ruuhkautti liikennettä Haapavedellä tänään puolen päivän aikaan.
Turverekasta irronnut rengas
17
1868
Vastaukset
- ei oo
todellista!!! Näitkö omasta ikkunastas tommosen tilanteen? Ruuhkauttiko sinun liikennettäs??
- että rengas
j.jussiW-T kirjoitti:
ikkunasta.
oli irronu uimahallin ikkunasta, altaaseenko tuli ruuhkaa.
että rengas kirjoitti:
oli irronu uimahallin ikkunasta, altaaseenko tuli ruuhkaa.
verran tälläinen kuorma-auton rengas vanteineen painaa?Se ei ole minkään leikinlaskun aihe,että viitsi vitsailla TOSIASIOILLA.
- siinä muka
j.jussiW-T kirjoitti:
verran tälläinen kuorma-auton rengas vanteineen painaa?Se ei ole minkään leikinlaskun aihe,että viitsi vitsailla TOSIASIOILLA.
totta jos umahallissa olit, eikö se siellä tapahtunutkin.
- sen olis
voinu pukata syrjään tieltä.
- tuo
mullekki ensimmäisenä tuli mieleen vai ei tainnu jussi honata..
- turvenuija..
oli silminnäkijänä paikalla!!! =)
- isokin rengas
tukkiko koko tien.
- Tekstin
perusteella tieten ainaki pyörätien =)
- todellista!
Jussin nähty vinttavan pyörällä rekan rengas kainalossa vattustadia kohti! Meinaskohan vaihtaa pyörään isomman renkaan..
- torilla nähty
e-rengasta kokkeillu.....
- mitähän sillä,
torilla nähty kirjoitti:
e-rengasta kokkeillu.....
onko morsmaikun löytäny? vai muute vaan koittaa ojennella.
- irtosi?
kerrokerro..
- Kuulin
Pulkkilan suunnasta tulleen kuorma-auton takarenkaat oli irronnut joista toinen oli pudonnut alikäytävään, onneksi kukaan ei ollut jääny alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816