touhuammaan Haapavedelle ydinvoimalaa. Olis työtä isolle joukolle pitkäksi aikaa.
Mitän jos
13
411
Vastaukset
- se ainakin
jonnekin korpeen. Olen aina kauhistellu sitä teijän lämpövoimalaa. Piti pilata kaunis järvimaisema. Aina, käydessäni siellä, se näyttää yhtä kauhialta. Tosin tehän saatte rakentaa minne itse parhaaksi näette. Sittenkin vielä kysyn, eikö ollut muuta paikkaa, vai onko sen pakko olla vesistön vieressä?
- polonen kun
et tuotakaan tiedä, voimala tarvii lauhdevetä.
- että heti
polonen kun kirjoitti:
et tuotakaan tiedä, voimala tarvii lauhdevetä.
joku mua tyhmänä pitää. Olen sen lauhdevesiasian varmaan sillon rakennusaikana kuullutkin, mutta asia unohtunut. Mutta muista ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain ...Kiitos Sinulle tästä vastauksesta! Tarvisko muuten se atomivoimalakin lauhdevettä?
- tietenkin
että heti kirjoitti:
joku mua tyhmänä pitää. Olen sen lauhdevesiasian varmaan sillon rakennusaikana kuullutkin, mutta asia unohtunut. Mutta muista ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain ...Kiitos Sinulle tästä vastauksesta! Tarvisko muuten se atomivoimalakin lauhdevettä?
sitä ydinvoimalaa!
Olen aikasemminkin huomannut ,että vieras paikkakuntalsiset antavat Haapaveden järvimaisemalle arvoa. Tästä on hyvä esim. kun turvevoimalaa alettiin rakentaa niin ensimmäisessä työporukassa ollut vieraspaikkakuntalainen henkilö kertoi, miten oli haikeaa aloittaa urakka, kun ensimmäisen päivän aamuna kuului lähistöltä käen kukuntaa ja edes oli kaunis järvimaisema.
- kuule samanlailla
meyri kirjoitti:
Olen aikasemminkin huomannut ,että vieras paikkakuntalsiset antavat Haapaveden järvimaisemalle arvoa. Tästä on hyvä esim. kun turvevoimalaa alettiin rakentaa niin ensimmäisessä työporukassa ollut vieraspaikkakuntalainen henkilö kertoi, miten oli haikeaa aloittaa urakka, kun ensimmäisen päivän aamuna kuului lähistöltä käen kukuntaa ja edes oli kaunis järvimaisema.
se käenkukunta kuuluu nykyisinkin.
kuule samanlailla kirjoitti:
se käenkukunta kuuluu nykyisinkin.
Onko kaunis järvimaisema, koskematon ranta? Näiden kahden asian menettämistä kyseinen henkilö harmitteli.
- kun tarkemmin
meyri kirjoitti:
Onko kaunis järvimaisema, koskematon ranta? Näiden kahden asian menettämistä kyseinen henkilö harmitteli.
muistelen, niin kyllähän minä tämän lauhdevesi asian hyvinkin tiesin. Eikö se tosiaankin lämmitä koko järven! Se kuullosti sillon jotenkin niin pelottavalta, ei oleenkaan luonnonmukaiselta! Kävin silloin aika usein siellä, ja se piipun kauhistus oli aina kasvanut pituutta! Minä vuosina se muuten rakennettiin? -70-lukua se kumminkin oli.
- muuttuu vuosien
meyri kirjoitti:
varrella , vain erämaat säilyy samanlaisena, ainakin melkein.
muuttuu vuosien kirjoitti:
varrella , vain erämaat säilyy samanlaisena, ainakin melkein.
Kaikki todellakin muuttuu vuosien varrella, mutta ei se anna syytä olla miettimättä; halutaanko ja minkälaista muutosta? Mitä me jälkipolville jätämme? Onko sellaista luonnon maisemaa, jota arvostamme ja emme halua muutosta? ym
- suomessa
meyri kirjoitti:
Kaikki todellakin muuttuu vuosien varrella, mutta ei se anna syytä olla miettimättä; halutaanko ja minkälaista muutosta? Mitä me jälkipolville jätämme? Onko sellaista luonnon maisemaa, jota arvostamme ja emme halua muutosta? ym
maailman eniten suojelualueita, minä en ainakaan halua nähdä ränsistyneitä hökkeleitä joka puolella.
suomessa kirjoitti:
maailman eniten suojelualueita, minä en ainakaan halua nähdä ränsistyneitä hökkeleitä joka puolella.
Täällä ollaan vähän niinkuin naapurin maassa. Ei aina välitetä pitää asiosta huolta ja annetan esim. talojen ränsistyä ja autioitua. Olen kyllä havainnut että asiaan olisi tulossa muutosta tai onko se vain toive.
- saisi tulla
meyri kirjoitti:
Täällä ollaan vähän niinkuin naapurin maassa. Ei aina välitetä pitää asiosta huolta ja annetan esim. talojen ränsistyä ja autioitua. Olen kyllä havainnut että asiaan olisi tulossa muutosta tai onko se vain toive.
muutos, vanhat käyttämättömät rakennukset voisi siirtää johonkin syrjäisempään paikkaan, siellä voisivat ne jotka haluaa käydä niitä katselemassa ja tilalle rakennettasi kauniita uusia taloja, myös kerrostaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806