl kertaa olla liijan paksu pilviverho aurinkon ees..haihtuuko millonkaan..

• Ajankulu
        MikaelOne kirjoitti:

...Siul kannustuksest.*** tahtoo ny täl kertaa olla liijan paksu pilviverho aurinkon ees..haihtuuko millonkaan..

enemmin kuin huomaatkaan, se verho on ainakin ohentunu, ja sen jälkeen haihtuu. Ja älä anna seuraavan pilven tulla sen auringon eteen!

• MikaelOne
        Ajankulu kirjoitti:

enemmin kuin huomaatkaan, se verho on ainakin ohentunu, ja sen jälkeen haihtuu. Ja älä anna seuraavan pilven tulla sen auringon eteen!

..niihen pilviin liikkumista mie en voi estää...((((

• se viel
        MikaelOne kirjoitti:

valkenee ja pilvet kaikkoo usko vaa, huomen siul on jo toisenmoiset aatokset. Kovvii oon ittekkii kokent ja tuntunt et nyt ollaa nii pimiäs säkis et ulos piäsyy ei oo vaan ain on uus aamu valjent ja sen mukan paremp päiväkii.

• MikaelOne kirjoitti:

savuverho edessäs, tarkottaa tupakin savuverho, ootko nyt varma ettei sulla oo peitto naamas päällä ja pimennys verhot alhaalla?

• Ajankulu
        MikaelOne kirjoitti:

..niihen pilviin liikkumista mie en voi estää...((((

on mullekkin elämän aikana eteen tullu, mut jokainen mutka elämän tiellä on antanu jotain. Kovin on ravistellu välillä muakin, ollu surua melkeen enempi kun iloa, mut nyt aurinko paistaa, ja se paistaa sullekkin, usko mua.

• MikaelOne
        mixmaxi kirjoitti:

savuverho edessäs, tarkottaa tupakin savuverho, ootko nyt varma ettei sulla oo peitto naamas päällä ja pimennys verhot alhaalla?

..savuverho on,,mut luulen,ettei haitoks asti. jottai nautintoo miullakin pittää olla,,halpaa sätkää kiskoo...

• olla
        mixmaxi kirjoitti:

Antza on mukava kaveri, jokaisella meillä joskus on murheita.

• MikaelOne
        Ajankulu kirjoitti:

on mullekkin elämän aikana eteen tullu, mut jokainen mutka elämän tiellä on antanu jotain. Kovin on ravistellu välillä muakin, ollu surua melkeen enempi kun iloa, mut nyt aurinko paistaa, ja se paistaa sullekkin, usko mua.

...hyvä eleleskellä,sano lapamatonen.. kohan ei vaa elonpäivät kesen lopu,,välil miettii,et eiköhä tääl oo noit autijoi polkuloi tult tarpeex taaplattuu...

• olla kirjoitti:

Antza on mukava kaveri, jokaisella meillä joskus on murheita.

miun puolesta, kiva kun joku sentään vastailee, murheen murtamalle kaverille!?
        Niin että otan osaa kanssa, koita ny löytää paksu oksa, ettei sit katkee just viime tingassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe