Eli aika typerä kysymys, mutta onneksi lyhyt: Kumpi on se mystinen homo-korva, johon korvista ei tule laittaa ettei porukat luule sua gayksi??
homo-korva?
13
7822
Vastaukset
- dsadasdas
riippuu naamasta.. jos on pitkä ja musta tukka ja nahka takki ja maiharit päällä nii sua tuskin luullaan gayks
- perseilevä
no vittu etin sitä tietoo itekki >:L
asdfghäöäöäöäöä - Näinkaitjuunii:ooo
Mun mielestä kun ottaa vasempaan korvaan, ni ei mtn. Mut jos oikeesee ni sit.
- asdfhsdfgdfg
Vittu se vaihtelee jokasen ihmisen kohalla, koko homokorvaa ole olemassakaan, imo.
Korvat ne on itse kullakin.
Itse en ole kyllä kysynyt korvieni sekuaalista suuntautumista, mutta näemmä pitäisi.- jepjep
miten ihmiset voi luulla että jos oikeassa korvassa on miehellä korvis jotta se tekee siitä homon??? eiköhän se homous lähde itsestään eikä mistään korviksesta!! voi luoja!
- ugkkh
ei korvis kerro sun seksuaalista suuntautumista :D:D mistähä tälläne juttu o lähteny
- The_horny_lesbian
Toi on 70-luvun homopiirien tuntomerkki 2000-luvulla asialla ei enää ole sen suurempaa merkitystä...
- Karvatussu99
Röhkistä
- Anonyymi
Ei kumpaankaan!
- Anonyymi
tyh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774