Onko armolahjat ja etenkin terveseksitekemisen armolahja vielä olemassa?
Nuo voimalliset armolahjat ovat asioista jotka aiheuttavat hämmästyttävää hengellistä kateutta aina.
Voisitko kertoa myöskin kohdaltasi tuosta armolahjojen käytöstä aiheutuneesta kateudesta.
Onko terveeksitekemisen armolahja vielä olemassa
6
359
Vastaukset
- Kristitty Israelin ystävä
Hei !
Itselläni ei ole terveeksitekemisen armolahjaa, mutta tunnen henkilön, jolle Jumala on antanut hyvin voimallisen parantamisen armolahjan.
Puhun omakohtaisesta kokemuksesta.
Kyseisellä henkilöllä on myös uskon lahja ja profetoimisen armolahja.
Jumala on minua kehoittanut anomaan tiettyjä armolahjoja, ja yhden olen näistä jo saanut, näin uskon. Ilmestyksiä unissa.
Muiden kohdalta itse luulen, että ei ole aika ihan vielä saada niitä, mutta kohta on.
Kateudesta en osaa sanoa, mutta kun me ihmiset olemme kyseessä, niin eikös se enemmänkin ole ihme, jos ei minkäänlaista kateutta herää, oli asia sitten hengellisistä tai maallisista.- Voitto-Ramu
Kateus vie kalatkin vedestä.
Jomala on siitä kummallinen, että ilmoittaa antavansa vähempiARVOISELLE suuremman kunnian.
Harvoille "suuriarvoisille" voimallisia armolahjoja annetaan. Ehkä tuossa syys vallitsevaan kateuteen:
"Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian,"
Tuo on kova pala purtavaksi monelle:
Jumalan hyvä tahto on seuraavassa:
"ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan."
Mutta ei tuo toteudu oikeastaan missään, vaan eripuraa ja kateutta tuo valintamenettely aiheuttaa.
Luulen, että Jumala menettelee noin seuloakseen seurakuntaa ja erottaakseen epäkelvot pois:
"Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja.
48. Ja kun se tuli täyteen, vetivät he sen rannalle, istuutuivat ja kokosivat hyvät astioihin, mutta kelvottomat he viskasivat pois."
- janokki
Eikö Rasputinilla ollut parantamisen lahja, hän ainakin paransi veritaudin. Rasputin ei kuollut edes myrkkyyn ja ammuttiin luoteja täyteen muttei kuollut siihenkään vaan hukkui jäihin. Olisiko Rasputinilla ollut samanlaiset lahjat kuin Jeesuksellakin ?
Tarkoitat mitä ilmeisimmin sitä Venäjän viimeisen keisarin Aleksanteri II hovissa siipeillyttä vaatimattomalla ulkoasulla esiintynyttä pelottavaa miestä, joka ei saanutkaan verenvuotoa parannettua, ainoastaan hillittyä.
Raamattu paljastaa, että on muitakin yliluonnollisia olentoja, kuin hän ja ne jotka häntä palvelevat, mutta niiden voima on vähäisempi. Jeesuksen Kristuksen voima riitti herättämään kuolleita ja sitä hän teki paljon. Hän kehotti seuraajiaankin tekemään sitä, kuin se olisi mitä helpoin teko (Jumalan voimalle on yhden tekevää kuinka vaikealta teko näyttää). Meille jotka uskomme häneen, on annettu hänen nimessään tuo sama valta, se ei ole joku kyky ("lahja"), joka on jollekin harvalle valitulle. "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö, ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa." (Joh. 14:12-13)
- Herran oma
Rauhaa!
Armolahjat on tottakai meidän apunamme tässä ajassa vielä matkaa tehdäsämme,niiden tarkoitus on kirkastaa Kristusta!siten kun pääsemme kotiin emme niitä enää tarvii.Niillä ei voi kerskata tai saa kyllä huomata ettei enää niitä enää ole.ei meidän tule kadehtia toisiamme armolahjojen tarkoitus on rakentaa seurakuntaa.Paavali niistä tarkemmin puhuu Korinttolais kirjeessä.siunausta!- nalleekarkki
Millaisia armolahjoja on olemassa ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796