Elikkäs www.mustatenkelit.com sieltä vaan kuuntelee puolustus hajoaa Pate laulaa dueton Jussin kans ja Costi soittaa biisis ainaki soolon ;)
MUSTAT ENKELIT
5
1472
Vastaukset
- kyllä on
Tanakkaa tykitystä,Paten ja Jussin Duo on aika jännä,nimittäin en ihmettele enään yhtikäs miksi juuri Jussi on Paten tuuraaja:
- mettelijä
Ja mää ihmettelen miksei media tai radiokanavat huomaa tätä "JP":tä eli Jussia?
Nimittäin pätkii tän vuotiset Idolsit kaikki! - Must_
mettelijä kirjoitti:
Ja mää ihmettelen miksei media tai radiokanavat huomaa tätä "JP":tä eli Jussia?
Nimittäin pätkii tän vuotiset Idolsit kaikki!Kannattaa muuten ILMAN MUUTA hommata tuo mustien enkeleiden levy,on SAIRAAN HYVÄ!!!
- Jaskat
Must_ kirjoitti:
Kannattaa muuten ILMAN MUUTA hommata tuo mustien enkeleiden levy,on SAIRAAN HYVÄ!!!
No ei oo kummonen aika surkee yritys.
- edes vaivaudut
Jaskat kirjoitti:
No ei oo kummonen aika surkee yritys.
kommentoimaan mitää???
Käy hermoihin tommoset ihimiset!!!!
Jokku tykkää ja jokku ei, itte oon kuunnellu ihan simona tota enkeleitten levyä, on mun mielestä paras mitä maa päällään kantaa!!!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709