Jussi, tee rikosilmoitus

näistä Oulun reissusta

puhujista! Asia ei kuulu nettipalstoille. Kyse on ilmiselvästä sinuun kohdistuneesta nettikiusaamisesta.
Vaikka moni sanoo sinua kiusaajaksi, niin he eivät pysty yksilöimään sinun kiusaamista samoin kun nämä Oulun reissusi esiinottajat yksilöivät sinut selkeästi kohteeksi ja toimivat tavalla, joka on varmuudella rikolista. Katso, miten käräjäoikeus asiaan suhtautuu!
Näin minä sinuna tekisin, vaikka itselläni olisi minkälaisia syntejä historiassani tahansa. Jossain täytyy kulkea raja nettikiusaamiselle!

27

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itke

iso mies.

• jos he uhkaavat

sinua joillakin paljastuksilla, niin siinä on heille taas kaksi rikosta, eli laiton uhkaus ja yritys kiristää sinua! Rohkeutta! Ole mies!!!

• tehä

rikos ilmoitus naapurin mummosta ku silt piäs pieru ainakki hajust pyätellen,hihihh

• olet tainnut syntyä

vitsi suussa. Sinä olet tainnut elää pää siellä naapurin mummun päästöjen lähteessä?

• tee suoraselkäisyyden

historiaa Haapavedellä ja tee rikosilmoitus. Saadaan ennakkotapaus. Ja sinusta suoraselkäisyyden perikuva oikeen julkisesti!

• ja salli-

pate jussalle todistajaksi laki tuppaan sehä voitettas varmmaa.

• Laki on laki

Ennenkuin alat ketään yllyttään yhtään mihinkään.
      Emmehän me voi tietää millanen juttu sieltä voisi olla tulossa, voi olla hyvinkin positiivinen, eihän tossa uhattu yhtään millään.

• niin kiusattu on!!!

Vaikka juttu olisi mitä tahansa, hänen yksityisyyteen kajoaminen tällä tavalla on rikos!

• jos olisin lyömässä

vaikkapa puukolla toista ihmistä ja poliisi sattuisi paikalle, niin asia raukeaisi siihen, jos sanoisin poliisille: "Mietihän vähän, mistä sinä tiedät, vaikka olisin halunnut vain kutitella kaveria koskematta häneen?" On sulla tuota viisautta! Sitä tuollaista nerokkuutta kannattaa jakaa täällä keskustelupalstoilla!

• Sivusta seurannut

Pijäkkö sinä meijän Jussia yllytys hulluna

• oman oikeuden

puolustajana!

• sinä........

Jussin serkku vai setä??

• Jussin serkku,

pikkuserkku, isä ja Jussi ittekki!

• yllytä
        Jussin serkku, kirjoitti:

pikkuserkku, isä ja Jussi ittekki!

Jussukkaa rikokseen.Vaan meinaakko serkkupojanperseellä tuleen istua.Aiheeton ilmianto on rikos,kuin siihen yllytyskin.

• ilmianto on rikos!
        yllytä kirjoitti:

Jussukkaa rikokseen.Vaan meinaakko serkkupojanperseellä tuleen istua.Aiheeton ilmianto on rikos,kuin siihen yllytyskin.

Juuri siksi kehoitan, koska tässä ei ole kyse lainkaan aiheettomasta ilmiannosta. Kyse on siitä, uskaltaako Jussi valvoa omia oikeuksiaan niitä vastaan, jotka selvästi syyllistyvät hänen kiusaamiseen vai jääkö toimettomana lapasena ottamaan vaan vastaan kaikenlaista pilkkaa ja ivaa!
        Se, missä kulkee aiheettoman ja aiheellisen ero, on korkeasti koulutettujen oikeusoppineiden jatkuvan kädenväännön kohde. Yksi kanta on se, että yksilön oikeudenturvan takia rikosilmoituksen tekemiseen riittää epäily, että rikos on tapahtunut. Muuten rikosilmoituksien kynnys ja sen myötä sitten vastaavasti syyttämiskynnys nousee niin korkealle, ettei se enää turvaa yksilön oikeuksia. Siinäpä sinulle lakia täksi illaksi!

Ai niin, unohdin äsken, että olen lisäksi Jussi-vainaan poika ja hänen Jussi-isävainaansa pojanpoika!

• on asia selevä
        ilmianto on rikos! kirjoitti:

Juuri siksi kehoitan, koska tässä ei ole kyse lainkaan aiheettomasta ilmiannosta. Kyse on siitä, uskaltaako Jussi valvoa omia oikeuksiaan niitä vastaan, jotka selvästi syyllistyvät hänen kiusaamiseen vai jääkö toimettomana lapasena ottamaan vaan vastaan kaikenlaista pilkkaa ja ivaa!
        Se, missä kulkee aiheettoman ja aiheellisen ero, on korkeasti koulutettujen oikeusoppineiden jatkuvan kädenväännön kohde. Yksi kanta on se, että yksilön oikeudenturvan takia rikosilmoituksen tekemiseen riittää epäily, että rikos on tapahtunut. Muuten rikosilmoituksien kynnys ja sen myötä sitten vastaavasti syyttämiskynnys nousee niin korkealle, ettei se enää turvaa yksilön oikeuksia. Siinäpä sinulle lakia täksi illaksi!

Ai niin, unohdin äsken, että olen lisäksi Jussi-vainaan poika ja hänen Jussi-isävainaansa pojanpoika!

otapa Jussi neuvosta vaari.

• kysely loppuu jonkin ajan kuluttua,sillä enhän minä niihin vastaakkaan mitään.

• nainen**

Toivottavasti loppuu. On jotenkin huvittavaa (mutta samalla ikävää) katsottavaa, miten aikuiset ihmiset (ainakin iältään) jaksavat vaahdota jonkun yksityisasioista.

• Minä en ainakaan halua, että se loppuu. Tsempiä Jussi.

• meyri kirjoitti:

Minä en ainakaan halua, että se loppuu. Tsempiä Jussi.

kirjoitus,joten voisitko hieman selventää mitä todellisuudessa tarkoitat?Tarkoitatko tällä toisella
        lauseella etten saa lopettaa kirjoittelua tälle palstalle?

• kysymästä
        j.jussiW-T kirjoitti:

kirjoitus,joten voisitko hieman selventää mitä todellisuudessa tarkoitat?Tarkoitatko tällä toisella

saat lopettaa kirjoituksen, ei se meitä haitaa yhtään.

• vain se
        j.jussiW-T kirjoitti:

kirjoittelu ja lopeta samalla se toisten viestien poistelu.

• vain se kirjoitti:

kirjoittelu ja lopeta samalla se toisten viestien poistelu.

kirjoittelua enkä myöskään viestien poistelua niiltä osin jotka käsittelevät sukulaisiani tai muita minulle läheisiä henkilöitä.

• kaikki sukulaiset
        j.jussiW-T kirjoitti:

kirjoittelua enkä myöskään viestien poistelua niiltä osin jotka käsittelevät sukulaisiani tai muita minulle läheisiä henkilöitä.

sulle läheisiä.

• kaikki sukulaiset kirjoitti:

sulle läheisiä.

saivartele.

• j.jussiW-T kirjoitti:

Täällä on jotkut ehtineet vastata minun puolestani ja viellä "väärin". Minä halusin, että Oulu kyselyt lopetetaa, (en tarkoittanut sinua). Voit minun puolestani jatkaa kunhan hiukkasen vähennät toisten mollaamista.

• nainen**
        kaikki sukulaiset kirjoitti:

sulle läheisiä.

ikäsi on pilkkuun takertumisesta päätellen aika matala.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe