Apuva! :(

pipari-94

Mun hamsulla (talvikko) on siinä mis etutassu alkaa niin lähteny karvaa ja se punottaa... hamsu tulee pian vuode... Voisko se olla tappelusta tullu? kun 2 veljestä on samassa häkissä.. Siirsin sen toisen erilleen ettei enää tappeluja tulisi.. siirrän takaisin kun on parantunut...???

2

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et voi siirtää niitä enää yhteen asumaan, sillä ne eivät enää tunne toisiaan muutaman päivän päästä. Jos yrität sitä, ne alkavat silloin hyvin todennäköisesti tapella yhtälailla kuin täysin toisilleen vieraat hamsterit.

Oletko nähnyt, että ne olisivat tapelleet/kinastelleet? Ja miten ne muuten ovat tulleet toimeen keskenään? Nukkuivatko ne yhdessä? Talvikot yleensä alkavat tapella tiettyyn ikään tullessa, tavallisesti aikuisiässä. Tuohon karvanlähtemiseen voi olla muitakin syitä kuin se, että sen veli olisi niitä siltä nyppinyt. Kasvaimet aiheuttavat karvanlähtöä, myös vitamiininpuutokset. Yksi syy voi olla myös vanhuus. Jos karvanlähtö ja punoitus pahenevat, suosittelisin menemään hamsterin kanssa eläinlääkärille.

• santtu

Minusta ei kannattaisi laittaa niitä enää samaan häkkiin koska ne voi vaikka tapaa toisensa! kannattaa pitää ne erillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe