Minkälaisista naisista tykkäätte?
Täytyykö olla se kuuluisa tiimalasivartalo, mikä tuntuu olevan kaikkien ihanteena? :p
Millaiset mitat pitää olla?
15
4083
Vastaukset
170/60 (= äö/juoksukilometrit viikossa).
- mullaon
Itselläni on tällaiset mitat:
Pituus: 170 cm
Paino: 63 kg
Vyötärö: 69 cm
Lantio: 101 cm
Rinnanympärys: 95 cm
Ja omaan pitkät jalat sekä melko leveät hartiat ;/
Mitä mieltä? :> - passelit
mullaon kirjoitti:
Itselläni on tällaiset mitat:
Pituus: 170 cm
Paino: 63 kg
Vyötärö: 69 cm
Lantio: 101 cm
Rinnanympärys: 95 cm
Ja omaan pitkät jalat sekä melko leveät hartiat ;/
Mitä mieltä? :>ja ikä oli?
- Kyllä
Mielummin tiimalasi/päärynä kuin omena -vartalo. Ja sillä ulkonäöllä on merkitystä, jos aikoo kymmeniä vuosia katella.
- nörde81
Eli pituus/paino ja äö. Sit vielä D-kupin tisut.
- tiimalasi -nainen
Älykkyyttä riittää (ei virallisesti testattu), pituutta (vain) 167, painoa 57, vyötärö 63, kuppikoko 70/E, joten todella tiimalasi olen, lisäksi lantio ja hartiat leveät.
Mutta eipä sillä miestä ole saanut (tällä hetkellä), joten onneksi ne miehet arvostavat muitakin piirteitä naisissa (itselleen sopivia), eikä valitse naisia pelkkien mittojen vuoksi...- hepreaa
Että minkä manuaalin, millä sivulla on nuo numerokoodit on selitetty. Onko nuo jotakin lisävarustekoodeja vai mitä?
Jep.
Varmasti löytyy miehiä, jotka hurraavat kertomillesi ominaisuuksille kertoen niiden olevan ihannemitat. Saattaisin minäkin hurrata, mutta tiedän ihannemitat vasta sen oikean naisen tavattuani. Ovelasti nuo ihannemitat jonkin verran muuttunevat vuosikymmenten yhteiselon aikana, sillä eihän ihmisen keho samana pysy.
Se miehen saaminen on periaatteessa helppo juttu. Ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan oikean mielialan kanssa ja sano oikeat sanat oikealle miehelle. Vaikeutta lisää se, että tuon oikean miehen pitäisi myös olla oikeassa mielentilassa ja luonnollisesti oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Valitettavasti noin monta oikeaa putkeen alkaa pyörryttää ja kaatumista estääkseen ihminen kaartaa vasemmalle. Kosh.
- mittoja
90-40-60
- amanda ida von fyrkkedali
90-40-60.
Minuako etsit?
Minä olen 90 vuotias, minulla on kuumetta 40 ja pankkitilillä 60 milj. €.
Ota yhteyttä.
- TuutJai
170cm 65-72kg
Leveä lantio on hyvä. Oliskohan ne kuuluisat mitat vaikka 100-70-100. Mitat pitää olla ainakin suuremmat kuin misseillä. - ja pitää
Ei kai niiden mittojen kanssa voi olla niin tarkaa, että jotkin mitat pitää täyttää tai ei tule mitään - kiinnostun naisesta enkä jostain ympärysmitasta.
Mutta mutta, ulkoisesti viehättää eniten sellainen muodokkaan pyöreä, siis isot rinnat ja iso takamus eli kait tuo tiimalasi määrittää aika hyvin ihannetta (vaikkei mun mielestä tarvitse tosiaankaan olla laiha). No, sen voi varmasti selittää sillä, että mies kiinnittää huomion vartalossa siihen, miten naisen vartalo eroaa miehen vastaavasta. Mitä voimakkaampi tuo ero on sitä voimakkaammin vartalo koetaan naiselliseksi. - Karabatsi
168cm63kg/93-75-95/80C
Mitä mieltä? Tavoitteena tiputtaa vielä 5kg ja päästä vyötärön ympärykseen, joka alkaa kutosella :)- TuutJai
MIttojen perusteella ei kannattaisi tiputtaa ollenkaan. Vaikea muuta sanoa näkemättä :)
- MMS
NOIN OIS MULLA AINAKIN..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929