Mitä mieltä porukka on salkkareiden realistisuudesta, esimerkiksi Kentaurin suhteen?
Salkkarit
12
1309
Vastaukset
- huh huh
Siis halusitko tähän vastauksena vain yhden mielipiteen vaan?
Vai viittasitko omaan mielipiteeseesi? Sitä ei tuosta viestistä kyllä löydy... - salatut
se on ainakin vähän kummallista että kaikki työskentelevät samassa työpaikassa (esim. Kentaurissa tai Snow teamissa)Sekin on vahän outoa että ikinä ei käydä muissa kaupoissa kuin Stellanssissa...
- ei koskaan
maksa mitään. Kukaan ei valmista ruokaa, korkeintaan leikkaa vihanneksia, silti asiakkaat syövät hyvällä halulla ihan oikeannäköisiä annoksia. Ainakaan minä en ole nähnyt sähköhellaa missään. En ole nähnyt mikroakaan, jos ne vain lämmitetään.
Työntekijöitä on paikalla yhtä monta kuin asiakastakin.valmistetaankin etukäteen. Koska ei nill olis aikaa siel mitää alkaa tekemään. Sitä paitsi asuntojen hellatkaan ei ole oikeita. Tiedän tämän, koska mä olen käynyt siel studiolla.
- yhdessäkään
tanzu84 kirjoitti:
valmistetaankin etukäteen. Koska ei nill olis aikaa siel mitää alkaa tekemään. Sitä paitsi asuntojen hellatkaan ei ole oikeita. Tiedän tämän, koska mä olen käynyt siel studiolla.
jääkaapissa pala valot.
- keittiö
Kentaurin keittiö on aivan olematon. Tiskiallas löytyy kyllä.
Missä ne lounaat ja jäätelöannokset väsätään... - Sammalsuu
Miksi taas ruikutetaan samoista asioista! Voi hyvä ihme. Koettakaa lapset tajuta, että televisio saran tekeminen ei ole halpaa puuhaa. Roolihahmot käyvät Stellanssissa, koska studiossa on sen lavaste. Aika kalliiksi tulisi lähteä jonnekin Kannelmäen Prismaan kuvaamaan sitä, kun Tuomo ostaa Sallalle jäätelöä. Joskushan näin tehdään. Vastahan Lasse ja Paula olivat kaupungilla Annikan koruostoksilla. Älkää aina haukkoko vaan nähkää hyvät asiat sarjassa. Työpaikat selittyvät jälleen kerran samalla asialla. On helppoa, kun tietyt työpaikat kuten Kentauri, Snow Team ja kauppa ovat lavasteissa, joten niissä on halpaa ja helppoa kuvata. Kaikkien työpaikkoja ei voi tietenkään lavastaa, koska studioiden tila on rajallista. Nauttikaa hyvistä tarinoista ja lopettakaa pikkuasioista mariseminen. Niin minäkin teen.
jotkut ilmeisesti luulee, et se talo, mis ne asuu ni sekin on oikeasti joku kerrostalo, vaik ne kaikki asunnot ja rappukäytäväkin on lavaste. Esim. niitä rappukäytäviä ei ole kuin yksi, ja sit ku ollaan tokas kerrokses, ni ovien nimikyltit vaihdetaan. Itse asunnot sijaitsevat eri kohdassa kuin rappukäytävä.
- samasta
aiheesta, niin eikö jokainen sarjaa sivuava kirjoitus ole voitto tuottajille. Sehän osoittaa, että ohjelmaa katsotaan.
Ja toisaalta, tännehän tulee jatkuvasti uusia kirjoittajia. - kasari
jaa mistä hyvästä tarinasta pitäis nauttii...salkkareiden..just joo...
- ongelmana
kasari kirjoitti:
jaa mistä hyvästä tarinasta pitäis nauttii...salkkareiden..just joo...
On tuon Emman rooli (Romeon entinen),missä hän joutuu vuorosanansa puhumaan kuin Räikkönen,jotain ääntä tulee (selvää en saa sanoista), huulet ei liiku, ilme on aina sama,kuin vahanukella.
Luulisi että työttömiä näyttelijöitä olisi, josta valita .Vai onko tuo osa tarkoitus noin esittääkkin.?
- Anonyymi
Idioottien sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009