Ellen White Jumalan sanansaattaja

Jeesuksen todistus

Jeesus ja Ellen ovat samanlaisen vihan kohteena. Ovathan molemmat Jumalan kutsumia ja lähettämiä. Siksi heidän molempien vastustajansa ovat samasta lähteestä, pääperkeleestä!

8

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samanvertaisia?

"Jeesus ja Ellen ovat samanlaisen vihan kohteena. Ovathan molemmat Jumalan kutsumia ja lähettämiä."

Taitavat olla aika lailla samanvertaisiakin.

• adventtitotuutena

Sekä joka sanoo Ellen Whiteä vääräksi profeetaksi syyllistyy syntiin ja joutuu helvettiin.

• sinä olet
        adventtitotuutena kirjoitti:

Sekä joka sanoo Ellen Whiteä vääräksi profeetaksi syyllistyy syntiin ja joutuu helvettiin.

Sanon "Ellen White oli väärä profeetta".

Mikä määrittelee tämän synniksi ja missä kerrotaan tämän synnin tuomiosta?

Kertooko Raamattu tästä ainoasta oikeasta lopunajan "profeetasta"?

Raamatun Sana on totuutta, eikä siellä ole mainintaa mistään muusta totuudesta. Adventtitotuus, mitä se on, harhaoppiako?

• adventtitotuutena kirjoitti:

"Sekä joka sanoo Ellen Whiteä vääräksi profeetaksi syyllistyy syntiin ja joutuu helvettiin."

Sanon Ellen Whitea vääräksi profeetaksi, koska hän on väärä profeetta. En tee siinä syntiä, enkä joudu helvettiin.

• profeetta, ei ole
        adventtitotuutena kirjoitti:

Totuus on, että Ellen White erosi paljon Raamatun profeetoista:

Ellen White näki valheellisen näyn pelastuksen ”suljetusta ovesta”. Raamatun profeetat eivät nähneet koskaan valheellisia näkyjä.

Ellen White korjasi jälkeenpäin kirjoituksiaan, kun niissä huomattiin virheitä. Raamatun profeetoiden ei ole todettu koskaan muuttaneen kirjoituksiaan jälkeenpäin.

Ellen White ennusti Kristuksen takaisintulon ajankohdan ja epäonnistui siinä. Raamatun profeetat eivät koskaan tehneet tällaista virhettä.

Ellen White ansaitsi kirjoituksillaan. Raamatun profeetat eivät käyneet kauppaa kirjoituksistaan.

Ellen White oli ristiriidassa Raamatun kanssa yli 50 kertaa. Raamatun profeetat olivat harmoniassa keskenään.

• Nim.KK
        Tutkiva_huomio kirjoitti:

"Sekä joka sanoo Ellen Whiteä vääräksi profeetaksi syyllistyy syntiin ja joutuu helvettiin."

Sanon Ellen Whitea vääräksi profeetaksi, koska hän on väärä profeetta. En tee siinä syntiä, enkä joudu helvettiin.

Mistä tiedät ettet joudu helvettiin? Kuka miestä tietää mitä kuoleman jälkeen meille tapahtuu?

Mitä jos kristinusko onkin keksitty tarina, jonka taustalla muuta?

Moni kliinisesti kuoleena ollut. Todistaa muuta kuin tuomioita olevan edessä. Vaikkei ole koskaan mihinkään uskonut.

• Nim.KK kirjoitti:

Mistä tiedät ettet joudu helvettiin? Kuka miestä tietää mitä kuoleman jälkeen meille tapahtuu?

Mitä jos kristinusko onkin keksitty tarina, jonka taustalla muuta?

Moni kliinisesti kuoleena ollut. Todistaa muuta kuin tuomioita olevan edessä. Vaikkei ole koskaan mihinkään uskonut.

Tiedän sen, etten joudu helvettiin siitä, että minulla on Jeesuksen antama pelastusvarmuus. Ei sitä sellaiselle voi selittää, joka pitää kristinuskoa keksittynä tarinana, mutta minulle se on totta.

Kliinisesti kuolleista ja elämään palanneista kai kerrotaan usein, että he ovat nähneet käytävän, joka johtaa johonkin. Harvoin he ovat kuitenkaan päässeet tätä käytävää pidemmälle.

• Miten niin samanlaisen vihan. Jeesus tapettiin ristille ja Ellen kuoli vanhuuteen.

Jeesusta vainottiin ja syytettiin väärin. Elleniä ei edes vainottu. Aikalaiset uskovat kyllä totesivat Ellenin vääräksi profeetaksi ja harhaoppiseksi. Siksihän hänet kristillisestä metodistikirkostakin erotettiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe