...heti kun alettiin puhua veritankkauksesta. Ei kande mennä ladulle tankattuna.
Kuitusen selkävaivat
14
1338
Vastaukset
olisi varmaan kivaa, jos sulla olisi selkäkipuja ja jotkut ilkeämieliset keksisivät mitä uskomattomampia valheita. Toivottavasti pääset joskus maistamaan omaa lääkettäsi. Mitä pahaa Kuitunen on sulle tehnyt?
- Kuitunen...
...pelätä doping-testejä niin ettei uskalla hiihtää.
Kipulääkkeitä kun saa ottaa lääkärin määräyksestä jos selkä on kipeä eikä voi sen takia hiihtää. Eli ei tää selkäkipu taida olla se todellinen syy keskeytykseen ja startista pois jääntiin.- älkää p.....le menkö taas...
Haistaako taas palaneen käryä tässä?
Olis melkoinen häpeä suomen hiihdolle!!
- Verimakkaraa
Mitä kummaa nyt horiset!? Onhan veritankkauksesta puhuttu jo 70-luvulla ainakin, jolloin Kuitunen tuskin oli vielä syntynytkään! Ainakaan ei ollut vielä selkä kipeä silloin. Ihme höpöttäjä!
- ei ollut
hemoglobiinirajoja, kuten nyt on.
- eri-aaroni
ei ollut kirjoitti:
hemoglobiinirajoja, kuten nyt on.
Ottaa siis päähän eli verihän sinne nousee näiden veritankkaajien juttuja lukiessa. Testit tehdään Sapporossa eikä täällä/siellä kotona. Voisitte itse kusaista astiaan ja makutestin perusteella päätellä onko se päästä asti tullutta.
- tehdään
eri-aaroni kirjoitti:
Ottaa siis päähän eli verihän sinne nousee näiden veritankkaajien juttuja lukiessa. Testit tehdään Sapporossa eikä täällä/siellä kotona. Voisitte itse kusaista astiaan ja makutestin perusteella päätellä onko se päästä asti tullutta.
kotona veritestit? Häh?
- jepuliskepulis
eri-aaroni kirjoitti:
eri-aaroni oli 50 luvulla nälkään kuollu laihialainen ravihevonen.(kuoli kun ne ei malttanu sitä ruokkia)
- paljon-
helpompia tapoja kuin veritankkaus. Voidaan antaa piikkinä ihon alle hemoglobiinia kohottavaa lääkettä tai suoraan suoneen. En tiedä kuinka kauan näkyvät verikokeissa. Ihon alle annettavat eivät ainakaan kovin pitkään, koska niitä voi antaa 2 viikon välein (suositus).
- narina ei
taas lopu koskaan.
- tämä jatkuva
omien selkään puukottaminen. Ei esimerkiksi Ruotsissa tai Norjassa puhuttaisi tällaista omista urheilijoista.
Kaikki ovat puhtaita, kunnes toisin todistetaan!- ulkomaalainen
Monet ruottalaiset suomessa ossaavat hyvin suomea.Katsoppas vaikka suomalaisten sairaaloinen vihaaja Hasse Svens,hän on opetellut
kieltämme vain siksi että saa spioneerata meitä ja haukkua suomalaisia meidän omilla foorumeilla.
Tällaisia sikoja ne svedut on. - Väärinkäsitys
Asiahan on täysin päinvastoin.Kaikki käyttää ennenkuin on toisin todistettu.Näin on ollut,ja tulee aina olemaan.
ei oo tainu koskaan olla selkäkipuja, kun et tunnu tietävän, et ne ei kysy paikkaa eikä aikaa. Eli ne voi tulla milloin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979