On todella vaikea näin etukäteen keksiä, että kuka tanssiohjelman miehistä olisi parasta silmänruokaa... ;) Jokaisella on puolensa...
Jani Sievinen: Janilla on upea uimarin kroppa, toivottavasti näemme sitä paljon.
Sami Sarjula: Upea hunkki!
Roman Schatz: Raamikas aikuinen mies.
Eppu Salminen: Nallekarhumaisen suloinen.
Entä tanssijat sitten?
Marko Keränen: Marko on ehkä hurmaavin mies ikinä. Rakastuin Markoon salaa jo ohjelman ensimmäisellä tuotantokaudella.
Mikko Ahti: Näyttää ryhdikkäältä tapaukselta.
Aleksi Seppänen, Vesa Anttila: Marikon tanssipari on ehkä epämielenkiintoisin näistä miehistä. Katsotaan!
Silmänruokaa riittää. Mitä mieltä muut ovat?
Mutta ketä fanittaa?
77
20000
Vastaukset
- getsumei no mitchi
Ällöttää koko juttu! Hulluus on iki ain ja maailma palaa mut ihmiset vain ihanuuttansa halaa!
- misi63
mitä sitä murehtimaan
- selkee
Ei todellakaan kiinnosta, kuka tanssii kenenkä kanssa. Tärkeintä mulle on, et vientii riittää naistentansseis. Ja sansseis. Tylsä ohjelma. Ihmettelen itteeni, et osallistun tähänki keskusteluun. ;-)
Tuntuupa hyvältä että joku muukin on samaa mieltä: voiko olla tyhmempää ohjelmaa? Mitä järkeä on katsella toisten tanssimista? En ole kyllä katsonut kertaakaan, riittää mielikuvituskin kertomaan mitä se on.
- kanavaa
Isoiso kirjoitti:
Tuntuupa hyvältä että joku muukin on samaa mieltä: voiko olla tyhmempää ohjelmaa? Mitä järkeä on katsella toisten tanssimista? En ole kyllä katsonut kertaakaan, riittää mielikuvituskin kertomaan mitä se on.
Ihmettelen todella, että viitsit vielä kirjoitella tänne. Vaihda ihmeessä kanavaa, kai sulla niitä on ainakin kolme.
Sami ja Sanna
ja
Sari ja Mikko
Jännityksellä jään odottamaan,
Miten noiden kahden parin käy
Tsemppiä tolle nelikolle ^^- takia
pitäisi?minua asia ei vaivaa ollenkaan ,tuskin pääset persettäsi tarjoamaan!
- TinyReetta
Niin, Sami Sarjulallahan on tuota tanssikokemusta jo ennestäänkin kertynyt aika paljon, toki hiukan erilaista "tanssi"taustaa...mut varmasti sillä on rytmi veressä ja liikkeet tulee kuin luonnostaan. Mun suosikkiparit on varmaankin Sanna Sami ja Vanessa Marko. Tsemppiä kaikille pareille !
- kristelle
Kevyen ryhdikäs, olemus viestii että olet sinut itsesi ja oman tanssitaitosi kanssa.
Tanssijan kannalta on hyvä rytmitaju ilmeisesti
liittyy myös sävelkorvaan.
Tanssi on hyvää liikuntaa ja sitä on ilo katsella kun sen taitaa. - töttisvaan
sarilla on tanssitaustaa jo hämeenlinnan teatterista 80 luvulta...oli tanssijana
mun suosikit on sami sanna sit on jani ja sen kaveri ja viel vanessa ja marko. mut silti ONNEA KAIKILLE PAREILLE
- jen'
..iltaa että taas tanssitaan tähtien kanssa :) vaikka en telkkarin orja olekaan, tämä sarja on NÄHTÄVÄ, ja joka jakso, kaikki, aivan jokaikinen :) tanssi on aina ollu lähellä sydäntä, ja aivan ihana sitä on kattoakkin.. :) ja tottakai oma kulta saa sitten osansa tästä mun tanssivillityksestä :P
lempparipari on vanessa ja marko. marko vain on niin paras- joo joo
Ketä kiinnostaa koko typerä ohjelma? Tanssii tähtien kanssa sitä ja tätä ja tota ja tuota. Vituttaa kun ei saa rauhaa ohjelmasta. Kohta on joka paikka täynnä sitä paskanjauhamista (kenellä on paras perse, ketä nussisit....) Ihan sama miten joku
hunks sarjula ossi sami puolakka märkäuni tanssii. - voi katsoa
tai olla katsomatta kyseistä ohjelmaa - kuten muitakin ohjelmia - sen mukaan mikä sattuu huvittaa :) Onnea kaikille tanssipareille!
- Outilinnea
Katsoin tuon ekan jakson, ihan hyvä ohjelmahan se.Upeinta siinä oli se loppu. Kirkan muistoksi se viimeinen laulu, ei ollut mestari enää itse tanssin pyörteissä. Kirkan musiikki on silti kuolematon.Ohjelman tuottajalle suuret kiitokset Kunnion osoituksesta poismennelle Mestarille.
- siellä
näköjään joka tv-ohjelmassa pitää joku kiintiöhomo olla. Ei oikein nappaa sellaset ohjelmat.
- MET
Mitkä lapselliset pellet tänne palstalle kirjoittaa? Ylipäänsä kirjoittelu pitäisi kieltää niiltä, jotka eivät osaa laittaa muita kun edellisen kaltaisia typeriä kommentteja. Ja jos ei Tanssit tähtien kanssa kiinnosta,,niin anna olla! Ihmiset saa olla sellaisia kuin haluaa....minua ei kiinnosta sinun kaltaisten homofobikkojen kirjoittelu..eikä nappaa sellaiset ohjelmat, joissa teitä on. Etkä varmaan mihinkään ohjelmaan pääsisikään tuollaisella kapeakatseisella elämänkatsomuksella ainakaan. LAPSI!
- viisas.
enkä katso nytkään
- niin turhaa
en kyl tajuu miten ihmiset jaksaa kattoo, ku julkkikset opettelee tanssimaan. ehkä hieman turhaa. noille rahoille ois muutakin käyttöä, jotka tommosen ohjelman tekemiseen menee.
- Muuten pidän tanssista
niin turhaa kirjoitti:
en kyl tajuu miten ihmiset jaksaa kattoo, ku julkkikset opettelee tanssimaan. ehkä hieman turhaa. noille rahoille ois muutakin käyttöä, jotka tommosen ohjelman tekemiseen menee.
Ei voisi olla epäkiinnostavampaa kuin katsoa kuluneiden naamojen tanssimaan opettelua.Teen ihmisistä jotka ohjelmaa ylistävät omat johtopäätökseni. He varmaan haluaisivat tähdeksi tähtien paikalle itsekin ja julkkikseksi. Voin nyt jo pahoin. Mukava kuulla että kaikki eivät ohjelmaa ylistä! Muuten kyllä käyn tanssimassa ja perheeni harrastaa tanssimista.Toivoisin ohjelman tilalle vaikka ohjattua ilta-jumppaa.
- ssssss
Omasta mielestä täyttä paskaa, mutta kattokoo kuka haluaa...
- Totuudentorvelo
Suomen kansa hullaantuu aina kaikesta jonninjoutavasta sössötyksestä, kun ovat reppanat suurin osa niin typeriä ja höplästävedettäviä. Tällä humpan rytkeellä saadaan vain ihmisten huomio kiinnitettyä epäkohdista ja ikävistä asioista joutavaan hömppään ja galamourglitter on niin jees ja upeeta, sehän se on sitä köyhän kansan elävää elämää tai ainakin sellaisesta kuuluu kait nykyään unelmoida. Mutta onko se todellista elämää vai kupla vain? Kuuluu samaan kategoriaan kuin julkkisehdokkaat eduskuntavaaleissa, oma p...e niitä vain siellä kiinnostaa, ei mikään muu kuin oman egon kohottaminen sfääreihin. Ja voi sitä hehkutuksen määrää niiltä kahdelta lässyttäjältä, jotka näitä haastattelee. Mene Sievinen kotiin hoitamaan perheasiasi kuntoon, siellä sinua tarvitaan enemmän kuin tanssilattialla bailaamassa, kunpa tajuaisit sen.
- ehkä katson
Viime vuonna Metsäketo ja Nikula sai minut seuraamaan ohjelmaa. Nyt ei ole ketään .Ehkä kuitenkin katson miten Roman tanssii tai oppii tanssimaan.Aika tuntematon tyyppi minulle mutta olen utelias.
- on tää???
Mitä varten on tämmöinen roska viihdeohjelma? onko tää edes viihdettä? perkeles jos tanssia haluan menen silloin discoon taikka muuten tansseihin.
Miksi pitäisi julkimoita äityä töllistelemään kun ne tanssii? TYLSÄÄ PUUHAA HUH HUH...mitä tasoa ohjelmat- misi63
kyl kai joku totakin katsoo,tuskin nuoret,mutta vanhukset jotka eivät enää jaksa lähteä tanssimaan.
misi63 kirjoitti:
kyl kai joku totakin katsoo,tuskin nuoret,mutta vanhukset jotka eivät enää jaksa lähteä tanssimaan.
kyl nuoretkin katoo tansii tähtien kanssa. mä oon ite nuori ja kiinostunu tansist oon tansinu joskus itämäist tansii ja latareit. mun sisko tansii täl hetkel vakio ja latarii talvel et sen roppa kestää karting kauden. siis me nuoretkin katotaan tansii tähtien kanssa.
- misi63
piper_21 kirjoitti:
kyl nuoretkin katoo tansii tähtien kanssa. mä oon ite nuori ja kiinostunu tansist oon tansinu joskus itämäist tansii ja latareit. mun sisko tansii täl hetkel vakio ja latarii talvel et sen roppa kestää karting kauden. siis me nuoretkin katotaan tansii tähtien kanssa.
kai sitä vauvatkin kattoo kun pään kääntää sinne päin mutta tarkoitin että aika pieni prosentti nuorista sitä katsoo siis että se on suunnattu vanhemmille ihmisille.
misi63 kirjoitti:
kai sitä vauvatkin kattoo kun pään kääntää sinne päin mutta tarkoitin että aika pieni prosentti nuorista sitä katsoo siis että se on suunnattu vanhemmille ihmisille.
tansii tähtien kanssa on koko perheen ohjelma
- koko...........
piper_21 kirjoitti:
tansii tähtien kanssa on koko perheen ohjelma
PERSEEN OHJELMA???
- mjk
Miksi piti ottaa se sama Ella uudelleen juontamaan. Nähtiinhän jo viime keväänä hänen kykynsä. Niin onneton tapaus kuin voi olla. Suomessa on kymmenittäin parempia juontajia. Nyt hän on alkanut vielä osoittelemaan sormellaan kameraan ja katsojia. Yrittääkö hän opettaa meitä. Menisi itse esiintymiskoulutukseen. Alkaa tympiä koko ohjelma jo heti kun näkee Ellan.
- xxxxx
näitä tyhjäpäitä aina riittää, eikö ihmisellä ole muuta tekemistä, kun pitää mokomaa vohellusta kattoo. Itselläni ei ole koskaan niinpaljoa vapaata aikaa, että rupeaisin tuota kattomaan ja jos olisikin, hiljentyisin tai kuuntelisin hyvää musiikkia, joutava ohjelma EVVK.
- xxx2
no hyvin sulla kyllä näyttää aikaa olevan ku kerkeet
näillekin sivuille kirjoittelee (:
- 'Ok'
Tanssii tähteiden kanssa
- ytjytjyt
trhydtjhtyhjdtyjtyjtjygfjy
- emppus
Komeimmat miehet on ehdottomasti Jani Sievinen, Marko Keränen ja Sami Sarjula.
- Ananas........
Voi vitsi että se Marko Keränen on suloinen! Niin söpö! Minustakin hän on aivan upea!!!!!
- marikaeveliina
Marko on ihana. Ja jeesus se näytteli upeasti Kristiinan kanssa tanssiessaan.
- ISO ILMARI
Kyllä tanssi on kaikissa olomuodoissa irstailua!!
- misi63
sitä sais olla kyllä enemmän ni mäkin voisin kattoo
- Takkutukka
Likainen mielikuvitus tekee tanssista irstasta. Joten vika on kyllä kirjoittajan ajatusmaailmassa.
Tanssi on hyvää liikuntaa sekä fyysisesti että psyykkisesti.
En kylläkään erikoisesti itse tuosta ohjelmasta ole kinnostunut. Viime vuonna en katsonut ollenkaan ja nyt katsoin vain, kuinka ovat oppineet tanssimaan.
Minua ärsyttää erikoisesti, vaikka se ei tanssiin sinänsä kuulukkaan, Marikon nenä ja leuka koristeet. Ei ne kyllä tuota naamaa korista. - Humppajuntti
En kai minä muuten lavatanssia harrastaisikaan.
- ISO ILMARI
Humppajuntti kirjoitti:
En kai minä muuten lavatanssia harrastaisikaan.
Kyllä sen totuuden sieltä saa esiin puristamalla. Naapurin rouvaa haluttaan vähän likistellä
- tiedustelija2
sillä Ella Kannisella on niin outo toinen silmä vai onko meikki epäonnistunut( katselin juuri sitä ohjelmaa)
- Hanna Pakarisen
fanipaita näköjään. Eikös Markolla ja Hannalla ole jotain säpinää keskenään.
- ole..
Hanna Pakarisen kirjoitti:
fanipaita näköjään. Eikös Markolla ja Hannalla ole jotain säpinää keskenään.
Eikös Marko tykkää pojista...
- Takkutukka
Ajattelin, että hänen vasen silmänsä oli tulehtunut.
- jormafani
Jorma "isojorma" Uotinen on mun suosikki.Katon Jorman takia tätä ohjelmaa !
- Fremd
Jorma kävi puhumassa täällä tanssista (hyvin syvällisesti). Kuuntelin ihan ekstaasissa, pirun viisas mies! Harrastan itse nykytanssia, ja juuri silloin olin työstämässä omaa koreografiaa. Sai paljon vinkkejä ^^
- epäilijä
Käyköhän taas samoin kuin viime vuonna, että tuomaristo pystyy ohittamaan yleisöäänet ja voittajaksi pelataan muu kuin paras pari.
- olihan
tomi ja sanna viime vuonna kyllä ehdottomasti parhaat. Minä taas luulen, että käy niin, että kaikki kauniit naiset lentävät ensin ulos, kun suomalaisakat katkerina äänestävät. Ja vanhat fabut jää taas jäljelle niin kuin Kristiina Eskelä.
- Fremd
olihan kirjoitti:
tomi ja sanna viime vuonna kyllä ehdottomasti parhaat. Minä taas luulen, että käy niin, että kaikki kauniit naiset lentävät ensin ulos, kun suomalaisakat katkerina äänestävät. Ja vanhat fabut jää taas jäljelle niin kuin Kristiina Eskelä.
Kristiina Elstelän lavakarisma oli vertaansa vailla. Tomi ja Sanna olivat jotenkin huomaamaton pari, mutta luulen että parhaat tanssijat kyllä luultavasti. ^^ Kyllähän se hevi-äijäkin todella hyvin veti, ja sen kehityksen seuraamisen (ja kristiinan) takiahan minäkin sitä sarjaa seurasin. Nyt näyttää kaikki parit aika tylsähköiltä, mariko jäänyt päällimäisenä mieleen erilaisuutensa vuoksi.
- hui huiii
Fremd kirjoitti:
Kristiina Elstelän lavakarisma oli vertaansa vailla. Tomi ja Sanna olivat jotenkin huomaamaton pari, mutta luulen että parhaat tanssijat kyllä luultavasti. ^^ Kyllähän se hevi-äijäkin todella hyvin veti, ja sen kehityksen seuraamisen (ja kristiinan) takiahan minäkin sitä sarjaa seurasin. Nyt näyttää kaikki parit aika tylsähköiltä, mariko jäänyt päällimäisenä mieleen erilaisuutensa vuoksi.
Mahtava veto Marikolta Ja Alaksilta,Mariko oli todella mukana alusta asti..
- Tanssifani
Kyllähän viime vuonna kisan voitti ehdottomasti paras pari!
- Vihainen mies!
Jo viime vuonna olin tosi kyllästynyt tuon juontajaparin lässytykseen, jota päivittäin kuulee lähinnä lastentarhoissa... Viime vuotisesta opin sen, että tallennan lähetyksen ja katson sen hieman myöhemmin siten, että hyppään juonto-osuudet ja mainokset yli. Näin säästyy paitsi aikaa myös hermot!
Lässyttäjät pois aikuisten ohjelmista!- kateilematta!
Tanssi on aina hieno urheilu- ja seurustelulaji! Kaikki kunnia kaikille tanssijoille ja sitä opetteleville! Laji vaatii paitsi fyysistä kuntoa, myös henkistä kanttia, motoriikkaa, rytmitajua, sosiaalisuutta, sopautuvaisuutta,tilannekäsitystä, esintymistaitoa. Tsemppiä kaikille "Tahtitanssijoille" ja muillekin lajin harrastajille! Juontajat kannustavia. Kritisoijat ovat tod.näk huippuammattilaisia?
- Vihainen mies 2!
kateilematta! kirjoitti:
Tanssi on aina hieno urheilu- ja seurustelulaji! Kaikki kunnia kaikille tanssijoille ja sitä opetteleville! Laji vaatii paitsi fyysistä kuntoa, myös henkistä kanttia, motoriikkaa, rytmitajua, sosiaalisuutta, sopautuvaisuutta,tilannekäsitystä, esintymistaitoa. Tsemppiä kaikille "Tahtitanssijoille" ja muillekin lajin harrastajille! Juontajat kannustavia. Kritisoijat ovat tod.näk huippuammattilaisia?
Toki ohjelmassa juontajien pitääkin kannustaa kilpailijoita, mutta sen voi tehdä asiallisemminkin - aikuismaisesti. Ennen vanhaan vähä-älyiset pantiin apukouluun. Noita juontajia kuunnellessa tulee väistämättäkin mieleen se, että nuo juontajien kannustettavat olisivat juuri noita apukoululaisia...
- olet
en viitsi nauhoittaa mutta laitan äänen pois kun juontajat avaavat suunsa, tosi ällöttäviä lässyttäjiä...
- öpö
mariko siis ylläti..hyviä myös jani helena. sami sanna. noista kolmesta joku tulee voittamaan..
- Tam tam tömisee
Kauhea Mariko! Sitä ei kyllä jaksaisi edes nostaa. Oli niin kinkkuiset jalat ja hyi niitä lävistyksiä.
- Laihat Nevadaan
Tam tam tömisee kirjoitti:
Kauhea Mariko! Sitä ei kyllä jaksaisi edes nostaa. Oli niin kinkkuiset jalat ja hyi niitä lävistyksiä.
Muotoja sopivasti ja itsevarmuus terveellä pohjalla muutenkin.Hyvä!Tätä lisää!Kaiken maailman anorektikkojen ihailun maailmassa tuulahdus tervettä naisellisuutta on enemmän kuin tervetullutta.
- tuolle nahkalle
Laihat Nevadaan kirjoitti:
Muotoja sopivasti ja itsevarmuus terveellä pohjalla muutenkin.Hyvä!Tätä lisää!Kaiken maailman anorektikkojen ihailun maailmassa tuulahdus tervettä naisellisuutta on enemmän kuin tervetullutta.
riittäisä vähän vaatimattomammatkin sanat,naama kuin naulapussi!
- oih_ja_voih
marko on niin hot. oih, polttaa, polttaa. Niin herkku, herkku nami mmmm.
- kiirus
Aivan alko ahistamaan mahoton kiire Markolla.Olikohan myyty liikaa mainoksia ? Ohjelma pilataan tälläisellä hoputtamisella
- ihkuilija
Marko Keränen on niin söpö ja sharmantti. Aaah. Se voittaa jos vaan Vasessa uskaltaa oikeesti olla sellainen vähän hörhö kuin lupasi. Mutta jos Vanessa fiinistelee liikaa niin Markon olemus ei yksin riitä.
- sartsa2
Meil on kotona nyt kauhee bolemiikki siitä, et kuka lauloi loppubiisin ( Yli synkän virran...) Mä sanoin ets et se oli Kirka ja mies väittää et se oli Kirkan biisi ja esittäjä oli joku muu. Mitä mieltä olette te arvoisat keskustelijat?
- ei Kirka
kuitenkaan.Kivasti muistettu edesmennyttä laulajaa.
- Make
Sami Pitkämö lauloi sen.
- kyo
se on Kirkan biisi, mutta ymmärrettävästi Kirka ei voinut laulaa sitä livenä ja bändi soitti sen... eli joku muu lauloi
- e.t.t.ä
sä olet vähän vitun sekaisin.. hommaa elämä tyhmä ämmä.. t. Jag
- aina hyvä
Kyllä Mikko Ahti on edelleen paras! Vau mikä ryhti ja mies kantaa itsensä ja frakkinsa näyttävästi ja silti luontevasti. Paljon on tanssikilometrejä kulunut siitä kun Mikko ja Nina lapsiluokassa aloittelivat. Onnittelut hyvin jatkuneesta tanssiurasta...Sarin kanssa upea pari! Tsemppiä!
- ainakin minun
mielesäni hieno ohjelma, aimo annos silmänruokaa. Itsekkin olen innokas tanssija, joten mielenkiinnolla seuraan.
- Iiik!
En katsonut edellistä enkä katso tätäkään.
Kyllästynyt julkkisten kuluneisiin naamoihin ja niiden ainaiseen esillä oloon tavalla tai toisella.
Kilpatanssi sinänsä on hieno urheilulaji.
- miess.
kaikkea paskaa sitä telkusta tulee, ainoa hyvä asia ohjelmassa on sanna hirvaskari joka on todella upea nainen.
- *MariaM*
"Epämielenkiintoisin", huh mitä suomen kieltä!!!
Jani oli ekalla kierroksella paras miehistä, naisista Mariko.- Suttura
Mä tykkään ohjelmasta, kattelin viime vuonnakin joka jakson..
Nauratti se Roman vai mikä onkaan, iso mies ja ihan kuin hirvi olisi koikkelehtinut lattiallaD:
Ihan kivoja pareja nytkin mutta miten tuntui, että tannssivat paljon lyhyemmän aikaa kun viime vuonna, tuntui, että tanssi loppui jo ihan kohta kun alkoi..Tai sitten kun oli mukana sitä muuta esitystä, sisääntuloa yms. niin söi aikaa itse tanssimiselta.
- mielestä...
tossa "Tanssii TÄHTEIDEN kanssa" ohjelmassa on yks ja ainoo jota katon jos katon,Sanna HIrvaskari!Syötävän hyvännäköinen,naisin jos saisin...nam!
- suosikkipari
on Sami ja Sanna, todellä hyvännäköinen pari! Onhan siellä muitakin hyviä, mut näitä mä kannustan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816