Adventisti on aina oikeassa

aina ja aina

koska adventisti turvautuu yksin Raamatun opetukseen aiheesta kuin aiheesta. Raamattu on aina oikeassa ja vain adventisti pystyy tulkitsemaan Raamattua oikeain. Koska: sapatti on sinetti Pyhän Hengen täydelliseen läsnäoloon Jeesuksen omilla!!!!!!!

5

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas yx ei-advarin

kirjoittama provo. Aikuistukaa!

• omaa näkemystäsi

Pystytkö ihan rehellisesti tunnustamaan, mikä Raamatun mukaan on sinetti?

Ellenin mukaan se olisi sapatti, oliko Ellen oikeassa?

• oli...
        omaa näkemystäsi kirjoitti:

oli

• joka ei..
        omaa näkemystäsi kirjoitti:

käske vastustamaan Jumalan antamaa ja pyhittämää ja siunaamaa lepopäivää,eikä muutakaan kymmenestä käskystä.Ellenistä en tiedä,enkä tarvitsekkaan,minun pelastajani on JEESUS,eikä Ellen.

• Adventistit ovat omien puheidensa mukaan kuin Kari Suomalainen, aina oikeassa, ja aina aikaansa edellä.

Todellisuudessa heidän kirjoituksensa ovat katteettomia kuin rahattomien lehmänostajien puheet. He ovat pöyhkeitä ja itseään täynnä.

Adventisteissa käyvät toteen Timoteuskirjeen sanat:

"1. Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
      2. valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
      3. ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.
      4. Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
      5. sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella."
      1. Tim. 4:1-4

"1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
      2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
      3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
      5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta."
      2. Tim. 3:1-5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe