sätissä syntyneisiin IhmisSuhteisiin, niiden kestävyyteen ja uskottavuuteen, luotettavuuteen?
Onko Sätti nykyisin kuin mikä tahansa kirjeenvaihtopalsta -tyyppinen ihmisten lähestymispaikka?
Uskotteko, että ihmisen oppii tuntemaan Hänen kirjoittamiensa rivien perusteella? -jopa paremmin kuin kasvotusten jutellen?
Ihmetellen vuorovaikutuksen merkitystä Sätissä
ElleN
Chat 40
Uskotteko
26
1518
Vastaukset
- siksi
en ole käynyt siellä koskaan.
- Ellen.A
käväsemään, testaamaan tilanteet ;D
- Loistava.polku
Parhaan naispuolisen ystäväni olen tavannut KissFM:n chatissa vuonna 1995.
- Ellen.A
pitkästä luottamussuhteesta :D
Kiitos vastauksestasi
- jpntar
...:))Pari todella hyvää ystävää olen saanut juuri netistä...:)))))
- Ellen.A
kutakuinkin... ajatusten ja sielujen kohtaamista,
verbaalitasolla,
sitten ehkä myöhemmin ihan kohtaamisen kautta,
muuttuen arjen ystävyydeksi :D
- kikakakkonen
,,,missä vain, mutta odotuksien kanssa pitäisi olla maltillisempi.
Olen tavannyt ns ystävyyden nimissä ja mitä aina ihmettelen kuinka ihmiset voivat tunnistaa toisensa kaukaakin, vaikkei niin tarkkaan olisi tuntomerkkejä sovittukaan.
Opin sen, että jos ihminen löytää toisensa ei siinä tarvitse miettiä kuinka se kävikään.- Ellen.A
Miksi miettiä, miten tiet kohtaavat?
... pitäisi vain olla tyytyväinen, että ne ovat jossain vaiheessa leikanneet toisiaan niin, että siitä on syntynyt jotain yhteistä ... ;D - IlonalleM
Ellen.A kirjoitti:
Miksi miettiä, miten tiet kohtaavat?
... pitäisi vain olla tyytyväinen, että ne ovat jossain vaiheessa leikanneet toisiaan niin, että siitä on syntynyt jotain yhteistä ... ;DMinä tiedän monta chatti pariskuntaa joilla on mennyt hyvin.Varmaan sinäkin.
Mielestäni yks parhaita tutustumis keinoja!
"Halit sinulle ja hyvää yötä" - Ellen.A
IlonalleM kirjoitti:
Minä tiedän monta chatti pariskuntaa joilla on mennyt hyvin.Varmaan sinäkin.
Mielestäni yks parhaita tutustumis keinoja!
"Halit sinulle ja hyvää yötä"ketkä ovat onnistuneet välttämään Sätin Karikot...
Toisaalta tiedän kaapin toisen puolenkin,
sen -ei-niin-säädyllisen-vaihtoehdon,,,
Näiden onnistumisten myötä
uskon sätin mahdollisuuksiin.
Kivaa Helmikuuta
Sinulle
Ellen
- tuffe
hyvä tapa tutustua ihmisiin ja löytää ystäviä, joten miksei toimisi myös muihin ihmissuhteisiin :)
Miten mulle tuli sellainen tunne että Elleniä saisi onnitella..?- Ellen.A
Matka on wahwasti kesken,
ei vielä ole kiirettä
soitella kelloja ;D
Hittaasti tulee kuulema
Hywwwee ;D
Kyllä ihmisen tunnistaa kirjoittelusta...=))))
Melkein löysin täältä suuren rakkauden ja saanut uusia ystäviä ja hyvän sellaisen...=))))- Ellen.A
että Ihmisen luonteen tunnistaa tekstistä :D
- minä,
Ellen.A kirjoitti:
olen?Nyt häivyn,pitää lähteä hommiin.
- Jermuxi tms.
Ellen.A kirjoitti:
Mikäs olis sitten näinkin ilkeän kirjoittajan luonne, kun meikäläinenkin onpi..Ilkeä? Hah!
Mitäs muuten kuuluupi? - Ellen.A
Jermuxi tms. kirjoitti:
Mikäs olis sitten näinkin ilkeän kirjoittajan luonne, kun meikäläinenkin onpi..Ilkeä? Hah!
Mitäs muuten kuuluupi?Onpa mukavaa nähdä Sinun kirjoituksesi tässä ketjussa.
Olet Eräs niistä mielenkiintoisimmista persoonista SuomiSättäreiden ja -Keskustelijoiden joukossa, ...> että~jotta~koska~kun... ;D
En tahdo käydä erittelemään tuntemuksiani Sinusta,
Sanasi on Wapaa
Minulle kuuluu ... sitäsuntätätätätä
Yleisesti ottaen vain elämää ;D
Lämmöllä
Ellen - Ellen.A
minä, kirjoitti:
olen?Nyt häivyn,pitää lähteä hommiin.
nikilläsi,
niin saamme selvempää kuvaa ;D - Avenging.Angel
Ellen.A kirjoitti:
nikilläsi,
niin saamme selvempää kuvaa ;Dvieläkään.Hyvässä lykyssä käy kuten Vanhaselle,Jos chattiin menee naisia riiaamaan.
- Ellen.A
Avenging.Angel kirjoitti:
vieläkään.Hyvässä lykyssä käy kuten Vanhaselle,Jos chattiin menee naisia riiaamaan.
yksittäisten "rakkaus"tarinoiden onnistumisiin tai epäonnistumisiin, syihin tai seurauksiin.
Yleisesti ottaen Minun mielestäni Internetin keskustelut voivat olla hyvinkin kehittäviä, osallistuvia ja mukaansa tempaavia, lieveilmiöineenkin. Näihin pystyy osallistumaan niin monella eri tasolla ja intensiviteetillä, siinä on mielestäni haastettakin ;D
Eihän mikään ole täydellistä ;D
Kivaa helmikuista pakkasviikkoa
Ellen
Minä uskon,että chatissa voi luoda hyviä ihmissuhteita.Aivan samoin,kuin nk.live elämässäkin.
Kirjoittamalla ihmisen sisin tulee oikeastaan hyvin esille ja oppii tuntenmaan ensin ihmisen sielun,vasta mahdollisesti tavatessa sitten ulkomuodon :)
Sielunkumppaneita olen löytänyt chatista ja palstoilta muutamia.Sellaisia ihmisiä,joihin voi varauksetta luottaa :)
Toki kirjoittamalla saa paljon väärinymmärrystäkin aikaiseksi,olen senkin omakohtaisesti kokenut, mutta niin se menee oikeassakin elämässä..ja väärinkäsitykset on kyllä hyvällä tahdolla helposti korjattavissa.
Mukavaa päivää Sinulle
Terkuin Zamio- Ellen.A
mielipiteittesi kanssa,
Uskon vahvasti Sättikeskusteluihin ja Keskustelupalstojen tuomaan sisällölliseen rikkauteen ja raikkauteen, niin hyvässä kuin pahassakin.
Olemme vain ihmisiä, loppujen lopuksi, Nikkiemme takana.
Kiitos samoin Sinulle Zamio
Oikein Mielekästä viikonloppua
Ellen
- Yanet
6,5 vuotta sitten tapasin nykyisen siippani sätissä. Pois en antaisi päivääkään.
- Ellen.A
Tämä on ideaali mahdollisuus,
Onnea Teille
- Stuidu.vm.61
kyllä minä uskon, on esimerkkikin juuri tuolta 40 huoneesta.
Omalla kohdalla sättisuhteessa on ollut ylämäkiä ja alamäkiä, mutta nyt tasaisempaa ja ehkä (niin toivon) kaikki päättyy lopulta, jos ei nyt papin Aameneen, niin ainakin jonkinlaiseen yhteiseloon.
St.- Ellen.A
Sitähän se on ... ylämäessä autellaan ja toivotaan apuja... alamäki on yhdessä helpompi kestää, kunhan on vain toivoa ja uskoa yhteiseen päämäärään.
Kaikkea hyvää Teille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929