Että Ellen Whiten uni = adventtitotuus voi olla oikeassa mutta sehän selviää vasta sitten kun Jeesus tulee takaisin.
Voi se olla niinkin
4
100
Vastaukset
- A.Kivi
Ellen White oli oikea terveyden esikuva hän painoi aikuisena 36 kg.
Syömishäiriöt ovat mielenterveyden häiriöitä.
Synnytykset olivat vaikeita alipainosta johtuen.
Kiireisen elämän ja sairaaloisen alipainon vuoksi luultavasti häneltä kuoli kaksi lasta?
Saiko hän profetian tästä?
Jos Ellenin sanotaan olevan maailman rakkaudellisin ihminen niin miksi joku saa syyn heittää kivellä päähän häntä?
Kuinka kauan Ellenin tajuttomuus kesti kun hän sai kivestä päähän?
Adventtiopin mukaan kivenisku paransi Ellenin päätä. - Raamatuntuntemus riittää
"Adventtitotuus" on selvä jokaiselle Raamattunsa tuntevalle. Ei siihen tarvita Herran tulemusta. Adventismiin voivat narahtaa sellaiset, jotka eivät riittävästi tunne Sanaa.
- UnaFortuna
tuntevat liittyvät Adventti kirkkoon. Onhan
Adventti kirkossa rehellisin raamatun tulkinta.
Eikä siellä arvosteta Raamatun ulkopuolisia
pyhyyksiä. Siellä pystytään antamaan kunnia
itselleen Jumalalle. Tämä kunnian anto Jumalalle
on vierasta Jumalan vastustajien kirkoissa!
Jeesus on Herra! Maran ata! UnaFortuna kirjoitti:
tuntevat liittyvät Adventti kirkkoon. Onhan
Adventti kirkossa rehellisin raamatun tulkinta.
Eikä siellä arvosteta Raamatun ulkopuolisia
pyhyyksiä. Siellä pystytään antamaan kunnia
itselleen Jumalalle. Tämä kunnian anto Jumalalle
on vierasta Jumalan vastustajien kirkoissa!
Jeesus on Herra! Maran ata!Eivät Raamatun hyvin tuntevat erehdy harhaoppiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039