kunhan ei toistu aiemmat
tulokset, jotka kärähtivät
pahemman kerran.Mutta toivossa
on hyvä elää. Toivotaan ettei
mitään tulisi, mutta kun ei voi
mitään muistoille...
Sama vaikka Suomi saisi 100 mitalia
10
522
Vastaukset
- tällä kertaa
ei ainakaan laukku jää millekään huoltoasemalle!
- Lapissa
levähdyspaikan roskikseen.
- jää
kun japaniassa ei ole huoltoasemia!
- että nyt
Sapporossa kärähtäisi joku toinen maa, esimerkiksi, Venäjä, Viro, Saksa, Ranska,Italia,Itävalta tai Valkovenäjä.
Ruotsista ei ole niin väliä kun ne eivät pärjää muutenkaan. - Mutta99
Olet ihan pöljä, mieti nyt mistä saataisiin niin paljon tontteja voittajille, täällä kateellisten mulkkujen maassa.
- leikkiä
ymmärrä ???
- xxxc
Tuolla Kemijärvellä purkavat uudehkoja kerrostaloja,kun ei ole asukkaita,eikä tulossakaan.Sieltä vois antaa pari kämppää/mitali.
Tai pannaan että kullasta kolome....hopea kaksi...
pronssi...yksi...kaheksas...kylypyhuone....
kolomaskymmeneskolomas...ulukovarasto..etc.
- on kärytty ennenkin
Edelleenkin on vaikea uskoa että keskinkertainen
päihittää muut noin reilusti.Suomi on kuulema johtava hiihtomaa? Muistetaan vaan kuinka kovin
yritettiin kiisätää lahden sekoilut. Kyllä nyt
ollaan ylpeitä.- Vilpittömästi iloinen
olet aikonut siirtyä vuodesta 2001 vuoteen 2007?
Sulla on varmaan tosi paha olo, kun olet noin katkera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969