MOT

ja Belgi

Miten MOT-ohjelman teesit pätevät Belgeihin. Olen kuullut, että geelibelgit jalostettu jo pilalle.

8

1207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milleen...

pilalle? Pientä perustelua kaipaisin tohon väitteeseen. Sukusiittosia varmasti löytyy sekä geeleistä että työlinjoista. Ja sekopäitäkin molemmista linjoista. Itelläni kaks geelaria, koti- ja harrastuskavereina kivoja mutta tuskin noista työkoiriksi olisi.

• ja vaikka

joku tuossa alempana sairaiksi ja sukurutsatuiksi geelejä väittää niin ainakin omani ovat terveiksi kuvattuja, toinen 11v ja toinen 7v eikä mitään ongelmia vielä kummallakaan ole ollut terveyden kanssa. Mutta mä jo vähän odottelinkin millon joku kirjottaa jotain provosoivaa ja haukkuu jompaa kumpaa linjaa. Ite tykkään kaikista belgeistä, linjaan ja muunnokseen katsomatta.

• sukusiitos %
        ja vaikka kirjoitti:

joku tuossa alempana sairaiksi ja sukurutsatuiksi geelejä väittää niin ainakin omani ovat terveiksi kuvattuja, toinen 11v ja toinen 7v eikä mitään ongelmia vielä kummallakaan ole ollut terveyden kanssa. Mutta mä jo vähän odottelinkin millon joku kirjottaa jotain provosoivaa ja haukkuu jompaa kumpaa linjaa. Ite tykkään kaikista belgeistä, linjaan ja muunnokseen katsomatta.

toisella 0% ja toisella 0,39%.

• tykkää kaikista
        ja vaikka kirjoitti:

Mä en todellakaan tykkää kaikista belgeitä. Mä tykkään vain hyvistä belkeistä, semmosista, jotka ovat sosiaalisia, joilla on kunnon puruote ja jotka eivät pelkää paukkuja eivätkä pimeää. Hyvät belgit ovat kuin taivaassa kun saavat ropsotinpatukkaa kylkiinsä.

• verraten terve

Verraten terve rotu. Suurimmat viat pääkopassa ja sisäelimissä silmissä. Luustollisesti terve rotu.

• tervettä

harvassapa terveitä pelkejä enää. Aika monella nuppi tyhjä, epi vaivaa, liian lyhyt selkä, iposta ei tule mitään eikä esteiden yli päästä. Semmoseks ne menny. Ainoa oikea pelki on työlinjainen. Muut sukurutsattua roskaa.

• jolla ei
        tervettä kirjoitti:

harvassapa terveitä pelkejä enää. Aika monella nuppi tyhjä, epi vaivaa, liian lyhyt selkä, iposta ei tule mitään eikä esteiden yli päästä. Semmoseks ne menny. Ainoa oikea pelki on työlinjainen. Muut sukurutsattua roskaa.

harrasteta / voi harrastaa suojelua on ihan turha, vai? Belgeissä harvoin mitään vikaa, kyllä ne viirapäät on pääasiassa siellä narun toisessa päässä.

• RaijaTeelusikka

No eivät päde millään lailla!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60