MOIKKA
Tuona aikana kyseisessä laitoksessa majailleet, jos luette tän niin jättäkää nimmari...
SIPPOLAN KOULUKOTI
16
4733
Vastaukset
- Jore511
Hei
Ite olin vuodet 1976-1980. Jättäkää myös muut puumerkkinne!!!- Anonyymi
Minä olin vuosina 76-82.
...
- esaheikki
moikka .. vuosimallia 78-84... ja kivaa oli .
- Anonyymi
84-87 Nimesi etukirjaimet tai lempinimesi josko oltiin samaan aikaa vaikka tulin kyllä ihan loppuvuodesta t. j.m
- Opiskelijana
96-00 olin ja muksaa oli.
Jarno Kaukonen - ylöspito
EEKÖHÄN, nE KOOLUKOTI JUTUT, nYT jätetä ommaan arvoosa, ee "merkkipuuta" tänne jätetä tarkotan puumerkkiä snon mä. Piste. Tämmönen keskustelu loppuu, nyt tähän.!!!!
- Anonyymi
96-00 olleet, nimmareita kehiin.
- Anonyymi
kehä, raakki, olet, nyt suut "suppuun" ja hilijoo, jookosta.. "keskustelu kääty loppuun,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kehä, raakki, olet, nyt suut "suppuun" ja hilijoo, jookosta.. "keskustelu kääty loppuun,,,
Mikäs sun ongelma on? Ei ole kukaan tainnut kysellä sun mielipiteitä...
- Anonyymi
joko "salahmin" "saunaan""kurkistelija"on jäänyt kiinni? ai eikö?:D:D
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selvennä nyt vähän
- Anonyymi
Tietääkö kukaan banjo makesta mitään,laku 75-79
- Anonyymi
Miksi asiallinen kommenttini poistettu? Eikö edes nimien alkukirjaimia saa mainita esim ET
tai J.N - Anonyymi
laku=j.n?
- Anonyymi
Muistan Sinisalo eli "sinnari" Nyymannin veljekset T ja J. Pojan jonka etunim oli Kari.
olisko ollu 76-77 ja Timo lappenrannasta oli hyvä piirtää. Enny muista enempiä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709