Erehdyttekö te miehet oikeastikkin jatkuvasti ihmisistä, vai onko tuo moikkaaminen jokin säälittävä iskuyritys?
Tuntemattomien tervehtiminen
17
1471
Vastaukset
Tosin olen pistänyt merkille, että kun katson ketä tahansa ventovierasta silmiin, niin miestä tai naistakin, minulle usein moikataan. Niinpä minä moikkaan takaisin.
Joskus sattuu niinkin, ettäminä moikkaan jotain tutukseni luulemaa ja sen tajutessani minua alkaa nolottaa. Että äläs likka luule liikoja omasta viehätysvoimastasi. Kyse ei ole iskuyrityksistä, etenkään säälittävistä.- adrianleewerkuhn1
Jos moikkaa sataa vastaantulevaa neitoa ja kymmenenkin impyettä heilauttaa kätöstä takaisin ja heistä vain yhdeksän epähuomiossa/erehdyksessä, saattaa tuo jäljelle jäänyt altruistinen tervehtijä kenties jopa antaakin...
- Ihan nätti nainen
Onko moikkaamalla mahdollista iskeä joku?
En ole koskaan ajatellut että sillä tavoin
miehet olisivat yrittäneet iskeä minua.
Toivottavasti ei ne lukemattomat miehetkään joita
olen moikkaillut.
Enkä todellakaan iskumielessä vaan ihan omaksi ja
miksei toisenkin iloksi.
Emme kai nyt lähde aliarvioimaan miehiä noin?
Tai yliarvioimaan itseämme? - -.-.-
me kaikki halutaan niin kipeesti sua
- MMies
Taas yksi flirttigurun uhri.
- Anonyymi
Sinulla on ollut jo varhain palstagubbe tämä ns nicci tulilla
- Herra37
Enpä nyt muista tähän hätään millä palstalla joku suomalainen nainen vähän aikaa sitten totesi että hän oli juuri tullut Espanjasta ja kuinka ihanan kohteiliaita ja flirttailevia oli miehet siellä. No mitäpä sitten seuraavaksi saa lukea. On se sitten hirveää jos suomalainen mies heittäytyy kohtaliaaksi ja tervehtii ja flirttailee. Eli siis suomalaisen miehen taholta se on säälittävä iskuyritys mutta jos olisi joku ulkomaalainen mies ollut kyseessä niin se olisi sitten niin ihqua ja hurmaavaa käytöstä, niinkö se menee?
- Anonyymi
Se riippuu tietysti lainista kuten kauan naisena esiintyen kirjoittelut mies tiedät hyvin
- Hossi-68
Mistäs sinä moisen käsityksen olet saanut et tuntemattoman tervehtiminen olisi jokin iskuyritys ?
Itse tervehdin aina jos vastaan tulee joku joka katsoo suoraan kohti on sit vastaantulija kumpaa sukupuolta tahansa.
Onko sinulle kenties outo käsite hyvät tavat. - IngallsinLaura
ainakin meidän työpaikalla.
Ja kyllä mun mielestäni on ihan fiksua jossain vaiheessa alkaa moikata sitä tyyppiä, jonka vastapäätä on istunut viimeiset 5 vuotta aamuin illoin esim. junassa.
Samoin salille tullessa morjenstetaan, kuten myös asiakkaiden auloissa ja kotitalon rappukäytävässä.
Kaikki muut tapaukset ovat yleensä niitä, että se sen tuttu kävelee sun takanasi :)- Anonyymi
Joo näin se on rutiinilla lapa pystyyn vaan, pakkohan se on kuitenki ym
- Serpico
se on säälittävä iskuyritys. Samalla kerään aineistoa ihmisten reagointitavoista Learyn hengessä.
- Serpico
sinä et vastannut tervehdykseen. Pisteesi edustavat heikkoa keskitasoa.
- Anonyymi
Kärsämäki enkeli ajaa kokoomus polkupyörää, hyvä Tuksu mukana, kauniisti myynti kunnossa Eero Kyllönen Kalajoki antoon.
Kenet ottaisin.miten Kokoomus hoitaa rahan palautuksen.
T. Talous-- Anonyymi
Sinä saa niiltä mitähän
- Anonyymi
Oli ihana käydä kotosuomessa jossa ihmiset tervehtii ja hymyilee.
- Anonyymi
En tervehdi mutta tervehdin takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774