Daniel Radcliffe aloittaa Puoliverisen prinssin kuvaukset syyskuussa ja on allekirjoittanut sopimuksen myös viimeisen Potter-elokuvaan.
Puoliverinen prinssi saa ensi-iltansa 21.11.2008 ja Deathly Hallowsin ensi-ilta on alustavien tietojen mukaan vuonna 2010.
http://www.vuotis.net/hpfanit/2007/03/daniel-harryna-mys-deahtly-hallowsissa.htm
Daniel mukana PP:ssä ja DH:ssa
6
515
Vastaukset
- Huokaus helpotuksesta
Pilata Danielin uraa, kun kerran kirjoitti sopimukset. hyvä
- MeraBlack
Hyvähyvähyvä. :) Mä jo ehin pelätä, että se lähtee pois kesken pelin. Mutta ei, hyvä juttu.
- huh!
miettikää jos joku muu näyttelis Danin paikalla Harrya! Vähän olis kauheeta, en kattois yhtäkään potter -elokuvaa enään ikinä.
- ...varmaankin...
...kattelisit... Mulla ainakin on jääny sellanen päällensä että katon aina välillä kummatki ekat leffat putkeen ku Harris iskee mieleen...
- -eräs-
Jesh! Hyvä hyvä että Daniel on mukana viimeisissäkin Potter elokuvissa. Olisi ihan outoa jos eri tyypin pärstä olis sen paikalla. Mutta toisaalta vähän huolestuttaa kun näyttelijä kaarti kasvaa muutenkin niin kovaa vauhtia. Pystyykö ne enää näyttelee sen verta nuorempii hahmoja? Ja Pyh! Siitähän näyttelemisessä on kyse. ;D
se pysty. Tiesikö, et murjottavaa myrttiä esittävä Shirley Henderson 42 vuotias ja hän esittää teinityttöä (Myrtti oli kuollessaan n. 13-15 vuotias).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899