Moniko on ottanut +40

otto-tyttö

ensimmäisen tatuoinnin,itse otin tässä noin 3v sitten jalkaan,aikomus olisi vielä tribaali ottaa:)

Iltasta kaikille....

58

4074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EwA

En edes sitä,koska aion olla -ikäiseni- oloinen,nuorekas,mutta en liian "yritteliäs" ;) Sori,ei tarkoitus olla tuomitseva,se vain on minun näkemykseni tatskoista. Liian konservatiivinen ? Ehkä,mutta ylpeä siitä :D

• Naisellinen45

tatuointia mistään hinnasta!

• tosi-mies.

Otin sellaisen lasten tarratatuoinnin, jonka saa pestyä pois. Riittää mainiosti aikamiehelle.

En suosittelisi naisille yllättämään 40 miestään ottamalla itselleen tatuoinnin! Tästä huushollista lähtisi varmasti kävelemään...

• tatsan omistajatar

Jos nykymies ei hyväksy pientä tatsaa naisella, niin se on aika kummallista mieslogiikka, en voi muuta sanoa.

Kerro mikä siitä tekee niin vastenmielisen sulle?

• tosi-mies.

Otin sellaisen lasten tarratatuoinnin, jonka saa pestyä pois. Riittää mainiosti aikamiehelle.

En suosittelisi naisille yllättämään 40 miestään ottamalla itselleen tatuoinnin! Tästä huushollista laittaisin varmasti sellaisen naisen kävelemään...

• otto-tyttö

kyllä sitä yhdellä nootilla olisin uskonut....että laittaisit naisesi käveleen,liikunta tekee hyvää itse kullekin:))))

• Loistava.polku

...otin isohkon tatskan käsivarteen. Siis ekan. Ehkä otan vielä lisääkin, mieli ainakin tekisi. Pitäisi vain löytää tarpeeksi hyvä/edullinen tatuoija.

• Taida maailmasta löytyä niin paljon rahaa, että leimaisin itseni...=))))

Mutta... en pane pahakseni jos juku niitä ottaa, kunhan ei ihan sirkus pelleksi asti...=))))

• ei rahkeita eikä

kiinostusta, varsinkin kun kyseessä on hetken mielijohde.
        Jokainen pystynee kertomaan oman kertomuksensa.

En ole ottanut, enkä ota.

• mietin aikani
        ei rahkeita eikä kirjoitti:

kiinostusta, varsinkin kun kyseessä on hetken mielijohde.
        Jokainen pystynee kertomaan oman kertomuksensa.

En ole ottanut, enkä ota.

ja otin tatuoinnin.Sitä vaan ettei sitä ihan mielijohteesta kannata ottaa.

• HiljaR

...se tatska kestää, ellei sitten ikuista arpea halua...
      Taitaa se jäädä ottamati, sen verran pidän "nahastani" :)

• tuli lävistettyä

ja nikkelialgergia lisäksi : /
      Tatuoitiin? ei missään nimessä, ei edes omissa nimissä! Hymyilyt kuuluu vissiin asiaan?

• Nimetön

eli jos ottaa niin juuri tribaalin, piikkilankaa tai horoskoopin laitattaa ihoonsa...niitä ihan kyllästymiseen asti jo nähty.

• Loistava.polku

Tatuointi kun kestää loppuiän, sitä ei kannattaisi ihan muotijuttuna ottaa. Esim. juuri tribaalia en menisi ottamaan.....

Omalla tatskallani on suuri henkilökohtainen merkitys, joka takuulla kestää loppuiän niinkuin kuvakin - eikä tule samanlaista vastaan.

• tuffe

ainakaan vielä :)

Naurattaa vähän tuollaiset kommentit mitkä alkuun sait ;) ihme että jollain voi toisten kehosta olla niin vahvat mielipiteet että nälvimään aletaan? Entisessä elämässä riitti että leikkautin hiukseni lyhyeksi että oli täysi sota ;))) eikä mulla sen jälkeen ole ollutkaan pitkä letti :)

• otto-tyttö

ihmettelin itsekin että missä noilla muutamalla mättää...hörhöjä,h*oria.
        Nykypäivänä monella on tatxka ja ei se naista tai miestä mitenkään erilaiseksi tee,se oli silloin sodan aikaan kun ei muilla kuin meri-miehillä ollut....
        Monella on todella upeita tatskoja ja meinaan mennä yhden vielä itsekin ottaan.

• katjaliini

minulla,siksi en ole uskaltanut.
      Poikani otti jalkaansa Offspring- yhtyeen logon ja on hyvin ylpeä siitä.
      Ei se minustakaan pahalta näytä.

Voisin kyllä ajatella jotain pientä ja kaunista kuviota,,mutta,mutta-...se kipu.

• Loistava.polku
      • otto-tyttö

mahtavia kuvia,lohikäärmet on hienoja,jaa jaa jos vaikka sellaisen:)))))

• Loistava.polku
        otto-tyttö kirjoitti:

mahtavia kuvia,lohikäärmet on hienoja,jaa jaa jos vaikka sellaisen:)))))

....asusteli yksi täti, yli viiskymppinen, jolla oli tatuoitu lohikäärme oikeasta ranteesta vasempaan nilkkaan, kiersi ainakin kerran koko ruumiin ympäri. Oli aika hieno, mutta ei ehkä ihan joka tytölle....

• otto-tyttö
        Loistava.polku kirjoitti:

....asusteli yksi täti, yli viiskymppinen, jolla oli tatuoitu lohikäärme oikeasta ranteesta vasempaan nilkkaan, kiersi ainakin kerran koko ruumiin ympäri. Oli aika hieno, mutta ei ehkä ihan joka tytölle....

ranteeseen ottais,mut nilkan kohdalle,pohkeessa on felix lintu,kaikki on kehunut sitä.
        Tässähan saa kipinän....:)))))

• Ottaisin sivulta 11 sen keltaisen perhosen. Paljon oli vaihtoehtoja mutta se kuva vaan jotenkin kolahti. Sen ottaisin heti jos moiseen hommaan ryhtyisin.

• (.)Y(.)

Tulikin selattua 300 sivua ja niistä
        aukeavia lisäkuvia.. :))

Löytyi mieluisiakin, jos vaikka
        itselle laitattaisi?.. :))

Perhoset kiehtoo tatskana eniten,

http://ic1.deviantart.com/fs5/i/2004/334/1/0/037_by_mindslyde.jpg

http://tn3-1.deviantart.com/fs11/300W/i/2006/199/2/8/Moth_tattoo_by_festering08.jpg

pieninä ja hentoisina.. :))

Hämähäkki seitteineen olisi hauskan näköinen,

http://tn3-2.deviantart.com/300W/i/6/5/e/the_spider_web_flash.jpg

http://tn3-1.deviantart.com/fs6/300W/i/2005/063/1/9/Left_Overs_by_DementdPrncess.jpg

tuolla takapuolen ja vyötärön välimaastossa.. ;))

Kissan silmät siellä vaanimassa,

http://tn3-2.deviantart.com/fs12/300W/i/2006/295/9/d/cat_by_aquachild.jpg

http://tn3-2.deviantart.com/300W/fs7.deviantart.com/i/2005/165/a/f/Cat_Tattoo_by_fatesfortune.jpg

sopis kans leijonan nahkaan.. ;))

Jännä oli myös sisilisko, tuossa jalkapöydän päällä, hännän mennessä varpaiden väliin.. ;))

Vai, pitäsköhän tämmöseen vanhempaan nahkaan..

http://ic1.deviantart.com/fs11/i/2006/209/3/a/Francis___Tattoo_By_roz28_by_TattooAddicted.jpg

laittaa suosiolla heti tällänen kuva?.. :DDD

• umpisolmu

...mieli, vaan toistaiseksi on jäänyt ajatteluasteelle....
      Mikä olis tarpeeksi yksinkertainen ja tietenkin omanlainen kuva ja mihin sen sitten asettaisi..
      Ei näkyvälle paikalle, mutta ehkä joku lanneselän alue vois olla kiva :))

• otto-tyttö

oli monta vuotta harkinnassa joten mun tatxka on harkiten otettu,enkä oo katunu sitä:)

Ja toisenkin meinaan vielä ottaa kun tässä kerkee:)
        Mun kaverin tytöllä on selässä siis vyötärön kohdalla ja se on tosi hieno,itse en kyllä ottaisi nuorelle se sopii,mut ei ehkä enään tähän ikä-ryhmään:)

• Mutten ole vakavasti tatskaa harkinnut. Joku pieni lintu tai ruusu tai perhonen rinnan päällä ois kiva. Mites käy tatskan jos tissi valahtaa tuonne vatsan seutuville. Näyttääkö se lintupieni sitten haukalta tai kotkalta. No jaa... ei hullumpia lintuja nekään :).

• otto-tyttö

sain hyvät naurut:)

• otto-tyttö kirjoitti:

sain hyvät naurut:)

kun nuorena otetaan tatuointeja vatsaan ja rintaan miltä ne sitten näyttää kun iho venyy ja veltostuu. En ole vielä onnistunut missään näkemään sitä venynyttä tatskakuvaa :).

• tuffe
        Mariet kirjoitti:

kun nuorena otetaan tatuointeja vatsaan ja rintaan miltä ne sitten näyttää kun iho venyy ja veltostuu. En ole vielä onnistunut missään näkemään sitä venynyttä tatskakuvaa :).

isoisä ei tykännyt ollenkaan kun ihmeteltiin miksi hänellä on uimapukuinen mies tatuoituna kädessä.. oli kuulemma joskus ollut uhkea nainen ;)

• tuffe kirjoitti:

isoisä ei tykännyt ollenkaan kun ihmeteltiin miksi hänellä on uimapukuinen mies tatuoituna kädessä.. oli kuulemma joskus ollut uhkea nainen ;)

Vai oli uhkea nainen menettänyt muotonsa. Ei ihmekään jos vaari saa harmaita hiuksia tuommosesta tatskan ikävästä muodonmuutoksesta.

• tom jones

ole ottanut tatuointia,otto-tyttö on poikkeavaa vähemmistöä!

• ...sama...

niin yksi!

• otto-tyttö

ulkoileen,en haluaisikaan kuulua samaan kastiin kuin sinä:)
        Jokainen tyylillään....

• Gaiza

ääneen, hehheheheheh hohohhohhh. Poikkeavaa vähemmistöä!!!!! ohhoijjakkaa sun kanssa, nyt eletään 2007!!!

• PersEirekki
        Gaiza kirjoitti:

ääneen, hehheheheheh hohohhohhh. Poikkeavaa vähemmistöä!!!!! ohhoijjakkaa sun kanssa, nyt eletään 2007!!!

nyt on 2007. Lyönpä vetoa että 90% vähänkin isomman tatuoinnin ottaneista nelikymppisistä katuu tekoaan jo vuonna 2015 ;)

Joo en ole ottanut tatuointia, vaikka olen suht ennakkoluuloton, sillai terveellisellä tavalla. Pystyisin piirtämään itse lähes mitä tahansa, joten kuvasta se ei ole kiinni... Ai niin, yhden (salamanterin) kuvan olen piirtänyt 40 ystävälle, mutta onneksi hänen harkittu viirauksensa meni ohi...

p.s.
        Uranvalintavinkki nuoremmille lukijoille - lääkikseen ja plastiikkakirurgiksi tjsp... Ihonsiirtohommia riittää tulevaisuudessa ;)

• Tytteli10

Nykyään on epätavallisempaa olla ilman yhtäkään tatuointia. Olen erittäin iloinen etten koskaan langennut merkitsemään itseäni tai mainostamaan ihollani jotain omaa ideologiaani jollain halvalla kuvalla. Ihoni on vapaa ;D

• tatuointia, eikä tule ;) ei edes sellasta lasten kun niissäkin on sellasia allergisoivia aineita mutta ken sellasen haluaa laitattaa niin omahan on nahkansa...

• Gaiza

Joo tribaalit on hienoja, ajattomia.
      Mulla on kaksi ollut liki 15 vuotta, enkä todellakaan ole ikinä kokenut mitään h....amaista niissä.
      Jokaisen oma asia, kyllä niitä on upeita olemassa. En tosin pidä sellaisista, joissa koko keho on yhtä piirrosta täynnä.
      Mut tribaalit, jess!

• Gaiza

Tää just on täällä joskus inhottavaa, kun ei voida aikuisten tavoin kirjoitella asioista. Ellei tykkää tatuoinneista, ei tykkää ja sillä siisti. Ei kaikkien tarvikkaan tykätä. En minäkään esim.kuulu kirkkoon, mutta kuulukoon kuka haluaa, ei nää mielipiteet tee kenestäkään h....aa. Ei tässä olla kukaan ketään parempi tai huonompi mielipiteiden perustella. Olisi vaan mukavaa, kun me jo tämänkin ikäiset ihmiset osaisimme käyttäytyä. Mielipiteensä voi tosiaan ilmaista niin monella tavalla ja minä kuulutan tässä aikuisuutta.
      Hyvä aihe, sait vain ikävä kyllä lokaa niskoillesi, mutta älä välitä.

• otto-tyttö

loan hettelijät omaan arvoonsa,ei pilaa päivääni:D

Kysymys oli vaan että kuka on ottanut ja vastauksia tuli kiitettävästi,toiset on ottanut tatxkan ja toiset ei:)
        En muuten ollut perheeni ensimmäinen jolle tatuointi otettiin,edes menneet sakemannit oli myös tatuoituja korviin:))))))

• DoeJohn

itsekin aattelen, ett miksi ihmeessä pitää tulla kaikelle kansalle itkemään tuollaista mistä ei ole puhe edes keskustelun aloituksessa. Jos ei aihe miellytä tai pitää sitä tyhmänä, niin viisas ja huomaavainen ihminen pitää sen tiedon itsellään. Näin ainakin itse koen ja sen mukaan elän kanssa.

Elikkäs, en vastaile viesteihin, mihin minulla ei ole sanottavaa. Tämä kannanottoni tarkoitettu siis tukemaan mielipidettäsi.

Keskustelun aloitus oli hyvä joo, mutta sekin pilattiin sitten osittain negatiivisilla viesteillä :(

• otto-tyttö
        DoeJohn kirjoitti:

itsekin aattelen, ett miksi ihmeessä pitää tulla kaikelle kansalle itkemään tuollaista mistä ei ole puhe edes keskustelun aloituksessa. Jos ei aihe miellytä tai pitää sitä tyhmänä, niin viisas ja huomaavainen ihminen pitää sen tiedon itsellään. Näin ainakin itse koen ja sen mukaan elän kanssa.

Elikkäs, en vastaile viesteihin, mihin minulla ei ole sanottavaa. Tämä kannanottoni tarkoitettu siis tukemaan mielipidettäsi.

Keskustelun aloitus oli hyvä joo, mutta sekin pilattiin sitten osittain negatiivisilla viesteillä :(

näreet:)))
        Jollain vaan meni herneet nenään:)))))
        Mutta ei se lannista Otto-tyttöö....
        Kiitti mielipiteestäsi:)

• DoeJohn
        otto-tyttö kirjoitti:

näreet:)))
        Jollain vaan meni herneet nenään:)))))
        Mutta ei se lannista Otto-tyttöö....
        Kiitti mielipiteestäsi:)

Jatkakaamme rakentavaa ja iloista toisia moittimatonta viestintää tulevaisuudessakin! :D

Omaisipa monet muutkin kyvyn ottaa asiat vähän rennommin .. huoks ..

• otto-tyttö
        DoeJohn kirjoitti:

Jatkakaamme rakentavaa ja iloista toisia moittimatonta viestintää tulevaisuudessakin! :D

Omaisipa monet muutkin kyvyn ottaa asiat vähän rennommin .. huoks ..

otetaan rennosti :D
        Lähden tästä hirmujen kanssa lenkille...
        Päivän jatkot.....

• DoeJohn
        otto-tyttö kirjoitti:

otetaan rennosti :D
        Lähden tästä hirmujen kanssa lenkille...
        Päivän jatkot.....

Tää jatkaa sorvin ääressä istumista .. ;D

• Februari

kahlata läpi, mutta kastijakoon asti pääsin. :)

Mä halusin tatuointia joskus 25-3o - vuotiaana. Sitten niitä alkoi olla niin paljon, että en enää halunnutkaan.

On paljon hyvännäköisiä tatuointeja, pieniä ja siroja. Ite olisin ottanut nilkkaan tai niskaan.

Mutta on paljon isoja ja suoraan sanoen rumia kuvia. Tatuointi on ikuinen, jos nyt tuntuu hyvältä ajatukselta, että puoli selkää on jotain kuviota täynnä, niin joskus sitä saattaa katua.

Nythän on herännyt keskustelu myös alaselän tatuoinneista nuorilla naisilla. Esim. synnytyksessä, tatuoinnin läpi ei epiduraalia kaikki tee.

• Tiedän erään mummon, jonka lapsenlapset hommasivat hänelle tatuoinnin 70 vuotis lahjaksi.Nyt mummulla 71 vuotiaana komeilee ritariperhonen olkavarressa!

Hienoa,että on ennakkoluulottomia ihmisiä olemassa. Kunnioitan tuollaisia persoonia suuresti!

Aikeissa myös itse ottaa tatska jossakin vaiheessa..olkavarteen ja todennäköisesti jonkinlainen musta kuvio.

Pitääkin katsella netistä vinkkilöitä :)

Zamio

• (.)Y(.)

Mainio lahja lapsenlapsilta, on aina
        mukana, menit minne tahansa.. :))

Itse olen halunnut, kans tatskaa
        muutaman vuoden, mutta oikean kuvan
        löytyminen, vie oman aikansa.. :))
        Harkitsen tarkoin, millaisen kuvan
        itseeni haluaisin laitattaa.. :)

Hyvä linkki on tuossa, Loistavan Polun
        Inspiraatio kohdassa.. :))

Sitä plarasin eilen itse ja
        sieltä löytyy upeita kuvioita.. :))

• otto-tyttö

niitä löytyy,joka lähtöön:D
        Siivosit asiattomat pois:))))Kiitti

• ex-alexsandra

...tatskan, heti, kun kasvan aikuiseksi :)

Kuva on jo piirrettynä paperille.

Terkut ja rapsutus koirillesi samalla :)

• otto-tyttö

missä oot luurannu ja miks ex ????
        Koirat oli tänään kun lumi-palloja oli siinä siivoomista lenkin jälkeen....

• ex-alexsandra
        otto-tyttö kirjoitti:

missä oot luurannu ja miks ex ????
        Koirat oli tänään kun lumi-palloja oli siinä siivoomista lenkin jälkeen....

...olen piilon vieressä ollut,
        mutta kaikki OK, meen nyt hetken
        exänä, katsellaan ja kuunnellaan.

Sun olisi pitänyt lämmittää sauna
        ja laittaa koirat hetkeksi lauteille,
        sinne ne olis sulaneet, lumipalloset :))

• otto-tyttö
        ex-alexsandra kirjoitti:

...olen piilon vieressä ollut,
        mutta kaikki OK, meen nyt hetken
        exänä, katsellaan ja kuunnellaan.

Sun olisi pitänyt lämmittää sauna
        ja laittaa koirat hetkeksi lauteille,
        sinne ne olis sulaneet, lumipalloset :))

mut kun sauna oli kylmä:))))ne olis kerinny jo sulaan ennen kuin olisin saanut saunan lämpösex:D
        Hyvä et oot maisemissa,pulinoitten merkeissä tavataan....

• ex-alexsandra
        otto-tyttö kirjoitti:

mut kun sauna oli kylmä:))))ne olis kerinny jo sulaan ennen kuin olisin saanut saunan lämpösex:D
        Hyvä et oot maisemissa,pulinoitten merkeissä tavataan....

...pulistaan ja pitkään.
        Kasvukausi vasta aluillaan.
        Tehdäänkös kisa, kummalla meistä,
        suuremmat kurpitsat, sitten syksyllä?

*kaivelee jo kuoppaa lantakasalle* ja
        *hymmyilööpi*

• otto-tyttö
        ex-alexsandra kirjoitti:

...pulistaan ja pitkään.
        Kasvukausi vasta aluillaan.
        Tehdäänkös kisa, kummalla meistä,
        suuremmat kurpitsat, sitten syksyllä?

*kaivelee jo kuoppaa lantakasalle* ja
        *hymmyilööpi*

mulla onkin semmonen pommi tuolla patterissa että piisaa:))))

En tie uskaltaako ees kokeilla....:))))))
        Sormet kyllä syhyy jo kovasti ,mut mut ei vielä,pahat muistot taimista kun toi yks nöffeli kaiken melki tuhos....
        Mutta kohta on aika kypsä ruveta siemeniä laitteleen...

• ex-alexsandra
        otto-tyttö kirjoitti:

mulla onkin semmonen pommi tuolla patterissa että piisaa:))))

En tie uskaltaako ees kokeilla....:))))))
        Sormet kyllä syhyy jo kovasti ,mut mut ei vielä,pahat muistot taimista kun toi yks nöffeli kaiken melki tuhos....
        Mutta kohta on aika kypsä ruveta siemeniä laitteleen...

...päälle,ja POKS, millois kuvataan ne kurpitsat, sanos, kun olet asiantuntija. Pitääkös ne olla tollasia pyöreitä mitä Sinulla kuvassa, vai mennäänkö painon mukaan?

*kyseleepi hän*

Iloista perstaita :)))

• otto-tyttö
        ex-alexsandra kirjoitti:

...päälle,ja POKS, millois kuvataan ne kurpitsat, sanos, kun olet asiantuntija. Pitääkös ne olla tollasia pyöreitä mitä Sinulla kuvassa, vai mennäänkö painon mukaan?

*kyseleepi hän*

Iloista perstaita :)))

Olisko hyvä juttu jos ympärys mitan mukaan vai muuten vaan koon mukaan:D
        Multa ei taida löytyä niin suurta puntaria:)))))))
        Syksyllä sitten kuvataan ja kattellaan kumpi voiton vie....
        Iloista lauantaita:D

• ex-alexsandra
        otto-tyttö kirjoitti:

Olisko hyvä juttu jos ympärys mitan mukaan vai muuten vaan koon mukaan:D
        Multa ei taida löytyä niin suurta puntaria:)))))))
        Syksyllä sitten kuvataan ja kattellaan kumpi voiton vie....
        Iloista lauantaita:D

...merkkaamaan kauppalistaan
        valmiiksi: -osta kaksi mittanauhaa :))

*on jo varma voitostaan*

Iloista lauantaita Sinullekkin

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1669
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1021
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe