Näin on.
Viimeinkin se on nähty. ÄÖ ei riitä tälle palstalle.
En jaksa enää.
Mutta elämä jatkuu :)
Kiitti, mulle riitti :(
33
5379
Vastaukset
- fin-landia
nyt ??
Sehän oli hyvä aloitus..- tomppa2006
..se oli. Muutamien täällä olevien (ehkä vaan yksi) käytös risoo tosi pahasti...
- fin-landia
tomppa2006 kirjoitti:
..se oli. Muutamien täällä olevien (ehkä vaan yksi) käytös risoo tosi pahasti...
paskaa nakattu myyn aloitukseen.
Tarttis jonkun seurata liikennettä täällä, suomi24, ylläpidolla on siihen mahdollisuus..ehkä sefullakin.
Sehän on toistuvaa täällä, toin niiskun hakkaaminen..ilmotus siitä pitää tehdä. - alexsandra
fin-landia kirjoitti:
Tarttis jonkun seurata liikennettä täällä, suomi24, ylläpidolla on siihen mahdollisuus..ehkä sefullakin.
Sehän on toistuvaa täällä, toin niiskun hakkaaminen..ilmotus siitä pitää tehdä."Niin hyvä lämmin hellä,
oli mieli jokaisen..."
...vielä noin 1½ kuukautta sitten joulun alla.
Miksi ihmisten hyväntahtoisuus keskittyy vain siihen yhteen-kahteen viikkoon vuodessa?
Ei ymmärrä, -vai olenko niin tyhmä?
*on myös surullinen* - ettei mikään
fin-landia kirjoitti:
Sehän on toistuvaa täällä, toin niiskun hakkaaminen..ilmotus siitä pitää tehdä.ihme, että minäkin katosin täältä jo toista vuotta sitten? Touhu on lapsellista pilkkaamista, aloitukset eivät koskettele oikeestaan mitään asioita ja jos koskettavatkin, niin niíhin tulee puskat huutelemaan, kuten minä nyt. Tämä on kolmas viesti nyt täällä vuoteen, kaikki samassa ketjussa tässä. Näkemiin taas toistaiseksi, palaan kun ei ole muutakaan tekemistä ja se on harvoin se. :)))
- jopas tuli äkkii
fin-landia kirjoitti:
Sehän on toistuvaa täällä, toin niiskun hakkaaminen..ilmotus siitä pitää tehdä.näopyteltyy, olihan se jo kuudes viesti minulta tähän ketjuun. Nyt en tiiä ikkee vai nauraa? :DDD
- fin-landia
jopas tuli äkkii kirjoitti:
näopyteltyy, olihan se jo kuudes viesti minulta tähän ketjuun. Nyt en tiiä ikkee vai nauraa? :DDD
Niinpä, mut sanonta on: Nauru pitentää ikää :)
Mut en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, itku lyentää ikää :)
- HiljaR
Poskisolisteja riittää joka lähtöön. Annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :))) Jatka samaan rataan mitä olen sinua nyt tässä lukenut ja näytä pitkä nenä huuhaailijoille Tzemiä :))
- ArcticEli
arvasin jo aiheen nähdessäni, et ongelmia tulossa...
On aina hiukan pelottavaa kirjoittaa jotain kamalan henkilökohtaista tänne...se käy niin monessa mielessä lyömäaseena sille, joka ei toista ihmistä kunnioita...
Sellaista, jolle elämä antaa kieroa tyydytystä toisten ihmisten loukkaamisesta ja mielen pahoittamisesta...ja sellaisia ihmisiä on yllättävän paljon...
Syyksi ei riitä, että oma elämä mättää, vaan sellaiset ihmiset elää ihan silkasta ilkeydestä...Ne on valinneet sen.
Mustia aukkoja, imevät toisen elämänvoimat..
Mut niistä ei pidä välittää...se on sellaiselle ihmiselle pahin loukkaus...huomion riistäminen...
Jotta leuka pystyyn...ja eteenpäin ;))- fin-landia
laiton vickit siniset nenääni, vuoto loppu :))
- ArcticEli
fin-landia kirjoitti:
laiton vickit siniset nenääni, vuoto loppu :))
konstit ;))))
kannattasko kuitenkin niistää??? ihan varmuuden vuoksi ;))))
- blackwomans
Älä niisku-myy46 välitä yhtään mitää noitten puskiksien takia.
Ihan tahallaan ne sua jallittaa aina ,kun sä teet aloituksen.
Tottahan se on me ollaan erilaisia ihmisiä jolla on tunteet,toinen meistä ottaa itseensä negasta palautteesta,toiset vähää välittää.
Jokainen miestä sitä negaa saa vuorollaan,mut hitsit sehän vaan kasvattaa sitä omaa minuutta taistelemaan heitä vastaan.
Näyttämällä et mä en anna periksi,ainakaan ihan helpolla.
Mut jos tosiaan oot päättäny lähtee;(
Mä vikutan sulle sekä toivon kaikkea hyvää sun elämääsi:)
Pidä itsestäsi huolta:)) - tällainen pelaaminen.
En ole käynytkään täällä vähään aikaan , ja vilkaistuani läpi aloitustekstit kuinka ollakaan,taas on eräs lähdössä palstalta huitsiin. Siis jokunen kerta menty ja tultu. Mistä on kysymys. Minäkö tyhmä,mutta nyt en kyllä ymmärrä tätä leikkiä.
- fin-landia
menemistä ja tulemista, mä en oikestaan mee mihinkään, enkä tuu mistään...mut oma nickin vaihto taas olis...ajankohtaista :D
Mut toisaalta, tää Fin-landia on hyvä, mun mielestä...mut se Pöö ois joissakin keskusteluissa asiallillisen asiallista :)))
Ehkä tää viesti ei sano sulle mitään, koska en tiedä paljonko tällä palstalla olet, mut aina joku tietää mistä on kyse :)))
- jane.london
suutu,polje jalkaa..mutta pois ei tartte mennä kenenkään:)))
- Aloitus...
Joka antoi jatko aihetta palsta riitaan.
Aloitusta ei ole poistettu.
Aikaisempi on. - niisku-myy46
Kiitos Tomppa, Blackie ym. Halit teille!
Mulla on huono päivä. Anteeksi. Puskis heti kimpussa, kun tänne tulen - se kruunasi kaiken.
Toimin äkkipikaisesti. Tyhmästi. Ei-aikuismaisesti.
Mutta; kertokaa minulle, puskikset, mikä minussa mättää? Miksi on aina käytävä päälle? Miksi? Kateellinen ei, voin vakuuttaa, kannata olla. Älykkyyteni yms. on riittänyt normaaliin elämiseen.
Onko aikuismaista kiusata, mollata ja saada toiselle paha mieli? Kysyn vaan.- mutta sanaa
käyttäneen nimimerkin mielestä
- tuffe
mieti mitä sanoisit lapsillesi jos he joutuisivat koulukiusaajan uhriksi. Ja sovella se itseesi.
Jos joku kiusaa, se ei ole sinun vikasi! Anna sen tukehtua omaan oksennukseensa, äläkä välitä siitä. Olet siinä mielessä puskikselle helppo uhri, koska sinä noteeraat häntä, juuri siitä hän tykkää.
Nokka pystyyn! Ajattele sen niin, että jos hän ei mollaa sua, hän mollaa jotakuta muuta, koska hänellä ittellään on paha olla. Jatka vain kirjoittelua ja ilmoittakaa asiattomista viesteistä palautteen kautta.
Aina löytyy ilkeilijöitä,koska se on niin helppoa sanoa toiselle pahasti anonyyminä.Jostakin syystä ilkeys on kirjoituksissa lisääntynyt ja se on todella ikävä piirre..ja kertoo yhteiskuntamme muuttumisesta kovempaan suuntaan,ja se on sääli.
Mistä sitten tuollainen ilmiö johtunee,sitä voi jokainen pohtia itse.
Zemppiä jokaiselle niin rekatulle ja rekkaamattomalle..ja pyydän myös pohtimaan,mitä ilkeily itsekullekin loppupeleissä antaa.Tyydytystäkö? Sitä en jaksa uskoa.
Mukavaa päivää jokaiselle
t.Zamionrontti pakkasesta :)- ellumarit
itselleen hyvän mielen, kun pahoittavat toisten mielen. Anteeksi tekaisin ton nikin tohon, yleensä kirjoitan ihan toisella palstalla, enkä tarkoita tätä viestiä sinulle pahalla. :)
Koita kestää ja jaksaa, tämä palsta kuuluu enirolle, eikä kenellekkään yksityisesti. Tahtoo sanoo, että kukaan ei täällä määräile mitään loppupelissä, ei puskat eikä vakkarit, rekatut.
parempi on olla kokonaan huomioimatta puskien sanomisia, ei viestiäkään vastaukseksi. Kun ei tule vastakaikua, niin ne lopettaa lopulta kannattamattomana .... kunhan niiden aivot rekisteröi viimein sen, ettei niille vastata. :D
Tsemppii sulle ja teille muillekki täällä. :)) - pysyn piilos vielki
tuffe kirjoitti:
mieti mitä sanoisit lapsillesi jos he joutuisivat koulukiusaajan uhriksi. Ja sovella se itseesi.
Jos joku kiusaa, se ei ole sinun vikasi! Anna sen tukehtua omaan oksennukseensa, äläkä välitä siitä. Olet siinä mielessä puskikselle helppo uhri, koska sinä noteeraat häntä, juuri siitä hän tykkää.
Nokka pystyyn! Ajattele sen niin, että jos hän ei mollaa sua, hän mollaa jotakuta muuta, koska hänellä ittellään on paha olla.taas mä sain huomata kuin sä olet kiltti ja kiva ihminen, olet melkein ainoo jota kaipaan vanhoista vakkareista täältä. :)
Niin ja mä yhryn tohon sun sanomaas täysin.
Sillä erotuksella, että kiusattu saattaa olla ollut itse se kiusaaja, mutta tämä yleensä on tapahtunut jo koulussa ja täällähän me emme tiedä olemmeko me entisii luokkakavereita vai emme? ;)
Eli toi lause, "jos joku kiusaa, ei se ole sinun vikasi" ei aina päde, mutta uskon kun sinä sanot että tässä tapauksessa se pätee. :) - tuffe
pysyn piilos vielki kirjoitti:
taas mä sain huomata kuin sä olet kiltti ja kiva ihminen, olet melkein ainoo jota kaipaan vanhoista vakkareista täältä. :)
Niin ja mä yhryn tohon sun sanomaas täysin.
Sillä erotuksella, että kiusattu saattaa olla ollut itse se kiusaaja, mutta tämä yleensä on tapahtunut jo koulussa ja täällähän me emme tiedä olemmeko me entisii luokkakavereita vai emme? ;)
Eli toi lause, "jos joku kiusaa, ei se ole sinun vikasi" ei aina päde, mutta uskon kun sinä sanot että tässä tapauksessa se pätee. :)Varmaan niinkin voi käydä en kyllä yhtään ihmettelis.. ja niin pieni kuin se maailma joskus on, en ihmettele sitäkään jos täällä olisi puolet vanhoja luokkakavereita :))) Ehkä mekin ollaan? ;))
Miksi siellä piilossa lymyät? Huonoja kokemuksia?? Ei ole pakko vastata :) - ny.
tuffe kirjoitti:
Varmaan niinkin voi käydä en kyllä yhtään ihmettelis.. ja niin pieni kuin se maailma joskus on, en ihmettele sitäkään jos täällä olisi puolet vanhoja luokkakavereita :))) Ehkä mekin ollaan? ;))
Miksi siellä piilossa lymyät? Huonoja kokemuksia?? Ei ole pakko vastata :)vaan lymyilen. :)
Eipä ole perskärpäsiä tällein perässä kun eivät tiiä missä kirjoittelen. ;D - tuffe
ny. kirjoitti:
vaan lymyilen. :)
Eipä ole perskärpäsiä tällein perässä kun eivät tiiä missä kirjoittelen. ;Dfiksu tyttö :)))
Kyllä täällä häntä olisi ihan kätsy, vois huisikia isoimmat kärpäset pois.. :))
Ei noin helposti luovuteta...=))))
Jos on huono päivä, säädät sudattimesi sen mukaan...
Ja mitä tulee puskiksiin jätä heidät oman onnensa nojaan. Ei niistä kannata välittää huutelivat mitä tahansa. Tuollainen nikittömänä huutelu vaan osoittaa mitenkä yksinkertaisia ovat ja luulenpa että ainakin osalla on nikki ja tekevät vaan kiusaa... sekin kertoo paljon ihmisestä...
Jotenka pää pystyyn ja kohti uusia seikkailuja ja galluppeja...=))))- nikki...
vaikka olen nyt puskassa, mut mä olen kiltti nikki. :)
Tosin en tältä palstalta enää... nikki... kirjoitti:
vaikka olen nyt puskassa, mut mä olen kiltti nikki. :)
Tosin en tältä palstalta enää...Katsos niin oletkin...=))))
Mä tarkoitinkin niitä nikkejä jotka eivät osaa käyttäytyä...=))))- minä-
mohna kirjoitti:
Katsos niin oletkin...=))))
Mä tarkoitinkin niitä nikkejä jotka eivät osaa käyttäytyä...=))))sen. :)))
- ylittää
nämä kaikki ikäryhmäpalstat, joten älä välitä, et ole ainoa joka sai tarpeekseen. :D
- niisku-myy46
ilmiöitä koulukiusaaminen ja työpaikkakiusaaminen. Lapset ovat lapsia - mutta eipä mekään aikuiset liioin aina järjen jättiläisiltä tunnuta.
Itse luulen, että kiusaajalla on tietty tarve pönkittää omaa egoaan painamalla joku "heikompi" alas. TAI; Sitten hän laittaa "vahingon" kiertämään. Kotona äiti/isä/vaimo/mies mollaa - päästetään sitten höyryt ulos muualla.
Ihminen on ihminen. On inhimillistä olla ihmisen lainen; erehtyä, suuttua, leppyä, kiukutella jne. Se on sellaista... mutta elämä on ihanaa, anyway. Varsinkin, kun miettii, miten ohut on elämänlanka...- umppari
...joutunut huonosti kohdelluksi, mutta hienosti olet jaksanut "nousta suosta". Hyvä!
En ole joutunut kokemaan kiusaamista itse, eikä onneksi lapsenikaan, joten voin vain kuvitella sen musertavaa vaikutusta. Kiusaajana en aktiivisti myönnä myöskään toimineeni, mutta tavallaan kai osallistunut, koska kun tuota toimintaa olen havainnut, ei minusta ole puolustajaksi ollut....Olen siis kai sellainen passiivikiusaaja, joka vaan kääntyy pois ja koettaa olla huomaamatta.... Ei paljoa itse kiusaajaa järkevämpi siis!
Jaksa, ja sano kun tuntuu pahalta... Sulla on täällä paljon ystäviä ja myötäeläjiä...
Ujoksi ihmiseksi olet mielestäni erittäin rohkea.
Moni ns. kovis ei pystyis samaan!
- anssi.
Kun esiintyy omalla nimellä, niin kuin minä niin silloin sitä vasta saakin kuulla kunniansa. Kun aloitin Suomi24 toista vuotta sitten, niin olin aika arka poika. Nyt on haukuttu, niin homoksi kuin muuksikin. Omalla nimellä olen puolustannut niin homoksi haukuttuja, kuin pappiakin. Syy on, että en pidä sellaisista, jotka haukkuvat nimellä jotain ollen itse anonyymejä. On kuin taistelisit näkymätöntä seinää vastaan. Kun joku esiintyy joka kerta eri nimimerkillä, niin hän on anonyymi. Kun taas joku esiintyy ilman nicciä, mutta nimerkillä jota käyttää aina, niin hänestä pystyy muodostamaan kuvan. Näissä eri palstojen keskusteluissa huomaa joskus, että sama henkilö pyörittää keskustelua esiintyen eri henkilönä. Ei kannata ottaa vakavasti haukkumisia.
Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942