Olen 176 cm pitkä ja hoikka tyttö (painoindeksi 18,5). Omistan isot rinnot kumminkin ja muutenkin kurvikkaan vartalon, mutta siron vartalon.
Silti tuntuu, että olen liian pitkä ollakseni naisellinen. Mitä mieltä olette?
Mitä mieltä?
8
757
Vastaukset
- 159 cm
Oon kade sulle! Mulla mittaa vaan noi vajaat 160 cm ja ottaisin mielelläni siihen ainakin 10 cm lisää.
Muotoja on mullakin,olematta kuitenkaan "läski",joka tosin tietty on katsojan silmistä kiinni..
Kanna itsesi ylpeänä,ei naisellisuus ole pituudesta kiinni vaan olemuksesta yleensä :)
Iloa rintoihin! ;D - Mr. Rehellinen
Ei ole senteistä kiinni naisellisuus. Monet mallit (ja missit) ovat samanmittaisia kuin sinä ja naisellisia.
- Olaf
Kuulostat omalta kullaltani. Juuri tuollaisia naisia kaikki etsivät.
- hkjkjk
no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.
- ...Kurvitar...
hkjkjk kirjoitti:
no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.
Omistan todella pienet luut, joten olen luonnostani tälläinen hento varsi.
Naisellisuus ei ole kiinni pituudesta. Siis mikään ei ole kiinni pituudesta paitsi se, että matalissa oviaukoissa pitkän on kumarruttava ja lyhyen on käytettävä tuolia yltääkseen keittiökaappien ylimmille hyllyille.
Mies, joka sinuun ihastuu, pitää sinua naisellisena juuri sellaisena kuin olet. Jos hän sanoo jotain muuta, hän ei ole oikea sinulle.- naminami
Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!
naminami kirjoitti:
Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!
Minä kun en omaa kumpaakaan mainitsemaasi hiusväriä, niin noilla ominaisuuksilla ei parhaaksi pääse. Ei kyseisiä ominaisuuksia omaavaa naista toki tarvitse karkuun juosta (ainakaan kovaa, sillä harvemmin juoksevat perässä), mutta taidan olla kranttu, kun haluan naiselta löytyvän myös ajatuksia, hymyä ja älyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929