xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Joskus ihmiset koskettavat
toisiaan syvältä
Niin meille kävi
Vaikka kuljemme nyt
eri teitä
en ole surullinen
Miksi olisin
Sinä herätit rakkauteni
Se on yhä minussa
Kaunista ja hyvää
~Sinua~
Kuljet mukanani
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
EN OLE SURULLINEN
8
428
Vastaukset
- vakava
Hauska kuulla että et oo surullinen
kuljen mukanasi
kivaa jatkoa toivoo ec- *MURUKULTA*
Nostan hieman edestä takkia
kurkkaan sisälle...siellä olet :)
sitten taas napitan äkkiä
ja vedän päähäni lakkia! :)
Talitintti puussa ei osaa olla hiljaa...
mitä sille voi tehdä..se on onnesta sekaisin,
kun tulee kevät,,, mutta vois se välilä mennä muualle visertään! murrr....*joo joo naurattaa*! :)))
Mukvaata keskiviikoa.... A:lle kaa! :)
- Rellu.
koit sisäisen herätyksen, tunteista suurimman -
mikä tässä elämässä voisi olla kauniimpaa,
syvällisempää * miettii *
Vähillä ja herkillä sanoilla koottu kaipaava
runo, joka kosketti Rellua, kiitz.
Hitzit, pitäs olla 10 minsan päästä puolen
kilsan päässä, nyt menox ja kovaaaaaaaa ...
Nii, ja gyl se viä koskettaa :)
moimoi- *MURUKULTA*
Minä se koen harva se päivä herätyksiä! :)))
Aamulla......ennn !
Tuli mieleen, että mulla on tuo ½ km matka täytyy yleensä mennä ½ minuuttiin (oikeesti) ja menee!!
Kun pitää mennä kurssille..aina on kiire! *huoh*
Toivottavasti ehdit *katsoo horisonttiin* joo ehdit! Mukvaa kiireetöntä loppupvää ! :)
Ihanaa päivää ystäväni.
Olaan rakastuneita ainakin itseemme hymy- *MURUKULTA*
Tunteet ei ole toisten määrättävissä, onneksi ! :)
Nyt kun on muotia nämä salarakkaat, niin rakastetaan mekin sitten vaikka salaa,,,kiäh kiäh,,eikä kukaan tiedä mitään !
Hiphei ja iloista iltaa, M ! :) - Erik von
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tunteet ei ole toisten määrättävissä, onneksi ! :)
Nyt kun on muotia nämä salarakkaat, niin rakastetaan mekin sitten vaikka salaa,,,kiäh kiäh,,eikä kukaan tiedä mitään !
Hiphei ja iloista iltaa, M ! :)Ennenkuin ryhdyn analysoimaan mielenkiintoista runoasi niin saanen kertoa että tänään kruisailin vaunullani suurkaupunkimiljöössä.....Ikävä kyllä pysäköintipaikan löytäminen oli hieman hankalaa.Katsos kun en voi pysäköidä Beatleytä jos lähellä on tavallisia kansanautoja.....ei ainakaan Ladan lähelle....hyi mikä kauhea haju...Mutta sitten huomasin että jalokiviliikkeen edustalla on uudehkoja Mercedes Benz 500 sl autoja joitten väliin rohkenin jättää vaununi......Siitä runostasi:Minun mielestäni siinä on paljon antropoottista luksustelua ja monumenttaalisia kohoutumia.....
- *MURUKULTA*
Erik von kirjoitti:
Ennenkuin ryhdyn analysoimaan mielenkiintoista runoasi niin saanen kertoa että tänään kruisailin vaunullani suurkaupunkimiljöössä.....Ikävä kyllä pysäköintipaikan löytäminen oli hieman hankalaa.Katsos kun en voi pysäköidä Beatleytä jos lähellä on tavallisia kansanautoja.....ei ainakaan Ladan lähelle....hyi mikä kauhea haju...Mutta sitten huomasin että jalokiviliikkeen edustalla on uudehkoja Mercedes Benz 500 sl autoja joitten väliin rohkenin jättää vaununi......Siitä runostasi:Minun mielestäni siinä on paljon antropoottista luksustelua ja monumenttaalisia kohoutumia.....
jjjjjjooooooohhhhhh........500 SL viereen...no kait toisella puolen oli kuitenkin vähintään SL 65 AMG... sää tiedät tän, Erik...! :)
Oliko siellä jalokiviliikkeessä jokin talvi ale...
Se on tämä kevätaurinko, kun laittaa hankkiin muutaman kivan pikku timantin sormiin kiiltelemään! Eikös vain, Erik? *nauraa hyvätahtoisesti* :D
Niiih, runosta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009