Mitä mieltä?

Naikkonen_sanoo

Moon 163,88cm kengät jalassa. Oonx mä niinku sopivan pitkä?
Painan 52,643kg vaatteet päällä, onx tää liikaa? Mullon 89/64/92 kurvit ja kynätesti negatiivinen; ei pysy eli dd kupit ja ihan aidot. Oonx mä liian muodokas?

Mullon siniset silmät. Pitäiskö niiden olla ruskeet?

Tummat pitkät hiukset luonnostaan hiukan taipuvat ja tosi sexy leikkaus niis. Pitäiskö mun olla blondi? Tai värjätä punasex?

Mullon aina tosi tiukat farkut ja pinkki toppi tai sitt joskus keltanen, niin ja torstaisin innostun toisinaa laittaa hameen. Pitäiskö mun pitää useimmin hametta ja vaihtaa joskus farkui?

Mun ääni on nii hunajainen ett miehill tulee housuihin pelkästään ku ne kuulee sen, tän moon kuullu monesti. Pitäiskö nostaa ääntä oktaavil niin ne haluis ehkä josku nähäkin mut eikä vaan soittelis?

Siis kertokaa mulle mitä mun pitää tehdä jotta voin miellyttää kaikkia miehiä?

27

1871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m26*

mix sun pitäis kaikkia miehiä miellyttää?

• Naikkonen_sanoo

tota mä en ookaan miettiny, tää ajattelu ei ole mun vahvin juttu ku kaikki aika menee ton ulkonäön miettimiseen ja siihen että kelpaanko.

Niin et muuten vastannu, ett kelpaanx mä ;)

• m26*
        Naikkonen_sanoo kirjoitti:

tota mä en ookaan miettiny, tää ajattelu ei ole mun vahvin juttu ku kaikki aika menee ton ulkonäön miettimiseen ja siihen että kelpaanko.

Niin et muuten vastannu, ett kelpaanx mä ;)

Ilmoittele kun tulet pohojanmaalle niin katsotaan ;-)

• Naikkonen_sanoo
        m26* kirjoitti:

Ilmoittele kun tulet pohojanmaalle niin katsotaan ;-)

mennä kyllä tovi ;)

• m26*

mennä kyllä tovi ;)

Ok, pitää sitten mennä molskille yksin treenaamaan, mä odottelen ;-)

• Olet aivan sopivan pitkä, etkä paina yhtään liikaa ja muotoja omaat juuri sinulle sopivasti.

Silmiesi väri on oikea luonnollisena, eli just hyvä.

Hiustesi väri on oikea, kun olet väriin tyytyväinen.

Pidä hametta silloin, kun sinusta tuntuu siltä. Farkkujen vaihto tosin on hyvä juttu aina välillä...tai ainakin niiden pesu.

Sanoisin, että parempi kun et nosta ääntäsi. Miehen on hyvä tottua ääneesi sen verran, että kykenevät pysymään siistinä. Mitä siitä tulisi, jos tapaamisen aikana sattuisit puhumaan muutaman sanan normaalisti, eikä mies olisi siihen jo tottunut? Mies ei nolona yleensä ole parhaimmillaan.

Valitettavasti kaikkia miehiä ei kukaan pysty koko ajan miellyttämään. Miehet ovat niin outoja otuksia, ettei niistä ota selvää. En itsekään aina ymmärrä, mitä oikein ajattelin. Äh. :(

• miehen logiikkaa

Ilmeisesti purukka ei tajunnut, että kyse on sarkasmin jalosta taidosta, koska painokin on ilmoitettu viidellä merkitsevällä numerolla :)

• ....

No johan on välkkyä sakkia täällä, ettekö nyt arvon herrat todellakaan tajunneet sarkasmia.

Tuo aloitushan oli piikiksi tarkoitettu kaikille niille omaa arvoaan etsiville naisille, jotka täällä ap:n tyyliin kysyy, että kelpaanko/ oonko haluttava.

Jep jep...hop hop

• Naikkonen_sanoo

Mä painoin eilen klo 20:17:38 52,643kiloo, sen jälkeen kun olin käynyt bicissä, sirkuitis, jymillä, ja joogas.SItt mä join 1,5 litraa vettä, söin kaks porkkanaa ja riisikakun. Ammupalax olin nauttinu lasin tuoremehua, töissä join kupin kahvia ja lounaaks söin kaks rusinaa ja pähkinän.

Mutta eikö olekin surullista että naiset hakevat täällä vahvistusta itselleen ja nimenomaan ulkonäölleen ja miehet on opetettu vastaamaan "kylläkyllä rakas kyllä kelpaat" sen tarkemmin miettimättä onko kyseessä kuinka todelliset seikat. Ja näin naisten käsitys ulkonäkönsä merkityksestä saa taas lisää pontta.

Hassua että vaikka minunkin kuvastani näkee ettei mulla ole sinisiä silmiä, pitkiä hiuksia ja muka dd kupin daisarit, haloo =) niin silti ollaan myöntelemässä että joojoo olet ihan ookoo.

Hyvä että edes joku huomasi :)

• heps,

Mä painoin eilen klo 20:17:38 52,643kiloo, sen jälkeen kun olin käynyt bicissä, sirkuitis, jymillä, ja joogas.SItt mä join 1,5 litraa vettä, söin kaks porkkanaa ja riisikakun. Ammupalax olin nauttinu lasin tuoremehua, töissä join kupin kahvia ja lounaaks söin kaks rusinaa ja pähkinän.

Mutta eikö olekin surullista että naiset hakevat täällä vahvistusta itselleen ja nimenomaan ulkonäölleen ja miehet on opetettu vastaamaan "kylläkyllä rakas kyllä kelpaat" sen tarkemmin miettimättä onko kyseessä kuinka todelliset seikat. Ja näin naisten käsitys ulkonäkönsä merkityksestä saa taas lisää pontta.

Hassua että vaikka minunkin kuvastani näkee ettei mulla ole sinisiä silmiä, pitkiä hiuksia ja muka dd kupin daisarit, haloo =) niin silti ollaan myöntelemässä että joojoo olet ihan ookoo.

eikö king kuollut joskus -68 ja pikku kakkonen perustettu -78?

• Naikkonen_sanoo
        heps, kirjoitti:

Kingilla sitä ainoaa oikeaa, Elvis Presleytä ;)

• kuoli
        heps, kirjoitti:

16.8.1977

• Naikkonen_sanoo kirjoitti:

Surullista ulkonäön vahvistustarve toki on. Siitä, millainen vastaus vahvistaa naisen käsitystä ulkonäkönsä merkityksestä esitän kuitenkin kysymyksen. Mitä nainen miettii ulkonäkönsä merkityksestä, jos esimerkiksi hänen kysymykseensä kelpaamisesta mies vastaa:"Et kelpaa, olet liian lihava."

Miehen logiikalla kyseinen vastaus tarkoittaisi, että ulkonäkö merkitsee. Siksi mies vastaakin toisin. Onko tämäkin semmoinen asia, jossa mies ei ymmärrä naista ja toisinpäin?

Toki kuvastasi näkee mainitsemasi asiat. Tästä syystä on erittäin tärkeää todeta olevasi ok. Kun todellisuus ja kerrottu kuva itsestä eroavat noin paljon, kielto saattaa viedä omakuvaa vielä kauemmas todellisesta. :)

• Naikkonen_sanoo
        Kharush kirjoitti:

Surullista ulkonäön vahvistustarve toki on. Siitä, millainen vastaus vahvistaa naisen käsitystä ulkonäkönsä merkityksestä esitän kuitenkin kysymyksen. Mitä nainen miettii ulkonäkönsä merkityksestä, jos esimerkiksi hänen kysymykseensä kelpaamisesta mies vastaa:"Et kelpaa, olet liian lihava."

Miehen logiikalla kyseinen vastaus tarkoittaisi, että ulkonäkö merkitsee. Siksi mies vastaakin toisin. Onko tämäkin semmoinen asia, jossa mies ei ymmärrä naista ja toisinpäin?

Toki kuvastasi näkee mainitsemasi asiat. Tästä syystä on erittäin tärkeää todeta olevasi ok. Kun todellisuus ja kerrottu kuva itsestä eroavat noin paljon, kielto saattaa viedä omakuvaa vielä kauemmas todellisesta. :)

kyseenalaitaa sitä seikkaa, että miksi naiset yleensäkään kokevat tarpeelliseksi tulla tänne esittämään ulkonäköään koskevia kysymyksiä, en niinkään sitä mitä heille vastataan, koska suurin osa miehistä vastaa juuri odotetunlaisesti ja nainen poistuu tyytyväisenä itseensä tältä palstalta kunnes kokee tarvitsevansa uudestaan vahvistusta tälle epäilylleen ettei kelpaisi.

Se että naisen pitää peilata hyväksyntäänsä ulkonäköönsä niin voimakkaasti on vääryys jota ei ihanteellisessa täydellisessä maailmassa olisi lainkaan ;)

• Naikkonen_sanoo kirjoitti:

kyseenalaitaa sitä seikkaa, että miksi naiset yleensäkään kokevat tarpeelliseksi tulla tänne esittämään ulkonäköään koskevia kysymyksiä, en niinkään sitä mitä heille vastataan, koska suurin osa miehistä vastaa juuri odotetunlaisesti ja nainen poistuu tyytyväisenä itseensä tältä palstalta kunnes kokee tarvitsevansa uudestaan vahvistusta tälle epäilylleen ettei kelpaisi.

Se että naisen pitää peilata hyväksyntäänsä ulkonäköönsä niin voimakkaasti on vääryys jota ei ihanteellisessa täydellisessä maailmassa olisi lainkaan ;)

Kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa,
        tuntiessaan elämän kulkevan läheltä, mutta ohi lipuen,
        etsi kumppania järjestelmällisesti tai sinne tänne sohien,
        tuloksettomuus itsetunnon pönkittämistarpeeseen johtaa.

Oli kyseessä sitten mies tai nainen,
        on ongelma molemmilla samanlainen.
        Mies ei ehkä ulkonäöstään sillä lailla kysele,
        mutta sisuksissa se korventaa, p*ele.

• ..........

mut noilla mitoilla ei kyllä varmasti ole DD kupit ;D Jollet sitten ole vyötäröltä ylöspäin aivan suora kui tikku.. Ehkä max. d-kuppi..

P.S. Juujuu, tajusin että aloituksesi oli vitsi, kunhan nyt vaan pisti silmään.

• senttien kanssa

Kyllä sulle on turpattu silikonitissit noilla mitoilla. Tissit katsos on rasvaa ja rasva on kiloja. Sun sentit tekee enemmän painoa, kuin mitä sun ihmepuntari näyttää. Ostit huonon puntarin. Osta uus.

• söde, söde

ja vielä fiksukin, kiitos uudesta kuvastasi!

• Naikkonen_sanoo

Tarkoitukseni oli herättää keskustelua naisten väärityneestä minäkuvasta joka vaikuttaa perustuvan liikaa ulkonöän palvontaan, eikä suinkaan keräillä kehuja täällä mutta kiitos kuitenkin ;)

• kun katsoin

Tarkoitukseni oli herättää keskustelua naisten väärityneestä minäkuvasta joka vaikuttaa perustuvan liikaa ulkonöän palvontaan, eikä suinkaan keräillä kehuja täällä mutta kiitos kuitenkin ;)

kuvaasi ja vertasin sitä tekstiisi, että halusit herättää vain keskustelua. Olet aikaisemminkin herätellyt keskusteluja ja hyvä niin; ajatuksesi ja analyysisi ao. aiheista ovat aina fiksuja ja mietittyjä, lisäksi osaat pukea ne nasevaan muotoon sanallisesti!

Aina kun ehdin piipahtaa palstoilla, haen juuri sinun kirjoituksiasi.

Olet kyllä...kiinnostava nainen...Aikamoinen pakkaus;)

• Naikkonen_sanoo
        kun katsoin kirjoitti:

kuvaasi ja vertasin sitä tekstiisi, että halusit herättää vain keskustelua. Olet aikaisemminkin herätellyt keskusteluja ja hyvä niin; ajatuksesi ja analyysisi ao. aiheista ovat aina fiksuja ja mietittyjä, lisäksi osaat pukea ne nasevaan muotoon sanallisesti!

Aina kun ehdin piipahtaa palstoilla, haen juuri sinun kirjoituksiasi.

Olet kyllä...kiinnostava nainen...Aikamoinen pakkaus;)

vilpittömästi mielissäni, että joku pitää kirjoituksistani ja mielipiteistäni ja jos ne vielä herättävät ajatuksia niin vielä parempi. Kiitos ja kumarrus :)

• olla aikas

vilpittömästi mielissäni, että joku pitää kirjoituksistani ja mielipiteistäni ja jos ne vielä herättävät ajatuksia niin vielä parempi. Kiitos ja kumarrus :)

tyhmä,naiseksi.Tuskin kukaan normaali nainen tuollaisia typeryyksiä kirjoittelee kuin sinä.Sitten kun joku piruuttaan sinua kehuu niin otat senkin tosissasi,sivistä itseäsi,keskity vaikka kirjallisuuteen, jätä se typerä mittailu ja painon tarkkailu.Koskaan naurattanut niin kuin se typerä avauksesi heh...

• Naikkonen_sanoo
        olla aikas kirjoitti:

tyhmä,naiseksi.Tuskin kukaan normaali nainen tuollaisia typeryyksiä kirjoittelee kuin sinä.Sitten kun joku piruuttaan sinua kehuu niin otat senkin tosissasi,sivistä itseäsi,keskity vaikka kirjallisuuteen, jätä se typerä mittailu ja painon tarkkailu.Koskaan naurattanut niin kuin se typerä avauksesi heh...

Oletko sinä nyt tosissasi?

Oletko nyt lukenut koko ketjun ja varmasti ymmärtänyt lukemasi?

Otappa uusiksi ajatuksen kanssa niin ehkä ymmärrät jujun tässä aloituksessani.

• herjaviestistä,

Oletko sinä nyt tosissasi?

Oletko nyt lukenut koko ketjun ja varmasti ymmärtänyt lukemasi?

Otappa uusiksi ajatuksen kanssa niin ehkä ymmärrät jujun tässä aloituksessani.

olet sekä FIKSU että KAUNIS ja muutenkin VIEHÄTTÄVÄ, olet suoranainen NAMU, aaaaahhhh;)

• ja itsetunto.....

Ja kiirekkin tuolla asialla olisi.

• Normi mies

Kaikkia miehiä ja naisia et koskaan pysty miellyttämään, joten älä turhaa edes yritä.

Perää jakamalla saat varmaan monen miehen kiinnostumaan, mutta siinä samalla yhä useampi nainen alkaa vihata sinua. Joten ihan jakorasia ei kannata olla. Pitkäaikaisempaa miesystävää ei kannata odottaa osuvan kohdalla jos jaat liikaa, ainakin se heikentää mahdollisuutta.

• ööjöj

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2159
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1327
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe