Hei onko totta et mitkään hamsterit ei saa olla kahestaan häkissä paitsi jos on ollu kahestaan pienestä asti tai vaa kääpiö hamsterit saa olla kahestaa samassa häkissä vaikka ei oo ollu pienestä asti kahestaa?
Onko totta?
3
279
Vastaukset
- noita suositella
leitettavaksi samaan häkkiin, ja vaikka olisi pienestäkin olleet kahestaan voi kärhämä syntyä yllättäen ja aika usein syntyykin. kääpiöhamstereihin olen kyllä saanut samat neuvot , ettei suositella laitettavaksi samaan. Vaikkei kääpiöt olekkaan yhtä erakoita kuin esim. syyrikset.
Ei ole totta. Hamstereista lajit venäjänkääpiöhamsteri campbelli ja roborovski ovat laumaeläimiä, joten niillä pitäisi ehdottomasti olla aina vähintään yksi lajitoveri seurana. Erityisen tärkeää lajitoverin seura on roborovskeille. Hyvä olisi, että hamsterit olisivat aina asuneet yhdessä, eli ovat samasta tai peräkkäisistä poikueista tai ovat isä poika tai äiti tytär yhdistelmä. Mutta myös toisilleen vieraat hamsterit tottuvat yleensä toisiinsa. Se riippuu ihan hamstereiden luonteista. Jotkut voivat olla niin pomottavia ja reviiritietoisia, että niiden kanssa ei voi pitää edes sisarusta. Paria/laumaa kannattaa aina kuitenkin yrittää, sillä siitä olisi kaksinverroin iloa sekä hamsterille että omistajalle.
Syyrialainen hamsteri on aina erakko. Samoin on kiinankääpiö. Venäjänkääpiöhamsteri talvikko saattaa tulla toimeen lajitoverin kanssa ainakin aikuisikään asti, viimeistään silloin yleensä alkavat riidat.- nnds
Syyrialaiset ja kiinankääpiöt ovat aina erakoita, kuten myös talvikot useimmiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029