HP kuudes elokuva suunnitteilla
14
735
Vastaukset
- Paatero Punkki
Mä en tajunnu tosta englanninkielisestä tekstistä mitään! Voisko joku suomentaa sen mulle?
- ewks
Eli se menee suunnilleen näin:
Newsweekin haastattelussa Oskar voittaja art direktor Stuart Craig, joka on suunnitellut kaikki viisi harry potter elokuvaa, hän mainitsee että hän on jo aloittanut työt seuraavan harry potter elokuvan parissa
Craig on nyt suunnittelemassa lavasteita kuudenteen elokuvaan "Harry Potter ja Puoliverinen prinssi" mm. tähtitorni, jossa rakastettu henkilö kuolee "Sen pitää olla vaikuttava, kaunis ja liikuttava"Craig sanoo. "Joten odoitan sen tekemistä" Hän on myös odoittaa innoissaan J.K. Rowlingin seitsemännen ja viimeisen Harry Potter kirjan ilmestymistä. "Harry Potter ja Deathly Hallows" ilmestyy kauppoihin 21.7.2007, viikko sen jälkeen kun "Feeniks" on ilmestynyt teattereihin. "en jaksa odoittaa", Hän sanoo. "Meidän pitää tietää mitkä lavasteen pitää säilyttää viimeistä elokuvaa varten."
Ei ihan parasta suomea mutta kai siitä jotain tajuaa. ewks kirjoitti:
Eli se menee suunnilleen näin:
Newsweekin haastattelussa Oskar voittaja art direktor Stuart Craig, joka on suunnitellut kaikki viisi harry potter elokuvaa, hän mainitsee että hän on jo aloittanut työt seuraavan harry potter elokuvan parissa
Craig on nyt suunnittelemassa lavasteita kuudenteen elokuvaan "Harry Potter ja Puoliverinen prinssi" mm. tähtitorni, jossa rakastettu henkilö kuolee "Sen pitää olla vaikuttava, kaunis ja liikuttava"Craig sanoo. "Joten odoitan sen tekemistä" Hän on myös odoittaa innoissaan J.K. Rowlingin seitsemännen ja viimeisen Harry Potter kirjan ilmestymistä. "Harry Potter ja Deathly Hallows" ilmestyy kauppoihin 21.7.2007, viikko sen jälkeen kun "Feeniks" on ilmestynyt teattereihin. "en jaksa odoittaa", Hän sanoo. "Meidän pitää tietää mitkä lavasteen pitää säilyttää viimeistä elokuvaa varten."
Ei ihan parasta suomea mutta kai siitä jotain tajuaa.tähän, että kuudes Potter-elokuva saa ensi-iltansa 21.11.2008 (Päivämäärä on Warner Brossin vahvistama tietoa). Kuvaukset alkavat myöhemmin tänä keväänä. Näyttelijä valinnoista ei ole vielä varmaa tietoa.
- Maitotuote
tanzu84 kirjoitti:
tähän, että kuudes Potter-elokuva saa ensi-iltansa 21.11.2008 (Päivämäärä on Warner Brossin vahvistama tietoa). Kuvaukset alkavat myöhemmin tänä keväänä. Näyttelijä valinnoista ei ole vielä varmaa tietoa.
Niin ja edes se ei ole varmaa että näytteleekö Daniel harry Potteria...
- juupelispuupelis
Maitotuote kirjoitti:
Niin ja edes se ei ole varmaa että näytteleekö Daniel harry Potteria...
Tuli luettua että pääosa nuoret ovat mukana ainakin kutosessa, seiskassa eivät ilmeisesti saa pitää roolejaan halusivat tai eivät
- M.I.C
juupelispuupelis kirjoitti:
Tuli luettua että pääosa nuoret ovat mukana ainakin kutosessa, seiskassa eivät ilmeisesti saa pitää roolejaan halusivat tai eivät
Liian vanhoja näyttlelemään teini velhoja. Tosin se ei ole ennenkään estänyt, että vanhempi ihminen näyttelee niin. Mut ei voi mitään. Kunhan valitsee hyvät näyttelijät, niin ettei yksi elokuva pilaa koko elokuva saagaa.
- ei ole
juupelispuupelis kirjoitti:
vielä vahvistettu. Ainostaan Rupert on käsittääkseni vahvistanut itse olevansa mukana PP:ssä.
- M.I.C
ei ole kirjoitti:
vielä vahvistettu. Ainostaan Rupert on käsittääkseni vahvistanut itse olevansa mukana PP:ssä.
Jatkoa, koska siitä näytemästä on kohuttu tai ainakin hänen osastaan?
- M.I.C
tanzu84 kirjoitti:
tähän, että kuudes Potter-elokuva saa ensi-iltansa 21.11.2008 (Päivämäärä on Warner Brossin vahvistama tietoa). Kuvaukset alkavat myöhemmin tänä keväänä. Näyttelijä valinnoista ei ole vielä varmaa tietoa.
Ei löydy tollasta tietoo mistään Warnerilta kuule.
- Niin se vain on...
M.I.C kirjoitti:
Kun pitää kirjoitella muiden nimimerkillä.
- M.I.C
Niin se vain on... kirjoitti:
Kun pitää kirjoitella muiden nimimerkillä.
Ei täällä kannata vinkua jos ei ole rekisteröinyt nimimerkkiään. M.I.C on mun nimikirjaimet joten käytän sitä kuten olen käyttänyt jo monella monella monella forumilla ennenkin.
- pitää
M.I.C kirjoitti:
paikkaansa. Asiasta on uutisoitu mm. HP-faneissa, joskus viime vuonna: http://www.vuotis.net/hpfanit/2006/08/puoliverinen-prinssi-ensi-iltaan-21.htm
M.I.C kirjoitti:
mitään valehtele. Kato vaik ite: http://www.vuotis.net/hpfanit/2006/08/puoliverinen-prinssi-ensi-iltaan-21.htm
- jostain
luin että kuvaukset alkavat kesälomien päätyttyä, näinkö oikein??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979