Miehet koskettelee

ihanainen_puss

Tulipa yks hassu ja ei ollenkaan ikävä asia mieleen...

Useasti baarissa ollessani saan huomiota joka vähintäänkin tämän naisen saa hymyilemään, ja myös hiukan hämilleen. Nimittäin miesten koskettelut. En puhu nyt mistään varsinaisesta takapuolen nipistelystä tai kouraisuista (näitä läppään heti sormille, vähintään), vaan sellaisista "viattomista" kosketteluista.

Tässä talven aikana koettua: miehet nuuhkii hiuksiani, miehet sivelee ohikulkiessaan selkääni/vyötäröä, sipaisevat olkapäätä, koskettelevat niskaa, suukottelevat niskaa, tulevat kohti ja mojouttavat pusun poskelle, otsalle, joku jopa suulle.

Nämä ovat siis sellaisia ohimeneviä, eivät jää "tyrkylle" tms. Oma nainenkin saattaa olla mukana, ehkä vain huikkaavat hei, tai hymyilevät mukavasti.

Viime reissulla minua jo nauratti kun kolmas mies kosketti selkääni/vyötäröäni... tilanteet ovat nopeasti ohi, ja piristävät kummasti.

Periaatteessa inhoa kaikkia mieheiä jotka tulevat liian liki (jos en ole siihen suostunut), mutta nämä ovat olleet sellaisia ettei niillä ole edes mielestäni mihinkään pyritty.

Muutama mies on pyytänyt anteeksi, ettei voinut olla esim. antamasta suukkoa niskaani :)

Mikäs teidät miehet saa noin toimimaan?

27

5082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkossa...

et enää tee sitä sienikastiketta ilman asiaan kuuluvaa valvontaa...

• ....

Ehkä olemuksessasi on niin voimakas eroottinen lataus, että miesten on pakko kosketella.

Itselleni ei tosin tulisi pieneen mieleenkään koskea naiseen, jonka kanssa en ole koskaan vaihtanut sanaakaan. Ei sillä ettenkö tykkäisi koskettelemisesta, mutta itse aina pyrin kunnioittamaan toisen ihmisen oikeutta koskemattomuuteen ja oikeutta "omaan tilaan".

Tosin tuo periaatteeni vissiin joutaa romukoppaan, jos kerran naiset nauttivat siitä kun tuntematon mies tulee nuuhkimaan hiuksia ja hyväilemään niskaa.

• mutta....

sama täällä kuin ap:llä mutta tapahtuu työpaikalla..eräs miespuolinen työkaverini (itse olen siis n) ohimennessään sipaisee hartioitani, käsivarsiani tai hiuksiani, joskus tulee viereen tai taakseni seisomaan ihan liki, ei nyt ihan painaudu minua vasten mutta melkein. Tämä vain silloin kun muita ei ole lähettyvillä, toisten läsnäollessa hän vitsailee ja vähän kuin kiusaa minua ei kuitenkaan pahantahtoisesti.

Kerran tosin erehtyi (??) sanomaan toisten työkavereiden kuullen minulle että anteeksi etten ole ehtinyt huomioimaan sinua niin kuin olisin halunnut. Otin asian huumorilla, mistä hän ei ilmeisesti oikein tykännyt. Katselen häntä mielelläni ja hymyilen ja juttelen.

Ja tämä mies on varattu, itse olen vapaa.

Tykkään hänestä tosi paljon ja eipä olisi mitään jatkojakaan vastaan mutta vielä ainakaan ei työn ulkopuolella ole pidetty minkäänlaista yhteyttä, sanoin kyllä hänelle etten kovin helposti yhteystietojani kenellekään antaisikaan (juteltiin ihan toisen asian tiimoilta)

Onko tämmöinen käytös vain miesten hupia vai olisiko hän seksiä vailla vai tykkääkö minusta vain muuten vain??

• vailla!
        mutta.... kirjoitti:

sama täällä kuin ap:llä mutta tapahtuu työpaikalla..eräs miespuolinen työkaverini (itse olen siis n) ohimennessään sipaisee hartioitani, käsivarsiani tai hiuksiani, joskus tulee viereen tai taakseni seisomaan ihan liki, ei nyt ihan painaudu minua vasten mutta melkein. Tämä vain silloin kun muita ei ole lähettyvillä, toisten läsnäollessa hän vitsailee ja vähän kuin kiusaa minua ei kuitenkaan pahantahtoisesti.

Kerran tosin erehtyi (??) sanomaan toisten työkavereiden kuullen minulle että anteeksi etten ole ehtinyt huomioimaan sinua niin kuin olisin halunnut. Otin asian huumorilla, mistä hän ei ilmeisesti oikein tykännyt. Katselen häntä mielelläni ja hymyilen ja juttelen.

Ja tämä mies on varattu, itse olen vapaa.

Tykkään hänestä tosi paljon ja eipä olisi mitään jatkojakaan vastaan mutta vielä ainakaan ei työn ulkopuolella ole pidetty minkäänlaista yhteyttä, sanoin kyllä hänelle etten kovin helposti yhteystietojani kenellekään antaisikaan (juteltiin ihan toisen asian tiimoilta)

Onko tämmöinen käytös vain miesten hupia vai olisiko hän seksiä vailla vai tykkääkö minusta vain muuten vain??

"Ja tämä mies on varattu, itse olen vapaa.

Tykkään hänestä tosi paljon ja eipä olisi mitään jatkojakaan vastaan"

Siis yleisesti hyväksyttyjen käyttäytymisnormien mukaan varattujen kanssa ei ruveta yhtikäs mihinkään, tajusitko! Muuten olet pelkkä lutka!

• ihanainen_puss

En usko tuohon "voimakkaaseen eroottiseen latauksen", ellei se sitten väreile ihan sekunnissa silmille :)

Älä vielä heitä periaatteistasi romukoppaan, koska ei tuo liian liki tuleminen välttämättä ole hyvä. Ja nämä em. tilanteet ovat todellakin tuntuneet niin "viattomilta". Eria asia jos joku tulee kännissä liian lähelle, painautuu tai muuten väkivalloin tekee itseään liki... yäk. Sellainen saa hätistykset! Mutta näissä em. tapauksissa en ole edes välttämättä ehtinyt reagoimaan.

• YÖK(N)

No turha on ainakaan tulla NUUHKIMAAN TUOSTA VAAN meikäläistä! (Olen nainen siis.)

ÄLLÖTTÄÄ tollaset hiplailijat ja pillun perässä juoksentelijat!

YÖK!

• jooniijuu

Oma nainen saattaa olla mukana ja tuntematon mies tulee suukottelemaan sinua suulle, niskaan ja nuuhkimaan hiuksiasi?

Katso siitä vitamiinipurkistas, ettei se päiväys vaan ole mennyt umpeen.

• "Mikäs teidät miehet saa noin toimimaan?"
      - Mielenterveysongelmat.

• tai...

...TAI PAHANLAATUINEN PUUTE!

• naurunremakka

Tuota nyt ei usko kukaan. Jos baarissa on tungosta niin siellä on vähän pakko kosketella ihan vahingossakin. Helposti kai siitä voi huomionkipeä nainen muodostaa sellaisenkin harhan että miehet olisivat muka kiinnostuneita. Joopa joo, kaikki miehet tulee kiimaisina koskettelemaan sua. Todella uskottavaa.

• saa käydä

ohimennen kourimassa kuka vain (tai varmaankin vaan tarpeeksi hyvännäköinen) mies? Ja lääppimässä niskaa, kun on "ihan pakko"?

Itsekunnioitusta voisit vähän kehittää..

• maine...

ulkomaillakin on se mikä on...

• ap.

Onko tämä niin uskomatonta, ettei miehet edes tunnusta näin tekevänsä? Ja totta siis joka sana, enkä itseäni kamalan kiimaisenakaan pidä, varsinkin kun ko. tilanteet ovat tuleet yllättäen, ilman miinkäänlaista flirttiä, tms.

Ja eräälle vastanneelle: jollakin on jopa saattanut olla nainen mukana, ei edes suurimmalla osalla.

Ja mainitsin kyllä että sellaiset "kourijat" saavat kyllä hutia. (Eli jos takapuoleen tai rintoihin käy käsiksi, niitä nyt harvemmin onneksi kukaan nainen varmastikaan kohtaa).

Ja enhän minä ole kenellekään mitään lupaa antanut, kun en ole edes siihen juurikaan pystynet edes reagoimaan. Tilanne on ohi hetkessä.

Mut, ok. Te miehet ette tee näin, ettekä tunne ketään joka tekisi. Väärä foorumi kysellä ilmeisesti sittenkin...

Ja vielä, se mitä olen huomannut, yksikään näistä ei ole ollut mitenkään ällöttävä tai kamalan jurrissa, ja sehän tässä onkin saanut hämilleen. Koska ei nyt ihan kamalan yleistä ole suomalaiselle miehelle tuo koskettelu (ilman taka-ajatuksia), saatikka poskisuudelmat tuttavien tavatessa...

• ap:lle

älä välitä asiattomista vastauksista. Kuten kerroin, kokemuksesta tiedän että miehet koskettelee, eikä siihen ehdi todellakaan sanoa juuta ei jaata.
        Mietin minäkin sitä taustatekijää, että miksi mies haluaa koskettaa hellästi jos ei ihan tuntematonta niin ainakin puolituttua naista? Osoittaakseen sillä mitä?

Perseenpuristelijat ja tissienkourijat saa minultakin huutia, mutta nyt siis ei puhutakaan näistä, näin ymmärsin

• kosketellaan...
        ap:lle kirjoitti:

älä välitä asiattomista vastauksista. Kuten kerroin, kokemuksesta tiedän että miehet koskettelee, eikä siihen ehdi todellakaan sanoa juuta ei jaata.
        Mietin minäkin sitä taustatekijää, että miksi mies haluaa koskettaa hellästi jos ei ihan tuntematonta niin ainakin puolituttua naista? Osoittaakseen sillä mitä?

Perseenpuristelijat ja tissienkourijat saa minultakin huutia, mutta nyt siis ei puhutakaan näistä, näin ymmärsin

Kyllähän naisetkin hiplaa kaiken maailman kankaita ja turkkeja kun ne tuntuu niin kivalta koskettaa. Siksi mieskin hipaisee naista. Tai nuuhkaisee niskasta kuten nainen nuuhkaisee kukkaa. Vai onko teillä naisilla useinkin helliä tunteita kankaita tai kukkia kohtaan?

• kosketellaan...
        kosketellaan... kirjoitti:

Kyllähän naisetkin hiplaa kaiken maailman kankaita ja turkkeja kun ne tuntuu niin kivalta koskettaa. Siksi mieskin hipaisee naista. Tai nuuhkaisee niskasta kuten nainen nuuhkaisee kukkaa. Vai onko teillä naisilla useinkin helliä tunteita kankaita tai kukkia kohtaan?

Tämä koskettelu tai nuuhkaisu tapahtuu ihan ohimennen huomaamatta. Siksi kukaan miesvastaaja ei tunnusta tekevänsä moista. Ei teekään, tietoisesti. Toisin sanoen tähänkään miehiseen eleeseen ei kannata sijoittaa piilomerkityksiä.

• Aisla-82

Taitaa vähän tykätä. Siis ne kaikki. Nyt kuulit sen mitä halusitkin;)

Toisaalta voisin vastata, että oletkin todennäköisesti vieraillut armeijan ruokalassa, etkä baarissa.

• ihanainen_puss

No, en ole ajatellutkaan että minua ihan hirviönä pitäisivät jos koskettelemaan tulevat. Ja ei, sitä en halunnut kuulla koska näin päättelin ihan omassa pikku päässäni.

Halusin vain kuulla miehiltä miksi näin tekevät, kun eivät sillä mitään selvästi halua saavuttaa.

Enkä sano että joka kerta baarissa joku tulee sipasemaan, en todellakaan.

• kosketellaan...
        ihanainen_puss kirjoitti:

No, en ole ajatellutkaan että minua ihan hirviönä pitäisivät jos koskettelemaan tulevat. Ja ei, sitä en halunnut kuulla koska näin päättelin ihan omassa pikku päässäni.

Halusin vain kuulla miehiltä miksi näin tekevät, kun eivät sillä mitään selvästi halua saavuttaa.

Enkä sano että joka kerta baarissa joku tulee sipasemaan, en todellakaan.

Etkö tajunnut että Aslan kommentti oli ironiaa? Taidat oikeasti sittenkin vain kuvitella.

• ihanainen_puss
        kosketellaan... kirjoitti:

Etkö tajunnut että Aslan kommentti oli ironiaa? Taidat oikeasti sittenkin vain kuvitella.

Turha vääntää kättä siitä onko tämä sinun mielestäsi totta vai ei, kun kyse ei ole ollut siitä.

Ja ironiaa? No sen verran hyvä itsetunto minulla on että en edes uskoisi muuta...

• niin, vittu kuinka luuseri ihmisen pitää olla et tulee jonnekkin nettiin kalasteleen itelleen kehuja. Mä en ainakaan vittuillessakaan ruoki kenenkään pikku-pissiksen pillu-egoa, kyllä se elämä vielä opettaa kuitenkin jossain vaiheessa joten sama aloittaa koulutus ja totuttautuminen jo hyvissä ajoin :-)

• ihanainen_puss
        yrmio kirjoitti:

niin, vittu kuinka luuseri ihmisen pitää olla et tulee jonnekkin nettiin kalasteleen itelleen kehuja. Mä en ainakaan vittuillessakaan ruoki kenenkään pikku-pissiksen pillu-egoa, kyllä se elämä vielä opettaa kuitenkin jossain vaiheessa joten sama aloittaa koulutus ja totuttautuminen jo hyvissä ajoin :-)

... kouluttamisestani :)
        Mutta olenko millään tavalla itseäni kehunut? Ja pikku-pissis en ole, ikään on pikkasen enemmän, eikä mulla egossakaan ole kyllä vikaa, en ole ainakaan huomannut.

Jos kehuja haluaisin, niin olisin toki kertonut niistä ylivoimaisista positiivisista puolistani hiukan enemmän, mutta mä olen vaatimaton ;-)

Joskus siis tulee hassuja ajatuksia, muistoja mieleen, sitten seuraavana välähtää että josko joku osaisi kommentoida? Siinä mielestäni aivan riittävä syys laittaa viestiä tämän tyypisille foorumeille, ei ollenkaan sen korkeampaa matematiikkaa.

• puute, moukkamaisuus, junttius, 'lippis väärinpäin' amitsun olen palkinto jokaiselle maailman naiselle asenne, viina, yleinen baarin hälinä ja sekamelska. Siinähän niitä noin ensalkuun.

Joskus se voi tosin olla ihan tahatontakin, kerran narikkajonossa joku tönäs mua takaapäin ja horjahdin jotain edessä seisovaa pikkulutkaa vasten. Eiköhän tosta noussu sellainen metakka ettei mitään järkeä, ämmä kiljuu portsarille tippa linssissä et 'tuo ahdistelija' ei tuu hänen kanssa an samaan aikaan ulos ja muuta vastaavaa paskaa. No onneks oli tuttu mesta ja tutut poket, ilman pikku rahoittelua multa ois palanu käämit totaalisesti. Siinä oltiin vastavittuilun saralla jo sillä asteella et eukko ois saattanu kohta puoliin käydä muhun jopa fyysisesti käsiksi, vitustako sitä tietää mitä siitä ois seurannu 3 promillen kännissä, tiiä vaik oisin suutus / viinapäissäny ladannu päin näköä jos tilanne ois menny siihen.

• PIKKULUTKILLE!

Se on ainoa mitä ne ymmärtää...

• eheeee

Meinaatko että Erskat katukäytävällä tulee ja MOISKAUTTAA SUORAAN SUULLE tosta vaan ja jatkaa sitten matkaansa "muina miehinä"...eheheeee - en usko!

Noi sun "kiksit tilanteesi" on taatusti känni-iltana baarissa koettua. (kun kännisiltä äijiltä katoilee estot)

• ap.

Kerran tai kaksi, joku on moiskauttanut suukon suulle, baarissa. Ja siihen se tosiaan on jäänyt, ehkä on moikannut, hymyillyt tai sanonut jotain tyyliin; en voinut olla tekemättä, anteeksi. Ja siis baarissa. Ei kadulla.

Joo, samaa mieltä, äijiltä katoilee estot.

• Anonyymi
        ap. kirjoitti:

Kerran tai kaksi, joku on moiskauttanut suukon suulle, baarissa. Ja siihen se tosiaan on jäänyt, ehkä on moikannut, hymyillyt tai sanonut jotain tyyliin; en voinut olla tekemättä, anteeksi. Ja siis baarissa. Ei kadulla.

Joo, samaa mieltä, äijiltä katoilee estot.

Minäkin (nainen) olen joskus laskenut käteni miellyttävän oloisen miehen harteille.
        Tulihan siitä minulle hyvä mieli..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe