Kävin tänään ateriomassa ABC:llä. Kyllä oli maittava ateria. Kiitokset keittiölle ja palvelu oli muutenkin erinomaista.
ABC:llä lounastamassa
25
2465
Vastaukset
- kaupungin piikkiin ?
evväät
Jos olisin maksanut itse niin, voisihan sitä ajatella kiertotien kautta, että kaupunki maksaa, sillä siltähän tuo palkka tulee. Tällä kertaa minulle kyllä ihan yksityishenkilö tarjosi lounaan.
Seuralaiseni käydessä miesten huoneessa, niin huomasin, että sen oven ja inva wc:n välissä oleva ovi, oli epämääräisesti nimetty. En oikein saannut selvää lukiko siinä "loiset".
- haarukoiminen
huoltoasemalla on selvästikin ollut sinulle suuri tapaus. Tee se toki toistekin.
Kyllähän se oli viikon tai paremmin koko vuoden koho kohta. Ei sitä jokapäivä käydä tämän palstan kuuluisimmalla paikalla aterioiassa. Ruoka ei todellakaan ollut minun arkiruokaa, (en valmista pippuripihviä arkisin).Seuralainen oli todella mielenkiintoinen ja hyvä keskustelija.
- turhaan
meyri kirjoitti:
Kyllähän se oli viikon tai paremmin koko vuoden koho kohta. Ei sitä jokapäivä käydä tämän palstan kuuluisimmalla paikalla aterioiassa. Ruoka ei todellakaan ollut minun arkiruokaa, (en valmista pippuripihviä arkisin).Seuralainen oli todella mielenkiintoinen ja hyvä keskustelija.
abc läisiä kehuttu , sinäkin todistat sitä
turhaan kirjoitti:
abc läisiä kehuttu , sinäkin todistat sitä
En kehunnut abc:läisiä. Seuralaiseni oli ohikulkumatkalla, ei siis vakio porukkaa. Kehuin kylläkin ABC:tä paikkana.
- ympäri Suomen maan
meyri kirjoitti:
En kehunnut abc:läisiä. Seuralaiseni oli ohikulkumatkalla, ei siis vakio porukkaa. Kehuin kylläkin ABC:tä paikkana.
on tehty niin HALVALLA, että ne falskaavat joka kohdassa. Niitä pyöritetään kouluttamattomalla , lähes lapsipätkätyövoimalla ja niiden ilmiasu on HALPA ja persoonaton. Seuralaisesi oli varmaan niin odotettu, että et maallisiin ehtinyt takertua.
Kaikilla abc llä lisäksi kaffe on laihaa ja käntty kuivaa. - Syyttäjä...
ympäri Suomen maan kirjoitti:
on tehty niin HALVALLA, että ne falskaavat joka kohdassa. Niitä pyöritetään kouluttamattomalla , lähes lapsipätkätyövoimalla ja niiden ilmiasu on HALPA ja persoonaton. Seuralaisesi oli varmaan niin odotettu, että et maallisiin ehtinyt takertua.
Kaikilla abc llä lisäksi kaffe on laihaa ja käntty kuivaa.Olipas plöräys!
Omistatko jonkun safkapaikan täällä, kun noin poskettomia puhut? - liikkumista
Syyttäjä... kirjoitti:
Olipas plöräys!
Omistatko jonkun safkapaikan täällä, kun noin poskettomia puhut?ja olen seurannut muutaman vuoden näiden liikennemyymälöiden nousua. Kerroin niistä oman mielipiteeni, joka perustuu omakohtaiseen kokemukseen.
Haapaveden rakennus, parakki, on lisäksi keskimääräistä rumempi , ei voi sanoa , että istuisi maisemaan. Mutta te olette sen hyväksyneet ja sitä nyt sitten katselette. - havainnon tehnyt,
liikkumista kirjoitti:
ja olen seurannut muutaman vuoden näiden liikennemyymälöiden nousua. Kerroin niistä oman mielipiteeni, joka perustuu omakohtaiseen kokemukseen.
Haapaveden rakennus, parakki, on lisäksi keskimääräistä rumempi , ei voi sanoa , että istuisi maisemaan. Mutta te olette sen hyväksyneet ja sitä nyt sitten katselette.Eli sama missä päin Suomea syöt ABC:llä aina saman makuinen ruoka. Tuntuu kuin jostain pakastepussista sulatettais.Matkaaja kaipaa vaihtelua ja persoonallisuutta myös ateriointiin ja taukojen pitoon ainakin omasta mielestäni ja kokemuksestani. Harmi toisaalta , jos joku tällainen suuri ketju "tappaa" hyvät yksityiset paikat teittemme varsilta.
- et sitten varmaan käy asioi...
ympäri Suomen maan kirjoitti:
Kaikilla abc llä lisäksi kaffe on laihaa ja käntty kuivaa.abc:llä kun on noin kurjat olosuhteeet vai kuinka ?
- ne maistuu samalle koska tu...
havainnon tehnyt, kirjoitti:
Eli sama missä päin Suomea syöt ABC:llä aina saman makuinen ruoka. Tuntuu kuin jostain pakastepussista sulatettais.Matkaaja kaipaa vaihtelua ja persoonallisuutta myös ateriointiin ja taukojen pitoon ainakin omasta mielestäni ja kokemuksestani. Harmi toisaalta , jos joku tällainen suuri ketju "tappaa" hyvät yksityiset paikat teittemme varsilta.
samasta paikasta,pullat ovat pakasteita jotka tehdään ulkomailla ja vain paistetaan kahvi meni huonommaksi kun siirtyivät reilunkaupan kaupan kahviin resptit ruokiin on samat raaka-aine tuottajat lähes sama niin kyllä se maku sitten ympäri suomen on sama ja ehkä siihen pyrkivätkin, silloin joka niistä pöperöistä tykkää vai mennä turvallisin mielin eikä tule yllätyksiä
- valita parhaan
et sitten varmaan käy asioi... kirjoitti:
abc:llä kun on noin kurjat olosuhteeet vai kuinka ?
mielestäni abc t halveksii keskivertokuluttajaakin keinoruuilla, jotka tehdään niin vähällä vaivalla kuin kehdataan. Kuten edellinen kirjoittaja sanoi, on ikävä, kun tällainen monopoli ainakin yrittää tappaa kaikki laatupaikat. Mutta kyllä niitäkin vielä on.
- kansalainen ingo nito
käyn uséin aapeevcee :llä syömässä ,minusta parasta on liekitetty hummeri poika talon tappaa, lisukkeena täysin kypsennetty kyttäys käyrä liekitettynä talon tappaa,ilman mausteita luonnon suolessa , luonnollisesti ilman kaasuja kaikki nämä herkut ravistettuna suoraan lahkeesta ei sekoitettuna ,mieluusti suht´koht´suihin otettavana, mieluusti kovana.
- taiteilija ainesta
tuntuu olevan
siinä saman aikaisesti kassajonossa,kun minä kävin veikkauksia tekemässä?
- sain
ruokalappuja että voi käydä abc-llä lounastamassa tänään syödä oikein talon parasta.
- kun.
sain kirjoitti:
ruokalappuja että voi käydä abc-llä lounastamassa tänään syödä oikein talon parasta.
saiski pittää ottaa kans sosssuun yhteyttä..
meyri kirjoitti:
En todellakaan nähnyt sinua. Näin kyllä paljon muita puolituttuja.
APINASTA erota.
meyri kirjoitti:
En väittäisi, että olet kyseisen eläimen näköinen.
tehdä,mutta karvat ovat loppuneet kesken.
j.jussiW-T kirjoitti:
tehdä,mutta karvat ovat loppuneet kesken.
Sittenhän olisi asiat huonommin, jos tilanne olisi toisinpäin eli ihmistä yrittivät tehdä mutta karvoja tuli liikaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889